235 job matcher din søgning 235 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Einfach ApS Regnskabscontroller til fremtidens bogholderi

Einfach ApS, Viborg

Vi er i vækst og søger en erfaren controller på 37 timer til vores team i Viborg. Som medarbejder hos EINFACH bliver du en del af en effektiv virksomhed, der går forrest i den digitale udvikling af branchen.

I EINFACH har vi siden 2010 taget os af økonomistyring og administration for små og mellemstore virksomheder, der har outsourcet deres økonomifunktion til os. Du vil på kontoret i Viborg møde dine 11 nye kolleger, der inkluderer controllere og bogholdere. Vi har en flad organisation og du vil referere direkte til den administrerende direktør.

Vi ved godt at vores skarpe medarbejdere er vores absolutte force. Vi har en kæmpe vidensbank til rådighed i hinanden, og derfor gør vi et stort nummer ud af at bruge hinandens fagligheder i hverdagen, så alle udvikler sig. Vi er fleksible og flytter gerne dine opgaver over i dit interesseområde – og giver dig en hjemmearbejdsdag, hvis der er behov.

Accountor Denmark A/S Ansvarsbevidst allround Økonomiassistent, med drive og energi

Accountor Denmark A/S søger for Scanavo A/S i Taastrup

For vores klient Scanavo, søger vi en struktureret og omhyggelig økonomiassistent. Du får en spændende og afvekslende hverdag, hvor dine opgaver hovedsageligt består af almindelige forekommende økonomi og regnskabsopgaver, hvor dit primære område vil være løbende bogføring/fakturering m.m. for vores søsterselskab Huuray A/S.

Du vil primært beskæftige dig med følgende arbejdsområder for søsterselskabet Huuray A/S:

  • Bogføring af debitor/kreditor bilag, herunder bogføring af ind/udbetalinger, månedsfakturering til kunder, afstemning af modtagne leverandørkontoudtog, rykning af debitorer m.m. Endvidere vil der være diverse månedlige finansafstemninger, samt udarbejdelse af månedsrapportering.
  • Du vil hjælpe til i forbindelse med udarbejdelse af kvartals- samt årsregnskaber for koncernens øvrige selskaber.
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver, kontakt til eksterne leverandører mv.
Revision København Godkendt Revisionspartnerselskab
Regnskabsmedarbejder/bogholder

Revision København Godkendt Revisionspartnerselskab, Frederiksberg

Har du gerne erfaring som bogholder, regnskabsmedarbejder eller for den sags skyld revisor, og trives du med kundekontakt og en omskiftelig hverdag, så er du måske vores kommende kollega.

Du kommer til at arbejde med en bred pallette af mindre og mellemstore virksomheder, hvor du har mulighed for at få ansvar for egne kunder. Naturligvis altid med mulighed for sparring og vejledning fra dine erfarne kolleger. Det er samtidig vigtigt, at du ikke er bange for at hjælpe til, hvor der opstår behov i en til tider hektisk hverdag.

Du vil løbende blive tilbudt ajourføringskurser, og på sigt har du måske mod på at påbegynde en HD, hvis du ikke allerede er i gang.

Revision København Godkendt Revisionspartnerselskab
DSJ Malergruppe A/S
Regnskabsassistent – vil du arbejde 26 timer og have fri hver fredag?

DSJ Malergruppe A/S, Søborg

Synes du, at det kunne være spændende at komme ind over alle facetter af bogholderiet for flere selskaber på en gang? Og passer det dig godt at have en kort arbejdsuge?

Så kom og få en central funktion som vores nye regnskabsassistent.

Med reference til den daglige leder i bogholderiet, vil du blive en del af et team på i alt 2 medarbejdere, der varetager bogholderiet for hele DSJ Malergruppe. Der er tale om et selvstændigt job, hvor du på sigt, vil få ansvaret for 3 mindre selskaber og bogholderiopgaver fra A-Z.

Du bruger din tid på:

  • Debitor og kreditorhåndtering
  • Fakturering
  • Afstemninger, moms og skat
  • Bogføring
  • Betalinger
DSJ Malergruppe A/S
Løje Ip v/Johan Løje Økonomiansvarlig/ Bogholder med lyst til administrative opgaver

Løje Ip v/Johan Løje, København

Vores mangeårige regnskabschef går på pension og derfor søger vi en afløser – gerne til tiltrædelse 1. marts eller 1. april 2022.

Du vil få ansvaret for vores regnskabsafdeling og skal varetage alle regnskabsmæssige opgaver, herunder bogføring og klargøring til årsregnskab og revision, lønninger, fakturering af klienter mv.

Du vil også skulle bistå med personaleadministration, inkl. kontrakter, ferieregnskab, tilrettelæggelse og opfølgning på medarbejdersamtaler og efteruddannelse mv.

Vi er for tiden 12 energiske medarbejdere, heraf 5 juridiske medarbejdere, to European Trademark Attorneys samt administrativt personale. Vi har travlt, men stemningen og humøret på kontoret er højt, og vi lægger stor vægt på et godt arbejdsklima og en uhøjtidelig omgangstone. Vi har en flad struktur og korte beslutningsprocesser.

Anzet A/S Regnskabsmedarbejder til Slangerupgaard

Anzet A/S, Ringsted

Vil du stå i spidsen for Slangerupgaards økonomifunktion og have en tæt sparring med ledelsen?

Slangerupgaard er placeret i naturskønne omgivelser i Ringsted og huser et eksklusivt ridecenter, et moderne landbrug og en udsøgt vinkælder, hvor der foretages vinsmagninger.

Dine primære arbejdsopgaver bliver at have overblik over koncernens økonomi, underbygge samt effektivisere koncernens administrative rutiner samt at sikre, at ledelsen har adgang til data og analyser til at drive koncernen effektivt. Konkrete opgaver inkluderer også:

  • Bogholderi og udarbejdelse af periodiske regnskaber
  • Klargøring til revisor
  • Betaling til kreditorer
Gem
ProSelection Stærk regnskabsmedarbejder/regnskabsansvarlig søges til international virksomhed i København

ProSelection søger for kunde

Som Regnskabsmedarbejder bliver du en del af en økonomiafdeling, som ud over dig består af tre controllere. Du vil med reference til virksomhedens Group Finance Manager varetage bogholderiet for to selskaber, som hovedsageligt fungerer som holdingselskaber.

Det er en dynamisk stilling, hvor du får ansvaret for selskabernes bogholderi (dog er lønnen outsourcet), og der er derfor gode muligheder for at tilrettelægge din egen arbejdsdag. Der vil også løbende være mulighed for at være med til at optimere systemer og processer, så de passer til den måde, som du gerne vil løse dine opgaver på. Dine opgaver vil bestå af:

  • Kreditorstyring – oprettelse, bogføring og betaling
  • Debitorstyring – oprettelse, bogføring, fakturering og afstemning af koncerninterne debitorer
  • Moms – bogføring, indberetning og afstemning
Indrykket:
Active Search
Økonomimedarbejder

Active Search søger for OK-Fonden i København

Active Search søger for OK-Fonden en serviceminded og ambitiøs medarbejder der har mindst, to-tre års erfaring som økonomi-/regnskabsmedarbejder. Du skal have god forståelse for det dobbelte bogholderi og kunne din debet/kredit. Hvis der er interesse i på sigt at blive oplært i rollen som controller, vil der også være en mulighed for dette.

De primære opgaver vil være:

  • Forestå den månedlige afstemning af alle konti i balancen (på nær lønkonti).
  • Foretage månedlig analyse af driften og følge op på uregelmæssigheder i dialog med din controller.
  • Udarbejde fakturaer til beboere og kommuner og følge op på at disse bliver betalt.
Active Search
Politiets Efterretningstjeneste Regnskabsmedarbejdere i PET - genopslag

Politiets Efterretningstjeneste, Søborg

Har du flair for tal og lyst til at arbejde i en organisation med mange forskellige regnskabsmæssige områder? PET har haft selvstændig bevilling på Finansloven siden 2013. Økonomiopfølgning, regnskabsaflæggelse og kontrol sker i samarbejde med Rigspolitiets afdeling for koncernøkonomi, der varetager bogføringen for PET. I løbet af 2022 overtager PET varetagelsen af bogføringen, du vil derfor blive en del af processen med at hjemtage opgaven.

Vi tilbyder en central rolle i Økonomisektionens regnskabsteam. Som regnskabsmedarbejder bliver du en værdifuld medarbejder, der er med til at præge en løbende udvikling i Økonomisektionen i retning af en kundeorienteret, effektiv og troværdig enhed, der er et aktiv for PET, samt bidrager til at PET lever op til kravene om sikker økonomiforvaltning.

TEMP TEAM A/S Regnskabsmedarbejder til en nyoprettet stilling

TEMP TEAM A/S søger for COSCO SHIPPING Lines Denmark A/S i Birkerød

For vores gode kunde i Birkerød søger vi en regnskabsmedarbejder til at indgå i økonomiområdets team for bogholderi. Bogholderiet varetager en bred vifte af funktioner både i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere.

Stillingen vil primært være debitoropgaver:

  • Afstemninger
  • Debitorbogholderi, herunder kundekontakt, du vil have en proaktiv dialog med kunder vedr. kreditforhold samt vurdering af disse

Derudover vil der også være opgaver i forbindelse med udvikling af nye processer samt systemudviklingsopgaver for optimering af systemer m.m.

Bogholderiet er velfungerende, resultatorienteret og med et godt samarbejdsklima.

People Executive Økonomichef

People Executive søger for Grene Wind Industry Suppliers A/S i Ryomgård

- Til ekspansiv underleverandør i vindmølleindustrien

Er økonomisk transparens og optimal økonomistyring, regnskab og forretningssparring til ledelsen din metier? Har du international erfaring, og formår du at balancere fokus på stabil, daglig drift og strategisk udvikling? Så er du måske den økonomichef, vi søger til Grene WIS med base i Ryomgård og fra Q4 2022 i Randers. Du vil få en strategisk vigtig position, hvor du kommer til at forme det fremtidige økonomiske fundament for en virksomhed i hastig vækst. Du bliver en del af en international ekspanderende virksomhed, som med ny majoritetsejer, Bagger-Sørensen Equity A/S, har lagt en ambitiøs vækststrategi.

Med reference til den adm. direktør og som medlem af ledergruppen bliver du ansvarlig for virksomhedens samlede økonomistyring, regnskab og rapportering. Du vil være med til at sætte den strategiske dagsorden og få en nøglerolle i eksekveringen af denne.

HAY ApS Bogholder

HAY ApS, Horsens

Er du til tal og bogholderi i et international perspektiv? Hos HAY søger vi netop nu en barselsvikar til vores bogholderi, der kan varetage en bred vifte af finansielle og administrative opgaver for vores udenlandske selskaber. Du vil blive en del af en virksomhed, der dagligt drømmer stort, men samtidig går samarbejdende og ydmyg til det daglige arbejde.

Med reference til den regnskabsansvarlige og i samarbejde med 15 engagerede kollegaer i økonomiafdelingen, vil du varetage opgaver inden for bl.a. bogholderi, månedsafslutning og moms for en række udenlandske selskaber.

Vores brede selskabsportefølje betyder, at vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med udfordrende og afvekslende opgaver, som vil give dig rig mulighed for at udvikle dig – fagligt såvel som personligt. Foruden bogføring får du til opgave at yde en bred administrativ service for vores europæiske selskaber.

Hartmanns A/S Sales and Administration Support

Hartmanns A/S søger for Norgren A/S i Herlev

Til en nyoprettet stilling søger vi en Sales and Administration Support, som skal kunne varetage en bred pallette af opgaver i Norgren Nordic.

Norgren er en international virksomhed og en del af IMI plc. med aktiviteter i mere end 50 lande. Norgren arbejder med at skabe kreative og innovative tekniske løsninger indenfor Motion Control og Fluid Technology.

I rollen som Sales and Administration support bliver du en del af de opgaver som relaterer sig til salgssupport, salgsadministration, Facility Management (Herlev) samt HR.

FDM
Systematisk og detaljeorienteret regnskabsassistent til økonomiafdelingen

FDM, Lyngby

FDM

Er du stærk inden for økonomisk administration, og kan du sikre rettidige, gennemarbejdede og præcise finansielle data? Har du samtidig et udpræget servicegen og lysten til at være en del af en afdeling, der er ved at transformere sig fra et traditionelt bogholderi til en moderne økonomifunktion?

Som regnskabsassistent I FDM bliver det din fornemmeste opgave at administrere FDMs kreditorer, medarbejderes udlæg og kreditkortbrug samt afstemme relaterede finans- og bankkonti. Samtidig vil det også være en vigtig opgave, at du gennem en hjælpsom og servicemindet tilgang understøtter vores kollegaer i de øvrige afdelinger f.eks. ift. købsfakturaer eller øvrige spørgsmål de måtte have.

FDM
Limo Labels A/S
Bogholder - kontorassistent

Limo Labels A/S, Stevnstrup

Limo Labels A/S er en af de største etiketvirksomheder i Norden. Vi har domicil i Stevnstrup ved Randers, og herudover har vi en afdeling i Birkerød. Vi er i alt ca. 145 medarbejdere.

Du bliver en del af en velfungerende økonomi- og administrationsafdeling, der i dag består af 3 bogholdere og en økonomichef.

Dine arbejdsopgaver vil være alsidige inden for bogholderi og administration, og det er en fordel, hvis du:

  • Har kendskab til Dynamics NAV
  • Erfaring med fakturering
  • Er god i Excel
  • Har HR erfaring, eller er nysgerrig omkring dette
Skattestyrelsen Vi har brug for dig, der kan noget med tal, regnskab og økonomi

Skattestyrelsen, Ringkøbing

Har du en baggrund indenfor kontor eller regnskab? Eller har du andre stærke administrative erfaringer og mod på at lære mere om regnskab? Ønsker du fleksibilitet, medindflydelse og fokus på dine kompetencer og udviklingsmuligheder? Så er du måske den næste, vi byder velkommen hos Skattestyrelsen i Ringkøbing.

Til stillingerne søger vi kolleger med administrative erfaringer til at løse en samfundsopgave med mening. Det kan både være bogholdere, finansøkonomer, regnskabsassistenter og økonomimedarbejdere.

I samarbejde med dig finder vi ud af, hvordan dine kompetencer bedst muligt bringes i spil, og du får medindflydelse på, hvilke opgaver du kommer til at løse.

Derudover får du:

  • Grundig oplæring med e-læringskurser, webinarer og sidemandsoplæring
  • Fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse med mulighed for en god balance mellem arbejde og fritid
Skattestyrelsen
Peoplematter a/s Regnskabsmedarbejder

Peoplematter a/s søger for WWF Verdensnaturfonden i København

Brænder du for at arbejde med tal og økonomi i en international organisation og samtidig hjælpe med at bevare verdens natur? Så har vi måske jobbet til dig. Når du arbejder for WWF, er du hver dag med i kampen for at skabe en bæredygtig natur både lokalt og globalt.

Arbejdsområdet omfatter bl.a.:

  • Finansbogholderi
  • Kreditorbogholderi
  • Effektivisering af bogføring og bilagshåndtering

Du tilbydes et dynamisk og udviklingsorienteret miljø med mulighed for eget præg på interne arbejdsgange og struktur.

FRONTPEOPLE A/S Projektleder – ladestandere

FRONTPEOPLE A/S søger for APCOA PARKING Danmark A/S i Vejle

Du bliver ansvarlig for planlægning og implementering af ladestandere i hele Danmark, herunder også integration af betaling via appen APCOA-Flow.

I dagligdagen vil du være i tæt dialog med såvel leverandører og kunder som kolleger. Du vil opleve stor handlefrihed, og skal være med til at opbygge området. Selve installationsopgaven gennemføres af Siemens, der også leverer ladestanderne.

APCOA PARKING Danmarks organisation er flad og ledes af en dansk direktør, med korte kommandoveje, og et godt arbejdsklima. Der hersker en teamspirit præget af stor energi, der på en gang er rummelig og udfordrende. Kulturen er uformel og ancienniteten i virksomheden er høj.

Xylem
Finansiel controller (Accounting Lead)

Xylem, Glostrup

Xylem

Som finansiel controller bliver du ansvarlig for det danske selskabs økonomifunktion.

Xylem er en førende international vandteknologisk virksomhed med passion for "solving water".

Din arbejdsdag vil byde på mange forskellige typer arbejdsopgaver i forbindelse med driften af økonomifunktionen samt at sikre tallenes rigtighed. Du vil samarbejde med vores shared service-centre fordelt i Europa.

Xylem Video

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indebære:

  • Månedsafslutning og rapportering
  • Analyser
  • Ansvar for DOA, SOX-dokumentation, moms mv.
Xylem
PwC
Skarp konsulent der brænder for at gøre en forskel og skabe relationer til vores kunder i CFO Service Aarhus

PwC

Er du erfaren regnskabsmedarbejder med kompetencer inden for løn, bogholderi og månedafslutning fra en økonomifunktion?

Du har nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team og fællesskab, der sætter en ære i at løse væsentlige problemstillinger og levere high-end interim support til kunder og samarbejdspartnere.

I CFO Service arbejder vi sammen med vores kunder om at drifte, udvikle og optimere økonomifunktionen, så den kan levere et optimalt beslutningsgrundlag for vores kunders beslutningstagere. Eksempler på opgaver og roller, vi varetager hos vores kunder, er:

  • Driftsopgaver inden for lønadministration
  • Lønafstemning
  • Løncontrolling
PwC