31 job matcher din søgning

Nykredit, København
Som Investment Controller bliver din hverdag fyldt med udfordrende arbejdsopgaver med skarpt fokus på overvågning af placeringsgrænser for forvaltede porteføljer – alt sammen i tæt samarbejde med vores kundeorganisation og kapitalforvaltere.
Vi kan tilbyde et alsidigt og udfordrende job i en afdeling med et dynamisk og uformelt miljø. I Capital Markets Operations (CMO) Controlling er vi ansvarlige for kontrol af placeringsgrænser for forvaltede porteføljer i Nykredit Asset Management og Nykredit Portefølje Administration.
Dine faste arbejdsopgaver kommer bl.a. til at bestå af:
- daglig overvågning af lov- og aftalemæssige placeringsgrænser samt opfølgning på konstaterede brud på placeringsgrænser med interne og eksterne interessenter
- løbende udvikling og forbedring af kontrolværktøjer

Nordnet, København
Vil du være en del af en nordisk fintech-virksomhed, hvor investering og pension er drivkraften?
Nordnet søger en kollega med stor interesse for investering og et kæmpe servicegen. Du skal være i stand til at yde kundeservice i verdensklasse, og det er derfor vigtigt, at du er en dygtig til at lytte, knuse problemer og optimere processer.
I vores Customer Centre & Private Banking-team har vi den direkte dialog med vores kunder. Vores ansvar er at sikre positive kundeoplevelser gennem et højt serviceniveau med kunden i fokus.
Arbejdsopgaverne:
- Give vores kunder en god og professionel service via telefon og e-mail.
- Løse de udfordringer, som vores kunder kontakter os omkring.

Gorrissen Federspiel, København
Har du lyst til at arbejde i et af Danmarks førende advokatfirmaer, hvor hverdagen byder på udfordrende regnskabs- og økonomistyringsopgaver, hvor høj faglighed, holdånd, agilitet og innovation er grundlaget for succes?
Til en nyoprettet stilling med reference til vores CFO, med placering i vores kontor i Axel Towers i København, søger vi en dygtig og ambitiøs controller.
Om jobbet:
- Controlling af sager, herunder support til organisationen
- Økonomistyring, budgettering og rapportering
- Varetagelse af afstemningsopgaver i forbindelse med månedsluk og årsregnskabsprocessen i økonomi


DI Dansk Industri, København
Er du vild med at nørde med tal – og kan du alle genvejstasterne i Excel? Som økonomielev i DI er du med til at sikre solid økonomisk styring og opfølgning på resultaterne.
Du får en grundig introduktion i at arbejde med økonomi i praksis. Vi udfordrer dig med opgaver indenfor debitor-, kreditor- og finansbogholderi, afstemninger, moms, afgifter, regnskabsaflæggelse og budgettering.
Kort sagt: vi vil gøre alt, hvad vi kan for at guide dig igennem til en god fagprøve. Du vil blive tilknyttet en elevvært, som følger dig hele vejen gennem uddannelsen og giver dig feedback for at ruste dig til en karriere inden for regnskab og økonomi.
Vi tilbyder
- Et toårigt forløb i Industriens Hus på Rådhuspladsen i København med start 1. september.
- Elevarrangementer og sparring i et stort elevnetværk bestående af 18 elever.
- Et engageret og kompetent elevværtsteam.

Bygningsstyrelsen, København
Vil du være med til at drive og udvikle økonomistyringen i en statslig styrelse med et budget på godt 5 mia. kr.?

Vi søger en økonom til vores Center for Økonomi, hvor du skal være med til at drive og udvikle Bygningsstyrelsens økonomistyring. Du vil konkret få ansvar for vores kontorvirksomhed med et samlet budget på 800 mio. kr., som du – i samarbejde med gode kollegaer – skal sikre styring og opfølgning på.
Dit ansvarsområde vil bestå i at udarbejde løbende bidrag til finanslove, aktstykker til Folketingets Finansudvalg og udgiftsopfølgninger mv. for kontorvirksomheden. Opgaverne løses i tæt samarbejde med både vores forretningsområder og vores departement. Herudover skal du udarbejde løbende ledelsesinformation og beslutningsoplæg til vores direktion på dit område.

Arbejdernes Landsbank, København

Har du mod på nye udfordringer i den finansielle sektor? Brænder du for at arbejde med kreditcontrolling på privat- og erhvervsområdet? Og vil du sammen med dygtige og engagerede kolleger medvirke til at skabe effektive og værdiskabende controllerløsninger til gavn for både filialer og banken?
Som kreditcontroller skal du medvirke til at sikre et tilfredsstillende kontrolmiljø på kreditområdet i banken, og dine primære arbejdsopgaver vil være:
- ansvarlig for en række controllingopgaver i Kreditsekretariatet
- deltagelse i controlling/vurdering af lånesager i samarbejde med Kreditafdelingens kreditrådgivere, eksempelvis i forbindelse med kreditgennemgange af filialer


Scandlines, Rødby/København
Har du bred erfaring inden for lønbehandling og personalejura, og kan du se en spændende udfordring i at blive en del af vores HR backoffice & Payroll supportteam? Så er du med al sandsynlighed vores nye HR & Payroll Specialist til Scandlines-administrationen.
I tæt samarbejde med vores eksterne lønbehandler har HR backoffice & Payroll supportteamet til opgave at sikre korrekt lønkørsel for ca. 1.000 medarbejdere fordelt på forskellige lønmodtagergrupper. Derudover har teamet en nøglefunktion i at supportere forretningen med personalejuridisk rådgivning, levere statistikker og rapporter fra vores systemer og håndtere de administrative HR-processer i forbindelse med en medarbejders ansættelsesforløb.
Den brede pallette af personale- og lønrelaterede opgaver løses i daglig sparring sammen med dine kolleger i HR-teamet, som sidder i hhv. Rødby og på hovedkontoret i København.


Tivoli A/S, København
Vil du hjælpe Palle, Tom og Mogens?
Når lederne i Drift, Sikkerhed & Service har brug for overblik og hjælp til planlægning, kommer de til dig, fordi du har styr på finanserne. Det er dig, som rådgiver, oversætter rapporter, planlægger og hjælper lederne med at optimere driften og holde styr på budgetterne.
Tivoli søger en Financial Controller som har økonomibrillerne på, og kan holde styr på størstedelen af Tivolis omkostninger. Din rådgivning som controller for Drift, Sikkerhed & Service er med til at tage gode beslutninger i Tivoli både på kort og langt sigt.
Du får ansvar for:
- Controller for Drift, Sikkerhed & Service.
- Budgetlægning, daglig og periodisk omkostningsopfølgning, opfølgning på KPI’er, samt driftscontrolling med henblik på optimering af områdets driftsresultat.
- Ansvarlig for lønrapportering på timelønnede på tværs af afdelinger i Tivoli (Nimb, F&B, Drift).

Loyalty Key ApS, København
Er du energisk, ambitiøs, analytisk struktureret og har du erfaring med økonomi? Sidder du fast i en finansiel institution eller i en økonomiafdeling, og leder efter et job med mere ansvar? Måske er du den nye økonomiansvarlige, som vi leder efter.
Som økonomiansvarlig hos Loyalty Key ApS vil du bl.a. sidde med processtyring, procedurer og organisatorisk struktur.
Dine vigtigste opgaver:
- Cash flow management
- Finansiering
- Budgetter
Hos Loyalty Key får du mulighed for at komme med på en spændende rejse i en proaktiv virksomhed, hvor de eneste begrænsninger skyldes manglende argumenter. Her er højt til loftet, og vores udgangspunkt er, at alt kan lade sig gøre. Vi har gang i en masse spændende projekter, som spænder bredt, og du kommer til at kunne bidrage aktivt. Vi er en ung og dynamisk virksomhed i vækst.

Bygningsstyrelsen, København
Kunne du tænke dig et spændende og udfordrende job, hvor du får en afgørende rolle i forhold til at understøtte projektledere med det økonomiske overblik på statens store byggeprojekter, så har vi jobbet til dig.

Du får en helt afgørende rolle i forhold til at styrke den løbende økonomistyring knyttet til styrelsens anlægsprojekter via mange forskellige styringselementer inden for den statslige økonomistyring.
I stillingen vil du komme til at arbejde tæt sammen med din leder, i forhold til at udvikle den nye funktion og implementere de processer og arbejdsgange, der skal til for at sikre en god økonomistyring og overblik over vores anlægsprojekter.

3F, København
Kan du lide at sætte to streger under resultatet? Er du Excel-superbruger med lyst til at arbejde dagligt med Excel? Er du initiativrig, omhyggelig, selvstændig og struktureret? Ved du, hvad der skal til for at arbejde i en politisk styret organisation?
Opgaverne er mangeartede og sker i tæt samarbejde med bogholderiets øvrige medarbejdere.
Dine arbejdsopgaver vil primært omfatte:
- bogføring af dagens A-kassetransaktioner, herunder udbetaling af offentlige ydelser (dagpenge mv.)
- afstemning af udbetalinger
- registrering af indbetalinger fra medlemsdebitorer (inkasso)

Lidls ejendomskontor i København er ansvarlig for ekspansionen af Lidl-butikker i Storkøbenhavn. Vi afsøger løbende markedet og udvikler ejendomme; enten i eget regi eller i samarbejde med en bred vifte af ejendomsmarkedsaktører.
Vi søger nu en dygtig medarbejder, der er klar til et spændende og alsidigt job, hvor du vil komme til at arbejde inden for de fleste facetter af ejendomsudvikling. Du bliver en del af et team bestående af 7 kompetente kollegaer. Din opgave bliver at bistå udviklingsteamet, der fra vores kontor på Vesterbrogade varetager Lidls ekspansion i området.
Om jobbet
- Ansvarlig for kontakt til udlejere, ejerforeninger samt administration af lejere
- Deltage i kortlægning og beliggenhedsanalyser samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag
- Deltage i planlægning og gennemførelse af de enkelte butiksetableringer

Jyske Bank, København
Jyske Bank søger en Relationship Manager, der kan og vil gøre en forskel i sit arbejde – både i forhold til kunder og kolleger.
Jobbet omfatter blandt andet:
- Opbygning og vedligeholdelse af stærke relationer til primært danske kapitalfonde.
- Varetagelse af alle faser i finansiering af et ejerskifte.
- Kreditanalyse, herunder vurdering af forretningsplan og følsomhedsberegninger.
- Udarbejdelse af beslutningsgrundlag og løsningsforslag.


Banedanmark, København
Har du erfaring med strategisk indkøb, projektledelse og udbud? Eller er du nyuddannet med interesse for udbud og flair for analyse, projektledelse, processer og opfølgning? Kan du tænke nyt, og vil du gerne være med til at optimere?
Som strategisk indkøbskonsulent bliver du en del af Strategisk Indkøb og Erstatning der understøtter, at indkøb i Banedanmark sker ud fra en strategisk tilgang, på et oplyst beslutningsgrundlag og inkluderer hele Banedanmark. Vi har en væsentlig rolle i udviklingen af fremtidens indkøb i Banedanmark, hvor der er et klart mål om at opnå mere jernbane for pengene.
Specifikt arbejder vi med en række definerede initiativer, som skal udvikles og implementeres. Det omfatter bl.a. konkurrencefremmende initiativer, analyser der skal skabe overblik og gennemsigtighed, koncepter for markedsdialog og gennemsigtighed, contract management, projektledelse af udbud, rapporteringer og compliance mv.

An exciting opportunity to make a difference in human health by providing the best, most relevant mouse and rat models to researchers in the life science community is currently available.
As a Scientific Program Manager (m/f/d; Ph.D.) at Taconic Biosciences you work in a team-based environment to identify and cultivate target customers and markets and to provide high-quality solutions to a growing client-base.
Your main tasks will be to:
- Articulate Taconic’s industry-leading capabilities and value in the space of scientific services for genetically engineered rodent models
- Provide creative solutions for customers that leverage Taconic’s extensive toolbox to deliver mutual value for both customers and Taconic through complete, compelling, and feasible technical and business solutions

Banedanmark, København
Har du solid erfaring med udarbejdelse af indkøbsanalyser? Og brænder du for BI-rapportering?
Banedanmark søger en fagligt dygtig business analyst til indkøbsområdet indenfor opgaver, der centrerer sig om indkøbsanalyser, konkurrenceudsættelser, BI-rapportering og indkøb. Du bliver en del af sektionen Operationelt Indkøb, der rådgiver, koordinerer og foretager indkøb af banetekniske- og administrative varer og ydelser.
Du vil indgå i et team på otte engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve en fri omgangstone med sund respekt for hinanden. Vi lægger vægt på videndeling og sparrer derfor gerne med hinanden, så vi sikrer høj professionel håndtering af vores arbejde. Du vil endvidere møde et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til grin og god humor.

PANDORA A/S, Copenhagen
Are you looking for an opportunity to work within finance in the global office of one of the largest jewellery companies in the world? You will be joining a team of 9 highly qualified finance professionals and work in an international environment with contact to colleagues in Europe, America, and Asia.
As a Group Financial Controller, you will have your own area of responsibility supporting and controlling one of our 3 regions including subsidiaries. You will report risks, opportunities and performance gaps as part of the closing process. You will be responsible for creating a strong professional relationship with the regional finance organisation and be an active business partner to your region, while you ensure that reporting is in accordance with PANDORAs accounting guidelines.

Totalkredit, København
Som graduate i Totalkredit får du ansvar fra dag et. Dit ansvar vil vokse i takt med din faglige og personlige udvikling, og du vil hurtigt få mulighed for at præge Totalkredits forretning.
Som graduate i Nykredit-koncernen gennemgår du et intensivt læringsforløb. Vores målrettede udviklingsprogram og mentorsparring sikrer, at der er fokus på dig og din udvikling både gennem graduateforløbet og efterfølgende.
Vores graduateforløb varer 12 måneder, og du er fastansat fra dag et. Under hele forløbet vil du være fast tilknyttet afdelingen Styring & Rapportering, der er en del af Totalkredit. Herfra vil du komme ud på korte praktikophold i andre af Nykredit-koncernens afdelinger for at styrke dit kenskab til forretningen på tværs.

Skatteankestyrelsen, København
Skatteankestyrelsen står over for mange spændende udfordringer i forbindelse med indførelse af et nyt ejendomsvurderingssystem. Det stiller store krav til økonomiområdet og vores økonomistyring, og derfor søger vi både en skarp økonom med politisk tæft samt en erfaren økonomipartner med forretningsforståelse.
Begge stillinger giver en bred kontaktflade både indadtil i forhold til direktionen og de mange fag- og stabskontorer og udadtil i forhold til departementet og skatteministeriets øvrige styrelser. Du vil derfor få en meget vigtig og central rolle i styrelsen.
Du vil, uanset hvilken stilling du søger, blive en del af teamet Budget og tværgående opgaver, hvor I bliver i alt fire kollegaer, der sparrer og samarbejder på tværs.

Banedanmark, København
Kan du lide at arbejde med moms og afgifter? Så er du måske vores nye kollega, der bliver en del af et regnskabsteam med kompetente medarbejdere og en høj grad af faglighed.
Som vores nye regnskabscontroller vil du medvirke til, at vi overholder gældende regler på regnskabsområdet. Du bliver ansvarlig for kommunikation med SKAT, andre offentlige myndigheder og indgår også i teamet i forhold til afregning af kørestrøm.
Dit primære ansvarsområde bliver at holde dig ajour med regelsæt på moms- og afgiftsområdet og sikre at ændringer bliver implementeret. Det er således din opgave løbende at sikre at kvaliteten i regnskabet lever op til statens regler.
Du får ligeledes til opgave at standardisere vores interne arbejdsgange vedrørende afstemning og controlling på moms- og afgiftsområdet samt indgå i tværgående projekter.