367 job matcher din søgning 367 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.Regnskabsassistent med erfaring

RSM Danmark Statsautoriseret Revisionspartnerselskab., København

RSM i København søger en regnskabsassistent med overblik og erfaring inden for bogholderi og økonomi.

Som vores nye kollega i RSM erhvervsservice får du selvstændigt ansvar for en række kunder, hos hvem du er tilknyttet som regnskabsassistent. Du vil opleve, at du har stor indflydelse på at planlægge din hverdag.

På vores kontor ved Vesterport får du 22 dygtige kollegaer. Som medarbejder indenfor erhvervsservice er opgaverne mangeartede og omfatter blandt andet bogføring, momsregnskab, lønadministration og afstemningsarbejde.

Vi klæder dig på til opgaven gennem solid introduktion til kunderne, uddannelse og sparring med dine kolleger, som også har en høj faglighed og opgaver som dine.

Du er en erfaren bogholder, fagligt velfunderet og har arbejdet med diverse økonomisystemer.

Happy Day Group ApSStudentermedhjælper

Happy Day Group ApS, Frederiksberg

Vi søger dig, der ser alt for meget reality-tv og er på Instagram 24/7!

Er du en happy camper, der med godt humør vil sprede glæde og solskin såvel på Happio-kontoret, som i det ganske land? Er du en haj på sociale medier, der begår sig hjemmevant på såvel Instagram og TikTok som Twitter? Så har vi det perfekte studiejob til dig.

Som studentermedhjælper i Happio får du ansvar for opsøgende kontakt og service af vores profiler, ofte via sociale medier, telefon og mail. Du er med i hele processen fra at vælge segmenter af kendte profiler ud, tage kontakt til dem, og til når de skal oprettes i vores systemer og den efterfølgende servicering.

Vi forventer, at du kan arbejde 15-20 timer om ugen men er fleksible, så du fx ville kunne arbejde nogle timer hjemmefra og tilrettelægge det efter dit studie.

Dansk SygeplejerådLedelseskonsulent til Lederforeningen i Dansk Sygeplejeråd (DSR)

Dansk Sygeplejeråd, København

Kan du levere professionel service og understøtte de ledende sygeplejersker i deres ledelsesarbejde? Så er du måske vores nye kollega og konsulent i Lederforeningen, som er en landsdækkende forening for ledere under Dansk Sygeplejeråd.

Primære arbejdsopgaver:

  • At forhandle og sikre ledernes løn og ansættelsesvilkår.
  • At rådgive, give ledelsesparring og vejledning vedr. løn/ansættelsesmæssige- og organisatoriske forhold samt arbejdsmiljø.
  • Understøtte og viderebringe den politiske vision for Lederforeningen, herunder afvikling af medlemsmøder og undervise medlemmerne.
  • Deltage i udvikling af relevante medlemstilbud.

Du har fokus på at medlemmerne skal opleve kvalitet og nærvær, uanset om kontakten sker via elektroniske medier, fysiske møder eller mailkorrespondance.

Intelligent Training Group ApSFull Stack Developer

Intelligent Training Group ApS, Sorø

Har du fingeren på pulsen inden for dit fag og arbejder du lige så effektivt hjemme som på kontoret? Så er du måske vores nye Full Stack Developer!

Intelligent Cycling er en dansk tech-startup, der har udviklet software, der gør indendørs cykeltræning lettere, sjovere og mere effektiv siden 2016.

Vi er en lille virksomhed med højt til loftet og et team på 15 medarbejdere. Vi har en flad organisationsstruktur, hvor samarbejde og kreativitet på tværs af ledelseslag er en naturlig del af hverdagen, og hvor kolleger og kunder altid mødes med den samme respekt og tillid.

Vi arbejder alle sammen hjemmefra, så du kan se frem til en hverdag uden transporttid og med fleksibel arbejdstid. Selvom vi arbejder hjemmefra, har vi et stærkt sammenhold i teamet og mødes flere gange om året til bl.a. sommerfest og julefrokost!

TEMP TEAM A/SMORGENFRISK TELEFONPASSER SØGES TIL 10-13 TIMER PR. UGE

TEMP TEAM A/S

Et perfekt job for dig som enten er studerende, efterlønner eller måske bare søger et fast job på 10-13 timer om ugen. Der er mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra et af vores kontorer i Danmark. Din position vil have stor betydning for alle i TEMP-TEAM, vores samarbejdspartnere, kandidater og vikarer.

Din fornemste opgave er at være klar ved telefonen i de tidlige morgentimer og hjælpe vores samarbejdspartnere, kandidater og vikarer. Du vil få en grundig oplæring, så du selvstændigt kan varetage jobbet på en professionel og kompetent måde.

Opgaverne kan fx være:

  • tage imod opkald fra vikarer som melder fra et vikariat, og efterfølgende kontakte virksomhederne for at høre om de har brug for en afløser
  • assistere en virksomhed med at finde en vikar til et vikariat
MBM&MAB A/S
Servicetekniker

MBM&MAB A/S

Har du lyst til at arbejde med et af branchens stærkeste sortimenter inden for automatik til døre, porte og vinduer? Er du åben, proaktiv og ikke bange for at byde ind med nye ideer, så er det måske lige dig, vi mangler på holdet.

Til vores service- og montageafdeling søger vi en dygtig, målrettet & selvstændig servicetekniker til at dække område Øst (Sjælland).

Til styrkelse af vores service- og montageafdeling søger vi en håndværksmæssig og teknisk stærk person med el-teknisk baggrund, som kan deltage i vores serviceteam for montage, reparation og vedligeholdelse af vore produkter inden for dør-, port- og vinduesautomatik. Du bliver ansvarlig for at varetage vort servicebehov i region Øst.

MBM&MAB A/S
Jobindex Kurser
Kontor- og økonomikurser

Jobindex Kurser

Økonomifunktionen er essentiel i enhver virksomhed – lille som stor. Derfor er der stor efterspørgsel på medarbejdere med regnskabsmæssig uddannelse – og forståelse. Vi har flere gode kurser, der helt sikkert kan bringe dig videre til dit næste job i en økonomifunktion.

Vidste du, at ca. 750 virksomheder i Danmark, alle med flere end 1.000 medarbejder, bruger SAP som administrativt system – og at du kan blive en af disse medarbejdere? Har du en finansiel baggrund, er en certificering inden for SAP Financial Accounting et fantastisk punkt at føje til dit CV. Har du brug for at kunne følge med i virksomhedens finansielle situation, er kurset Erhvervsøkonomi måske noget for dig. Mange små og mellemstore virksomheder søger medarbejdere med bogføringserfaring og gerne med kendskab til et evt. system. Kig i kursuslisten og find det kursus, der passer bedst til dig.

Jobindex Kurser
Indrykket:
SVM Automatik A/S
Økonomiassistent

SVM Automatik A/S, Silkeborg

Er du vores nye økonomiassistent med styr på tallene og systemerne? Kan du sikre, at bøgerne stemmer, og kan du med et smil holde dine kolleger i ørene, når de glemmer deres timeregistrering eller bilag?

Som SVM’s nye økonomiassistent får du opgaver, der spænder over hele bogholderpaletten. Med reference til og sparring fra vores Accounting Manager og bogholdere/receptionist, vil du i denne fuldtidsstilling få en alsidig to-do-liste med bl.a.:

  • Bogføring af kreditorfakturaer hovedsagelig via indkøbsordrer
  • Kreditorbetalinger
  • Assistance til receptionen (svare telefoner, modtage gæster, bestille kontorartikler, osv.)
SVM Automatik A/S
Bøge Storkøkken ApSServicetekniker med lyst til en varieret hverdag

Bøge Storkøkken ApS

Vil du være med til at sikre driften på de femstjernede hoteller, byens bedste restauranter og DKs store hospitaler? Så er du måske den nyeste kollega i vores lille og pivskarpe serviceteam.

Vi bestræber os på at du kører ud hjemmefra til vores kunder på hele Sjælland. Du servicerer alt lige fra opvaskemaskiner og ovne til kaffemaskiner, koge- og stegeudstyr. Mere præcist bliver det din opgave at:

  • lave service, fejlsøgning og reparationer på køkkenmaskiner
  • indgå i vores vagtordning og være klar til at køre ud hver 4. weekend
  • yde en fantastisk service ude hos kunderne, tage ansvar og søge løsninger
INTER-GASTRO A/S
Servicetekniker som kan levere og servicere udstyr som fx softice-, milkshake-, is-, friture-, kaffe- og espressomaskiner

INTER-GASTRO A/S

Er du klar på nye udfordringer, hvor du bruger dit servicegen og din fingersnilde til at redde vores kunders dag? Og vil du have en selvstændig hverdag med en stor portion medbestemmelse?

For os er service ikke blot en ydelse – det er en holdning. En holdning, som du udlever hver eneste dag, når du sørger for, at vores kunder i restaurationsbranchen fortsat kan servere flot softice, saftige burgere og varme drikke til den danske befolkning.

Nysgerrig? Læs mere om dit nye job her.

INTER-GASTRO A/S
DinnerBookingNordens førende restaurantsite udvider regnskabsafdelingen

DinnerBooking, København

Er du struktureret og har en god forståelse for bogholderi? Nyder du at kunne gå på weekend og vide, at tallene stemmer? Så er du måske vores nye regnskabskollega!

Vores ambition er altid at levere den bedste kundeoplevelse for vores restauranter. Vi ønsker derfor at udvide vores bogholderi med en ekstra kollega, som kan være med til at løfte opgaverne til næste niveau.

Dine opgaver:

  • Debitorbogholderi og håndtering, herunder rykkerprocedurer, sikre opfølgning på kundebetaling og korrespondance vedrørende mellemværende
  • Finansbogføring
  • Fakturering og håndtering af ordrer
Hjemmearbejdsplads
Moment KYC-medarbejdere

Moment søger for Saxo Bank A/S

Er du på udkig efter et job med hurtig opstart og gode arbejdsforhold? Kan du se dig selv arbejde med onboarding af kunder fra din hjemmearbejdsplads året ud? Så læs med her!

Moment søger skarpe engelsktalende KYC-medarbejdere til Saxo Bank, der brænder for at arbejde i et serviceorienteret og professionelt miljø, og som kan starte i slutningen af august.

Der er tale om en projektansættelse på fuldtid med opstart i slutningen af august, da Saxo Bank har mange nye privat- og erhvervskunder, der skal onboardes/laves KYC (Know Your Customer) på.

Med fokus på en professionel og effektiv dialog med kunden vil din primære arbejdsopgave blive at servicere bankens privat- og/eller erhvervskunder pr. mail.

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenStudentermedhjælper til kontoret One Stop Moms 2 Udvikling

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Frederiksberg

Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du kommer tæt på lederen af et udviklingskontor og får indsigt i, hvordan man arbejder på nogle af de største IT- udviklingsprogrammer i Danmark? Er du interesseret i at prøve kræfter med at arbejde i en styrelse og nysgerrig på agil projektstyring? Så kan det være, at du er vores nye studentermedhjælp!

Som studentermedhjælper indgår du i det løbende arbejde med at understøtte lederen med aktuelle administrative opgaver, så som:

  • Kalenderstyring, mødebooking og koordinering af arrangementer m.m.
  • Korrekturlæsning og udarbejdning af slides i forhold til layout og visuel præsentation
  • Journalisering og elektronisk varemodtagelse i hhv. Workzone Client og SAP
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
DSB
Lead Contract Manager til Fremtidens S-bane

DSB, Taastrup

Er du Contract Manager med solid erfaring med strategisk sikring af kommercielle og kontraktstyringsmæssige krav til store, komplekse kontrakter? Evner du både at have overblikket og sikre detaljerne? I så fald er det dig vi mangler til DSB’s største indkøb af togsystemer i programmet Fremtidens S-bane, hvor forberedelserne til udbuddet af et af Danmarks mest spændende indkøb er i sin indledende fase.

Som Lead Contract Manager får du en vigtig rolle som ansvarlig for den kommercielle og kontraktstyringsmæssige forberedelse af kontrakt, udbud, implementering og drift af materielindkøbs-, vedligeholdelses- og IT-kontrakter i Fremtidens S-bane. Du får, med andre ord, en hverdag hvor de kommercielle og kontraktuelle vilkår håndteres fra A-Å i en lang og struktureret proces.

DSB
DSB
Model Specialist til vores Contract Management-afdeling

DSB, Taastrup

Er du skarp på tal, data og modellering/simuleringer? Har du erfaring med at arbejde analytisk med kommercielle discipliner som betalingsplaner, bod- og bonusmodeller, cash flow-analyser m.m. Evner du både at have overblikket og sikre detaljerne? I så fald er det dig vi mangler til DSB’s største indkøb af tog- og togsystemer i divisionen Strategi og Togmateriel.

Som Model Specialist får du en vigtig rolle som sparringspartner for dine kollegaer i Contract Management- teamet, hvor du skal bidrage til at udvikle, omsætte og kvalitetssikre kommercielle krav i kontrakterne til simuleringer og beregninger. Du kommer til at arbejde tværgående på flere af vores indkøbsprojekter. Det vil sige at du både skal bidrage til projekter, hvor vi fortsat forbereder krav til eks. betalingsplaner og bod/bonus-modeller til kontrakter, som skal i udbud.

DSB
IntensionRevisor – skab frihed og arbejdsglæde for de små virksomheder

Intension, Aabenraa

Kan du holde et knivskarpt overblik over mindre virksomheders regnskaber? Og har du lyst til samtidig at være vores kunders økonomiske sparringspartner? Hos Intension søger vi lige nu en dygtig revisor, som kan indgå i vores erfarne og dygtige team. Hvis du kan svare ja til ovenstående, er det måske dig.

Hos Intension ser vi ikke kun plusserne, minusserne, Excel-arkene og reglerne. Vi ser menneskerne bag virksomhederne, og vi er stolte af at kunne tilbyde en helhedsorienteret tilgang til revision – rettet imod et forbedret arbejdsliv og økonomi for vores kunder. Hos os taler vi ikke kun om det, vi er med til at sætte handling på ”work/life balance”. Som en del af teamet får du 10 kolleger: 6 revisorer, 2 bogholdere og 2 indehavere. Og vi glæder os til at møde dig!

Ledernes Hovedorganisation
Maritim politisk konsulent til Lederne Søfart

Ledernes Hovedorganisation, København

Vil du være med til at sætte den politiske dagsorden på arbejdsmarkedet inden for Det Blå Danmark, nationalt og internationalt? Så er du måske den profil, vi leder efter hos Lederne Søfart, til en nyoprettet stilling som maritim politisk konsulent.

Vi er en selvstændig maritim fagforening for navigatører, dualofficerer, ledere i Det Blå Danmark og andre maritime specialister, og vi ønsker at øge vores fokus på den maritime politiske dagsorden – her kommer du til at spille en central rolle i udarbejdelsen af vores politikker og strategier i forhold til vores medlemmers faglige og politiske interesser nationalt og internationalt.

Ledernes Hovedorganisation
Hjemmearbejdsplads
Voxmeter
Arbejd hjemme, som interviewer

Voxmeter A/S

Vi søger interviewere i hele Danmark

Vi søger interviewere, der er venlige, nysgerrige – og som har respekt og tålmodighed overfor andre mennesker. Du vælger selv, hvornår du vil arbejde. Det kan være i dagtimerne, aftener og/eller i weekenderne.

Voxmeter har Danmarks bedste interviewkorps, drevet af en høj faglig stolthed. Vi oplærer og coacher vores interviewere, så alle er klædt ordentligt på til at gennemføre undersøgelserne.

Arbejdet foregår 100 % online, og din opgave bliver at interviewe folk via telefon. Alle dem du interviewer medvirker anonymt i en undersøgelse. Du skal altså ikke sælge noget.

Voxmeter A/S
PEFC DanmarkSekretariatsleder

PEFC Danmark, Frederiksberg

PEFC Danmark er en medlemsdrevet forening, som har til formål at udbrede bæredygtigt skovbrug og fremme anvendelsen af bæredygtige træprodukter. Foreningen har udviklet og opretholder et certificeringssystem for bæredygtigt skovbrug i Danmark og for sporbarhed i de efterfølgende led i den træbaserede værdikæde.

Opgaver:

  • Drift af foreningens sekretariat og herunder ansvar for foreningens økonomi.
  • Betjening af foreningens medlemmer og bestyrelse.
  • Varetage de internationale relationer til PEFC International og andre internationale partnere.
  • Sikre vedligehold og udvikling af det danske PEFC-system.
Behandlingshjemmet Stutgården
Administrationsleder

Behandlingshjemmet Stutgården, Hillerød

Motiveres du af at understøtte høj faglig kvalitet og har du de rette kvalifikationer inden for økonomistyring og administrationsledelse, så er det dig vi leder efter til denne spændende stilling.

Stutgården er et miljøterapeutisk behandlingshjem for børn og unge i alderen 5-18 år. Vi har 24 døgnpladser fordelt på tre døgnafdelinger, 8 dagbehandlingspladser og intern skole. Der er omkring 80 fastansatte medarbejdere, der tilbyder professionel behandling og undervisning til børn og unge med særligt komplicerede behandlingsbehov.

Arbejdsopgaverne, der er knyttet til stillingen vil være:

  • Sikre det bedst mulige grundlag for styring af økonomien – herunder udarbejdelse af budget, økonomiopfølgning, regnskab osv.
  • Med reference til forstanderen lede administrationen, der består af en bogholder, en administrativ koordinator og en pedel
  • Personale- og lønadministration, samt andre HR-relaterede opgaver