37 job matcher din søgning

Arbejdernes Landsbank, København

Har du mod på nye udfordringer i den finansielle sektor? Brænder du for at arbejde med kreditcontrolling på privat- og erhvervsområdet? Og vil du sammen med dygtige og engagerede kolleger medvirke til at skabe effektive og værdiskabende controllerløsninger til gavn for både filialer og banken?
Som kreditcontroller skal du medvirke til at sikre et tilfredsstillende kontrolmiljø på kreditområdet i banken, og dine primære arbejdsopgaver vil være:
- ansvarlig for en række controllingopgaver i Kreditsekretariatet
- deltagelse i controlling/vurdering af lånesager i samarbejde med Kreditafdelingens kreditrådgivere, eksempelvis i forbindelse med kreditgennemgange af filialer


Tivoli A/S, København
Vil du hjælpe Palle, Tom og Mogens?
Når lederne i Drift, Sikkerhed & Service har brug for overblik og hjælp til planlægning, kommer de til dig, fordi du har styr på finanserne. Det er dig, som rådgiver, oversætter rapporter, planlægger og hjælper lederne med at optimere driften og holde styr på budgetterne.
Tivoli søger en Financial Controller som har økonomibrillerne på, og kan holde styr på størstedelen af Tivolis omkostninger. Din rådgivning som controller for Drift, Sikkerhed & Service er med til at tage gode beslutninger i Tivoli både på kort og langt sigt.
Du får ansvar for:
- Controller for Drift, Sikkerhed & Service.
- Budgetlægning, daglig og periodisk omkostningsopfølgning, opfølgning på KPI’er, samt driftscontrolling med henblik på optimering af områdets driftsresultat.
- Ansvarlig for lønrapportering på timelønnede på tværs af afdelinger i Tivoli (Nimb, F&B, Drift).

Loyalty Key ApS, København
Er du energisk, ambitiøs, analytisk struktureret og har du erfaring med økonomi? Sidder du fast i en finansiel institution eller i en økonomiafdeling, og leder efter et job med mere ansvar? Måske er du den nye økonomiansvarlige, som vi leder efter.
Som økonomiansvarlig hos Loyalty Key ApS vil du bl.a. sidde med processtyring, procedurer og organisatorisk struktur.
Dine vigtigste opgaver:
- Cash flow management
- Finansiering
- Budgetter
Hos Loyalty Key får du mulighed for at komme med på en spændende rejse i en proaktiv virksomhed, hvor de eneste begrænsninger skyldes manglende argumenter. Her er højt til loftet, og vores udgangspunkt er, at alt kan lade sig gøre. Vi har gang i en masse spændende projekter, som spænder bredt, og du kommer til at kunne bidrage aktivt. Vi er en ung og dynamisk virksomhed i vækst.

Bygningsstyrelsen, København
Kunne du tænke dig et spændende og udfordrende job, hvor du får en afgørende rolle i forhold til at understøtte projektledere med det økonomiske overblik på statens store byggeprojekter, så har vi jobbet til dig.

Du får en helt afgørende rolle i forhold til at styrke den løbende økonomistyring knyttet til styrelsens anlægsprojekter via mange forskellige styringselementer inden for den statslige økonomistyring.
I stillingen vil du komme til at arbejde tæt sammen med din leder, i forhold til at udvikle den nye funktion og implementere de processer og arbejdsgange, der skal til for at sikre en god økonomistyring og overblik over vores anlægsprojekter.

3F, København
Kan du lide at sætte to streger under resultatet? Er du Excel-superbruger med lyst til at arbejde dagligt med Excel? Er du initiativrig, omhyggelig, selvstændig og struktureret? Ved du, hvad der skal til for at arbejde i en politisk styret organisation?
Opgaverne er mangeartede og sker i tæt samarbejde med bogholderiets øvrige medarbejdere.
Dine arbejdsopgaver vil primært omfatte:
- bogføring af dagens A-kassetransaktioner, herunder udbetaling af offentlige ydelser (dagpenge mv.)
- afstemning af udbetalinger
- registrering af indbetalinger fra medlemsdebitorer (inkasso)

Lidls ejendomskontor i København er ansvarlig for ekspansionen af Lidl-butikker i Storkøbenhavn. Vi afsøger løbende markedet og udvikler ejendomme; enten i eget regi eller i samarbejde med en bred vifte af ejendomsmarkedsaktører.
Vi søger nu en dygtig medarbejder, der er klar til et spændende og alsidigt job, hvor du vil komme til at arbejde inden for de fleste facetter af ejendomsudvikling. Du bliver en del af et team bestående af 7 kompetente kollegaer. Din opgave bliver at bistå udviklingsteamet, der fra vores kontor på Vesterbrogade varetager Lidls ekspansion i området.
Om jobbet
- Ansvarlig for kontakt til udlejere, ejerforeninger samt administration af lejere
- Deltage i kortlægning og beliggenhedsanalyser samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag
- Deltage i planlægning og gennemførelse af de enkelte butiksetableringer

Jyske Bank, København
Jyske Bank søger en Relationship Manager, der kan og vil gøre en forskel i sit arbejde – både i forhold til kunder og kolleger.
Jobbet omfatter blandt andet:
- Opbygning og vedligeholdelse af stærke relationer til primært danske kapitalfonde.
- Varetagelse af alle faser i finansiering af et ejerskifte.
- Kreditanalyse, herunder vurdering af forretningsplan og følsomhedsberegninger.
- Udarbejdelse af beslutningsgrundlag og løsningsforslag.


Banedanmark, København
Har du erfaring med strategisk indkøb, projektledelse og udbud? Eller er du nyuddannet med interesse for udbud og flair for analyse, projektledelse, processer og opfølgning? Kan du tænke nyt, og vil du gerne være med til at optimere?
Som strategisk indkøbskonsulent bliver du en del af Strategisk Indkøb og Erstatning der understøtter, at indkøb i Banedanmark sker ud fra en strategisk tilgang, på et oplyst beslutningsgrundlag og inkluderer hele Banedanmark. Vi har en væsentlig rolle i udviklingen af fremtidens indkøb i Banedanmark, hvor der er et klart mål om at opnå mere jernbane for pengene.
Specifikt arbejder vi med en række definerede initiativer, som skal udvikles og implementeres. Det omfatter bl.a. konkurrencefremmende initiativer, analyser der skal skabe overblik og gennemsigtighed, koncepter for markedsdialog og gennemsigtighed, contract management, projektledelse af udbud, rapporteringer og compliance mv.

Banedanmark, København
Har du solid erfaring med udarbejdelse af indkøbsanalyser? Og brænder du for BI-rapportering?
Banedanmark søger en fagligt dygtig business analyst til indkøbsområdet indenfor opgaver, der centrerer sig om indkøbsanalyser, konkurrenceudsættelser, BI-rapportering og indkøb. Du bliver en del af sektionen Operationelt Indkøb, der rådgiver, koordinerer og foretager indkøb af banetekniske- og administrative varer og ydelser.
Du vil indgå i et team på otte engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve en fri omgangstone med sund respekt for hinanden. Vi lægger vægt på videndeling og sparrer derfor gerne med hinanden, så vi sikrer høj professionel håndtering af vores arbejde. Du vil endvidere møde et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til grin og god humor.

PANDORA A/S, Copenhagen
Are you looking for an opportunity to work within finance in the global office of one of the largest jewellery companies in the world? You will be joining a team of 9 highly qualified finance professionals and work in an international environment with contact to colleagues in Europe, America, and Asia.
As a Group Financial Controller, you will have your own area of responsibility supporting and controlling one of our 3 regions including subsidiaries. You will report risks, opportunities and performance gaps as part of the closing process. You will be responsible for creating a strong professional relationship with the regional finance organisation and be an active business partner to your region, while you ensure that reporting is in accordance with PANDORAs accounting guidelines.

Totalkredit, København
Som graduate i Totalkredit får du ansvar fra dag et. Dit ansvar vil vokse i takt med din faglige og personlige udvikling, og du vil hurtigt få mulighed for at præge Totalkredits forretning.
Som graduate i Nykredit-koncernen gennemgår du et intensivt læringsforløb. Vores målrettede udviklingsprogram og mentorsparring sikrer, at der er fokus på dig og din udvikling både gennem graduateforløbet og efterfølgende.
Vores graduateforløb varer 12 måneder, og du er fastansat fra dag et. Under hele forløbet vil du være fast tilknyttet afdelingen Styring & Rapportering, der er en del af Totalkredit. Herfra vil du komme ud på korte praktikophold i andre af Nykredit-koncernens afdelinger for at styrke dit kenskab til forretningen på tværs.

Skatteankestyrelsen, København
Skatteankestyrelsen står over for mange spændende udfordringer i forbindelse med indførelse af et nyt ejendomsvurderingssystem. Det stiller store krav til økonomiområdet og vores økonomistyring, og derfor søger vi både en skarp økonom med politisk tæft samt en erfaren økonomipartner med forretningsforståelse.
Begge stillinger giver en bred kontaktflade både indadtil i forhold til direktionen og de mange fag- og stabskontorer og udadtil i forhold til departementet og skatteministeriets øvrige styrelser. Du vil derfor få en meget vigtig og central rolle i styrelsen.
Du vil, uanset hvilken stilling du søger, blive en del af teamet Budget og tværgående opgaver, hvor I bliver i alt fire kollegaer, der sparrer og samarbejder på tværs.

Banedanmark, København
Kan du lide at arbejde med moms og afgifter? Så er du måske vores nye kollega, der bliver en del af et regnskabsteam med kompetente medarbejdere og en høj grad af faglighed.
Som vores nye regnskabscontroller vil du medvirke til, at vi overholder gældende regler på regnskabsområdet. Du bliver ansvarlig for kommunikation med SKAT, andre offentlige myndigheder og indgår også i teamet i forhold til afregning af kørestrøm.
Dit primære ansvarsområde bliver at holde dig ajour med regelsæt på moms- og afgiftsområdet og sikre at ændringer bliver implementeret. Det er således din opgave løbende at sikre at kvaliteten i regnskabet lever op til statens regler.
Du får ligeledes til opgave at standardisere vores interne arbejdsgange vedrørende afstemning og controlling på moms- og afgiftsområdet samt indgå i tværgående projekter.

Arbejdernes Landsbank, København
Kan du lide at identificere, analysere og kontrollere om metoder og processer fungerer i praksis? Og er du i stand til at yde rådgivning om mulige forbedringer? Så er du måske vores nye compliance officer.
Vi tilbyder dig et spændende job, hvor dine opgaver blandt andet vil være at:

- Identificere, analysere og vurdere compliance risici
- Planlægge og udføre compliance aktiviteter
- Rådgive om compliance relaterede spørgsmål
- Rapportere om udførte compliance aktiviteter og konklusionerne herpå


KAB, København
Er du fuld af god energi – og har du en forkærlighed for tal og regnskaber? Så er du den økonomimedarbejder, vi søger til vores afdeling Energiregnskaber!
Din sans for orden og detaljer vil dagligt komme til udtryk, når du selvstændigt har ansvar for at udarbejde grundregnskaber og fordelingsregnskaber til et antal af boligafdelinger. Du bidrager til videndeling med de øvrige medarbejdere i afdelingen, så vi hele tiden er opdaterede på ny viden og klar på kommende udfordringer.
Vi tilbyder:
- Et ansvarsfuldt og udfordrende job i et team, der består af 12 fagligt engagerede kollegaer, hvor en uformel og positiv tone vægtes højt
- Gode muligheder for efteruddannelse samt faglig og personlig udvikling

DI Dansk Industri, København
Finder du skat interessant og har du lyst til at dygtiggøre dig inden for provenuberegninger og indarbejde dem i mellemfristede økonomiske fremskrivninger? Kan du tænker dig at udarbejde interessante skattepolitiske analyser, der kan flytte den politiske dagsorden? Og har du lyst til at arbejde i et stærkt fagligt miljø med ambitiøse og dygtige kollegaer? Så har vi jobbet til dig i DI’s Skattepolitiske afdeling.
Vi kan love dig, at du
- vil indgå i et velfungerende og fagligt dygtigt skatteteam med bred samfundsvidenskabelig baggrund (jura, økonomi, samfundskundskab og revision), og du vil indgå i et fagligt fællesskab med husets mange økonomer.
- får høj grad af selvstændig opgavevaretagelse.
- får ansvar for at beregne provenueffekterne af DI’s skattepolitiske ambitioner og sammen med kollegaerne fra økonomisk politik og analyse at indpasse dem i vores samlede 2025-plan og eventuelle individuelle vækstpakker m.m.

Socialpædagogiske Fritidsforanstaltning, København
Vi er en fritidsklub under Børn og Unge Settlementet, som er en selvejende institution med adresse i Valdemarsgade 4, på Vesterbro. Idrætsfritidsklubben opstod i 2013 med 50 børn og rummer i dag 220 børn.
Vi er et klubtilbud med en stærk profil omkring idræt og bevægelse. Vi arbejder med længerevarende undervisningsforløb i alt fra mountainbike til parkour og kampsport.
Vi søger en medarbejder som kan:
- lave et sundt mellemmåltid til ca. 140 børn hver dag fra 12.00-14.00 (det kan være friskbagte boller med ost, kartoffelporresuppe, rodfrugtfritter mv. – du kommer med de gode bud)
- samle børn i et fællesskab omkring et hyggeligt måltid i dagligdagen fra kl. 14.00

Banedanmark, København
Vil du arbejde med økonomiopfølgning, prioritering og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen?
Vi søger en ny kollega til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,2 mia. kr. årligt. Du kommer til at arbejde med en række komplekse økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter de kommende år.
Som controller har du rollen som rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring, hvilket giver dig en stor kontaktflade og et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige i organisationen.
Du får et tværgående overblik over de enkelte fagområder indenfor vedligehold, og du får ansvaret for at levere analyser og rapportering både til de budget- og resultatansvarlige samt til Banedanmarks direktion.

Er du ambitiøs, målrettet og ikke bange for at bryde vanetænkning, så tror vi på, at du er vores nye Technical Manager på Scandic Copenhagen.
Vi ved, at du brænder for alt det tekniske, og at du har hænderne skruet rigtigt på, når det gælder teknisk drift og diverse håndværksmæssige opgaver. Dit engagement og din interesse for at få det hele til at spille, smitter af på alle os andre – både på dem, du arbejder tæt på og på alle vores gæster. Du holder hovedet koldt og kan skære igennem, når det gælder. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Opgaver
- Ansvar for teknisk afdeling, som består af 4 Team Members
- Tilsyn med diverse anlæg, herunder varme-, ventilations-, køle og CTS-anlæg
- Overordnet ansvar for vedligehold af bygningen


PANDORA A/S, Copenhagen
ARE YOU PASSIONATE ABOUT INTERNAL AUDIT? PANDORA IS LOOKING FOR A NEW INTERNAL AUDIT MANAGER.
The Internal Audit Manager will report to the Director of the Global Governance, Risk & Compliance department, located in Copenhagen. The department is responsible for identifying, mitigating and monitoring risks and controls in PANDORA globally in close collaboration with key stakeholders from regions and functional areas.
The Internal Audit Manager will be working on significant risks within the PANDORA value chain, but mostly with focus on financial and regulatory compliance risks.
As Internal Audit Manager you will be part of a team, responsible for:
- Identifying and assessing significant risks in PANDORA globally
- Designing and implementing adequate controls mitigating the risks (Internal Control Framework)
- Carry out internal audit procedures and performing reviews