111 job matcher din søgning 111 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 111 resultater.
HumanTrust A/S
CFO

HumanTrust A/S søger for kunde

Kan du få balancen til at stemme i alt fra årsregnskaber til cash management og controlling - også når der er fart over feltet? Og har du modet til at tage ansvaret for det? Så tjek denne karrieremulighed, hvor du bliver anfører på et team med ordentlighed, holdånd og høje ambitioner som en fast del af beholdningen... Økonomisk sparringspartner for hele huset

Virksomheden har specialiseret sig inden for sin branche, hvor den spiller en betydelig rolle med en årlig trecifret millionomsætning. Det er en rolle, du skal være med til at løfte mod nye højder som virksomhedens nye CFO. I nøglepositionen skaber du mærkbar værdi gennem dit tydelige lederskab og din praktiske erfaring med økonomidisciplinen.

Du får blandt andet ansvar for følgende områder:

  • Periode- og årsregnskab herunder budgetter
  • Overordnet personaleansvarlig i økonomiafdelingen
  • Kontakten til bank, advokat og revisor
HumanTrust A/S
My Best Book ApSCFO til nyoprettet stilling i et multikulturelt og hurtigt voksende team

My Best Book ApS, Aarhus

Med aktiviteter i 18 markeder, hvoraf 8 er åbnet i år og en omsætning der er vækstet 200+ % de seneste 4 år, har vi behov for en proaktiv ildsjæl til at tage ansvaret for alle finansielle og en række administrative aspekter af virksomheden.

Du vil, i tæt samarbejde med CEO og COO, få muligheden for at sætte dit eget præg på virksomheden og din egen hverdag. Du vil være eksperten på dit område, og din vurdering vil derfor vægte tungest i alle beslutninger der bliver truffet på dine ansvarsområder. På grund af vores multikulturelle team, er det vigtigt, at du er i stand til at kommunikere fagligt, både på dansk og engelsk.

Du kommer til at arbejde med virksomhedens relationer og forpligtelser til både danske og udenlandske myndigheder. Ofte vil dette ske i samarbejde med vores Country Managers, da en del myndigheder i vores markeder ikke kan eller ønsker at kommunikere på engelsk.

TS Tech A/STalstærk og serviceminded økonomiassistent/bogholderiassistent til barselsvikariat

TS Tech A/S, Esbjerg

Er du talstærk og serviceminded? Ønsker du at være i en virksomhed i konstant udvikling? Så er du måske den barselsvikar vi leder efter.

TS TECH A/S er en danskejet el-installatørvirksomhed med et uformelt miljø, hvor der med en flad organisation ikke er langt fra idé til handling. Vi vægter det gode humør højt, og vi har stor plads til den enkelte medarbejder med stor frihed under ansvar.

TS TECH A/S er i konstant udvikling, både organisatorisk og forretningsmæssigt, og vi søger derfor en kvalificeret medarbejder til vores økonomiafdeling.

FRONTPEOPLE A/S
SALGSKONSULENT - MIDTJYLLAND

FRONTPEOPLE A/S søger for kunde

Nøgleopgaven bliver at eksekvere den besluttede salgsstrategi med fokus på proaktiv kundepleje, samt opsøgende salg og markedsføring til potentielle nye kundeemner. De primære fokusområder i opgaven bliver:

  • Professionel rådgivning, salg og kundeservice
  • Sikre at kunderne kender det unikke produktprogram
  • Budgetansvar for salg af maskiner, udstyr, serviceaftaler, finansiering m.m.

Du har erfaring med B2B salg af maskintekniske produkter og serviceaftaler til entreprenører, landbrug, vognmænd eller lignende, herunder også gerne kendskab til finansierings- og leasingaftaler.

Du vil være markedsleder og du brænder for at gøre et godt job, og for at yde en professionel rådgivning og service. Som person er du autentisk og udadvendt, og du har styr på CRM og dine opgaver. Du vil selvfølgelig få en grundig introduktion til opgaven.

Buus Anlægsgartner A/SEngageret regnskabsmedarbejder

Buus Anlægsgartner A/S, Brabrand

Er du dynamisk og har flair for IT, og brænder du for at skabe resultater og servicere fag- og projektledere med NAV-fakturering herunder bogføring og lønbehandling? Så er det måske dig, vi søger til vores administration i Aarhus.

Du kommer til selvstændigt at varetage en række bogholderifunktioner på vores kontor i Aarhus. Det er en virksomhed i rivende udvikling, hvorfor du vil få ansvar for mange spændende og alsidige opgaver.

Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BUUS Anlægsgartner A/S tilbyder et job med gode muligheder for udvikling, ansvar og udfordringer. Du skal kunne trives med et højt tempo og mange kontaktpunkter.

ProCon Wind Energy A/SFinance Controller

ProCon Wind Energy A/S, Aalborg

I forbindelse med behov for at styrke de interne forretningsgange omkring økonomi i entreprisevirksomhed søges til vores kontor i Aalborg en Finance Controller med bred erfaring inden for bogholderi og controlling.

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og finansiel controlling i tæt samarbejde med den øvrige administration og CFO’en. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans-, debitor- og kreditorbogholderi.
  • Controlling – entrepriseprojekter samt validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Rapportering – klargøring af materiale til perioderapportering.
Selected Car LeasingErfaren bogholder

Selected Car Leasing, Middelfart

Er du energisk, struktureret og detaljeorienteret? Trives du med at arbejde selvstændigt, og har du indsigt i afgiftssystemet omkring leasing af biler og moms på køb og salg af biler? Så har vi en stilling til dig.

SCL søger en bogholder med solid erfaring indenfor bogholderi og med indsigt i moms og afgifter omkring køb og salg af biler, samt indsigt og forståelse for beregning af registreringsafgift på flexleasing-kontrakter.

Dine primære opgaver vil være ekspedering, kontrol, fakturering og opfølgning på leasingkontrakter. Derudover vil du primært have ansvaret for kreditor- og finansbogholderiet, samt deltage i øvrige ad hoc-opgaver i bogholderiet. Du kan som følge af stillingens diversitet forvente en bred kontaktflade i virksomheden.

Selected Car Leasing
Jobindex A/S
Udviklingsorienteret regnskabsmedarbejder til ejendomsselskab

Jobindex A/S søger for kunde i Holte

Har du solid erfaring med bogholderi, og har du lyst til at blive en del af en virksomhed med spændende vækstprojekter i sigte?

Ejendomsselskabet har p.t. 20 ejendomme/selskaber. Her er tonen uformel, vi har stor tillid til hinanden – og vi ser frem til at byde dig velkommen.

Din kontrol af tallene har afgørende betydning for vores forretning, så det bliver din fineste opgave at holde det økonomiske overblik over vores samlede drift. Du får derfor selvstændigt ansvar for bl.a. at:

  • håndtere finans-, debitor- og kreditorbilag samt varetage ind- og udbetalinger
  • udarbejde både måneds- og årsregnskaber i samarbejde med revisor
  • registrere betalinger af husleje samt følge op hos selskaberne
Jobindex A/S
NERO GroupErfaren regnskabsmedarbejder til regnskabsvirksomhed i vækst

NERO Group, København

  • Vil du være en del af et stærkt regnskabsteam, hvor du får stor indflydelse?
  • Kunne du tænke dig en varieret hverdag, hvor du arbejder med en bred palette af udfordrende opgaver indenfor regnskab, controlling og økonomistyring?

NERO Group varetager udover almindelig regnskabsassistance for deres kunder også opgaver indenfor skat, økonomistyring, controlling samt ledelse og ofte anser kunderne NERO Group som en del af deres virksomhed. Dette skyldes virksomhedens nære forhold til dens kunder.

Som medarbejder i NERO Group vil du opleve at du får svaret for en række kunder med henblik på:

  • Budgettering og likviditetsstyring
  • Kontakt med revisorer, banker og offentlige myndigheder m.v.
  • Rapportering og deltagelse i møder med ledelse/bestyrelser
Danmarks Gymnastik Forbund
Regnskabsassistent / Sportskoordinator til GymDanmark

Danmarks Gymnastik Forbund, Brøndby

Er du serviceminded, udadvendt, god til at have overblik samt er glad for at løse praktiske og administrative opgaver - så er du måske vores nye kollega. Har du samtidigt en regnskabsmæssig baggrund, med erfaring som bogholder eller regnskabsassistent, kan du være den rette i jobbet som regnskabsassistent med sportskoordinatorfunktion på GymDanmarks forbundskontor.

Stillingen er en fuldtidsstilling fordelt på to funktioner og det er vigtigt at du er indstillet på at varetage både funktionen som regnskabsassistent samt som sportskoordinator. Du kommer til at referere til den tværfaglige leder og indgå i et team der servicerer organisation og medlemmer i forbindelse med afholdelse af aktiviteter og konkurrencer, samt arbejde tæt sammen med vores regnskabsansvarlige medarbejder.

AKVA group Land Based A/SBarselsvikariat Økonomiassistent

AKVA group Land Based A/S, Fredericia

Med reference til vor finance manager , vil du komme til at deltage i det daglige bogholderi i regnskabsafdelingen, hvor der i øjeblikket er 2 ansatte. Udover det daglige bogholderi , vil der være andre administrative opgaver.

Ønskede personlige egenskaber:

    AKVA Group
  • Du er stabil, systematisk, har sund fornuft og tager ejerskab af dine arbejdsopgaver.
  • Du kan arbejde koncentreret, selvstændigt og har ingen problemer med deadlines.
  • Du ser muligheder for forbedringer.

Du har en relevant baggrund inden for kontor og regnskab/økonomi.

  • God forståelse for tal, God til at forstå sammenhænge i regnskaber.
  • Erfaring fra projektvirksomhed.
  • Erfaring med kreditor-, debitor-, løn- og finansbogholderi.
Krüger SearchDygtig administrations- og økonomichef

Krüger Search søger for Norfors I/S i Hørsholm

Krüger Search søger en dygtig & kompetent administrations- og økonomichef til Norfors.

  • Administrations- og økonomichefen er en del af direktionen.
  • Spændende & udfordrende ansvar.
  • Du får en attraktiv løn, stor pension, sundhedsforsikring og gruppelivsforsikring.

Dine opgaver er:

  • Ansvaret for, at alle underliggende funktioner, udføres teknisk og økonomisk optimalt i henhold til Norfors overordnede formål.
  • Udføre den overordnede ledelse af afdelingens personale.
  • Udarbejde mål og strategier for afdelingen.
Monjasa
Bogholder til international virksomhed

Monjasa, Fredericia

Har du en fundamental regnskabsforståelse og en naturlig trang og evne til at få tallene til at stemme? Og ønsker du at gøre en forskel i en dynamisk og kompetent finansafdeling med stort fokus på værdien ’Smil & Glæde’? Så er du måske vores nye bogholder!

Monjasa

Som vores nye bogholder bliver du en del af et finansteam bestående af 12 talstærke og kompetente medarbejdere, der varetager de finansielle og bogholderimæssige opgaver for en række selskaber i Monjasa-gruppen.

Du vil få ansvaret for bogføring i et eller flere selskaber, så din arbejdsdag bliver præget af både variation og rutinemæssige opgaver med til tider tætte deadlines.

Monjasa
SPEKTRUM Advokater ApSSekretær/bogholder

SPEKTRUM Advokater ApS, Herning

Hos SPEKTRUM advokater har vi travlt, og vi har derfor brug for endnu en kollega til en kombineret stilling som sekretær/bogholder.

Vi har en målsætning om at være det foretrukne advokatfirma i vores lokalområde og for medarbejdere, og derfor stiller vi høje krav til os selv og til dig.

Vi søger en sekretær/bogholder til en stilling, hvor du skal varetage følgende opgaver:

  • Du bliver ansvarlig for vores bogholderi. I den forbindelse vil du bl.a. skulle arbejde med klienttilsvar, bankafstemning, momsregnskab, bogføring, lønregnskab og evt. refusion. Videre vil du skulle samarbejde med vores revisor – særligt i forbindelse med regnskabsaflæggelse.
  • Udover bogholderifunktionen skal du også kunne varetage opgaver som sekretær. Her kunne fokusområderne primært være bobehandling i form af behandling af konkursboer og dødsboer.
Jobindex A/S
Dygtig ERP-konsulent

Jobindex A/S søger for DataComfort i Hillerød

Vil du være bindeleddet imellem vores forretning og samarbejdspartnere, hvor du bidrager til at gøre danske virksomheder mere effektive og profitable? – Så er du måske vores nye ERP-konsulent?

Hos DataComfort elsker vi at optimere og effektivisere virksomheders processer og indtjening. Det gør vi ved at implementere og servicere komplette IT-løsninger for små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Beskæftigelsesministeriet

Du vil blive én af vores aktive konsulenter, som står for alt fra implementering, tilpasning, afvikling af undervisningsforløb i Uniconta både i vores egne kursuslokaler, men også direkte ude hos kunderne.

Du kommer bl.a. til at:

  • stå for opstart og implementering hos nye kunder
  • lave konverteringer, opsætninger og tilpasninger
  • udføre behovsanalyser
Jobindex A/S
Jobindex A/S
Finance assistant – bliv en del af en unik international virksomhed

Jobindex A/S søger for GiG Copenhagen i København

Er du en økonomijonglør af den højeste rang? Og hvis vi siger ”rutiner med et strejf af videreudvikling og nytænkning” … hvad siger du så?

Din reaktion er forhåbentlig et stort og rungende ”JA tak! Det lyder fedt.” Vi tripper nemlig allerede for at byde dig velkommen i vores unge, nytænkende team med over 20 forskellige nationaliteter.

Head of finance Christian Laugesen fortæller: ”Du får en central rolle, når du udfører de faste, daglige finansopgaver. Men du kan også allerede nu glæde dig til at hjælpe os med at tage vores økonomifunktion til næste niveau.”

Er du vores kommende økonomi-GiGster med passion for rutiner og udfordringer? Læs mere her.
Jobindex A/S
Hartmanns A/SBogholder

Hartmanns A/S søger for TARPGAARD A/S i Fredericia

Arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som Bogholder hos TARPGAARD får du ansvar for en bred vifte af opgaver:

  • Debitor- og kreditorbogholderi; herunder a´conto fakturering, rykning af debitorer og fakturaindtastning
  • Finansbogholderi med klargøring til revision
  • Håndtering af lønkørsler i Lessorløn med både timelønnede på 14-dages løn og funktionærlønnede
  • Momsregnskab, skat og hensættelser til skattekonti

Du arbejder struktureret, overholder deadlines og udviser en imødekommende, fleksibel og serviceorienteret tilgang til interne såvel som til eksterne kontakter.

TT RevisionBogholder – Erhvervsservice

TT Revision, København

TT Revision er en moderne revisionsvirksomhed i vækst. Derfor søger vi en ny kollega, der kan være med til at understøtte vores fortsatte vækst.

Vi har en flad organisationsstruktur, med en hyggelig, glad og positiv energi alle imellem. Månedligt følger vi op på dine succesmål, hvor vi sætter pris på en uformel og hjælpsom stemning, samt sikrer, at du får mulighed for at lykkes og udvikles i jobbet.

Dine arbejdsopgaver vil variere fra kunde til kunde, men vil omfatte følgende:

  • Løbende kontakt med kunde
  • Bogføring af bilag (debitor, kreditor og finans)
  • Lønningsregnskab og indberetning
DSV Frø Danmark A/S
Controller/økonomimedarbejder med potentiale til international landbrugsvirksomhed

DSV Frø Danmark A/S, Holstebro

Fleksibel økonomimedarbejder med flair for IT og business-processer søges til international landbrugsvirksomhed i vækst og forandring.

Vi søger en medarbejder, som kan indtræde til at være primus motor for afdelingens drift. Du vil blive nærmeste sparringspartner til CFO/økonomichef, som du vil referere til.

Medarbejderen vi søger, vil blive involveret i alle afdelingens ansvarsområder – og udover at varetage en række faste opgaver ifm. periodiske rapporteringer vil kandidaten også kunne være med til at udvikle interne processer i krydsfeltet mellem økonomi, IT og controlling. Personen vil blive firmaets ”go-to”-person ift. daglig rapportering og drift i økonomiafdelingen.

DSV Frø Danmark A/S
Censea Consulting ApSErfaren bogholder/regnskabsassistent

Censea Consulting ApS, Køge

Censea Consulting ApS i Køge søger snarest muligt en erfaren, engageret og initiativrig kollega til vores team af bogholdere og regnskabsassistenter.

Først og fremmest skal du have flere års erfaring med bogholderi. Gerne fra en stilling, hvor du har arbejdet med flere forskellige virksomheder på en gang. Erfaring med e-conomic er et krav.

Arbejdet foregår fra vores kontor i Køge, og vil primært til daglig bestå af bogføring for små- og mellemstore virksomheder.

Du skal håndtere din egen kundeportefølje, som er sammensat af mange forskellige kunder, fra forskellige brancher. Dine opgaver vil bestå af bogføring, afstemning af balancens poster, forberede materiale til revisor, momsopgørelse, lønkørsel og debitorrykning.