194 job matcher din søgning 194 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 194 resultater.
Dansk Erhvervs OptikBOGHOLDER

Dansk Erhvervs Optik, København

Du kommer til at beskæftige dig med opgaver med hovedvægt lagt på debitorbogholderi. Din tid bliver fordelt med ca. 60 % debitorbogholderi, 40 % kreditbogholderi. Du bliver en af Dansk ErhvervsOptiks nøglepersoner for bogholderiet.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Fakturering
  • Bogføring, bankafstemninger, debitor-/kreditorstyring

Det er helt afgørende for succes i stillingen, at du kan bevæge dig i digitale processer. Du skal være indstillet på at tilegne og sætte dig ind i komplekse rutiner, samt være selvskabende på det hurtigste arbejdsflow.

Keyselector
Controller

Keyselector søger for Gastech-Energi A/S i Risskov

Gastech-Energi A/S fortsætter sin positive udvikling og søger en selvstændig og engageret controller til regnskabsafdelingen.

Som controller får du en række væsentlige regnskabsmæssige opgaver, afstemninger mv. samt rapportering til moderselskabet i Italien. Hertil kommer nogle HR-administrative funktioner.

De konkrete arbejdsopgaver vil især omfatte:

  • Månedsafstemninger, finansbogføring og periodiseringer samt udarbejdelse af måneds- og årsafslutninger.
  • Udarbejdelse af regnskaber (interne og eksterne) - herunder kontakt til revisionen.
  • Kontrolfunktion på løn-/gageudarbejdelsen - grundlaget udarbejdes af bogholderne
  • Deltagelse i udarbejdelse af forecasts og budgetter.
  • Finansiel rapportering til koncernens moderselskab i Italien.
  • Faglig support til især virksomhedens bogholdere.
Randstad A/S
Lønkonsulent med lederpotientiale

Randstad A/S søger for kunde i Herning

På vegne af en større markedsførende produktionsvirksomhed, søger Randstad lige nu en lønkonsulent med lyst til ledelse af et mindre team. Virksomheden er beliggende i Herning-området.

Med reference til regnskabschefen bliver du ansvarlig for lønbogholderiet, herunder, lønafregning, inklusive tidsregistrering for timelønnede medarbejdere og funktionærer. Du er ligeledes ansvarlig for udarbejdelsen af ansættelseskontrakter samt for refusion i forbindelse med barsel, kursus, sygdom m.m. Du afstemmer lønsystemet, finansregnskabet og e-indkomst, fortolker overenskomster og lovgivningen samt indberetter og afregner til myndighederne, ligesom du sikrer, at deadlines bliver overholdt.

Derudover vil du have en rolle som mentor for dine 5 kollegaer i afdelingen, og vil fungere som sparringspartner for afdelingsledere i forbindelse med lønspørgsmål.

LeasePlan Danmark A/SVil du være en del af LeasePlans dygtige private leasing team som Sales Consultant?

LeasePlan Danmark A/S, Brøndby

Vi søger en energisk og målrettet Private Leasing Sales Consultant, som er drevet af lysten til at udvikle og vedligeholde egen kundeportefølje af privatleasing kunder.

Som Private Leasing Sales Consultant bliver du medansvarlig for at sikre vores fremtidige pipeline af nye kunder og samarbejdspartnere. Du bliver en del af et ungt og energisk team i en afdeling, hvor humor og alvor vægtes lige højt.

Dine arbejdsopgaver

  • Sikre en fortsat vækst i privatleasing-segmentet
  • Opsøgende salg gennem eksisterende erhvervsportefølje
  • Produktansvar, fysiske møder og deltagelse i kundearrangementer
Kinder and Kids ApSHalvtidsbogholder til handelsvirksomhed i vækst

Kinder and Kids ApS, Greve

Ønsker du, at din næste arbejdsplads skal være i en virksomhed, hvor du kan opleve vækst og succes, og hvor du kan få - og tage - ejerskab af en spændende omskiftelig hverdag? Så er du måske vores nye medarbejder hos Kinder and Kids!

Vi tilbyder dig en nyoprettet og alsidig stilling som bogholder med ansvar for økonomien i Kinder and Kids og vores datterselskaber, som er på en spændende vækstrejse!

Udover debet-/kreditkontering samt momsregnskab indeholder arbejdet også lønkørsler, betaling af varer og ikke mindst en god service til vore mange værdsatte kunder som vi lever af!

Soya Concept A/SDebitorbogholder til internationalt modefirma (25-30 timer)

Soya Concept A/S, Sønderborg

Har du kundetække og flair for tal? Og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor der er fokus på godt humør i hverdagen, samtidig med at vi arbejder målrettet og professionelt?

Du får en vigtig rolle med ansvar for en række internationale kunder, hvortil du holder en fast struktur i dit debitor-flow og følger op på betalinger løbende.

Helt konkret du kommer bl.a. til, at:

  • bogføre indbetalinger og vurdere regnskaber
  • besvare spørgsmål fra butikskunder vedrørende fx forsendelser og betalinger.

Interesseret? Læs mere om dit nye job her.

Danske BankLandbrugskundechef med kundeflair til det Nord- og Midtjyske område

Danske Bank, Aalborg

Vil du være med til at levere den bedste kundeoplevelse til nogle af de mest engagerede kunder i Danske Bank/Realkredit Danmark – og har du samtidig interesse for realkredit?

Så søger vi en landbrugskundechef med realkreditkompetence, som kan varetage rådgivning af professionelle landbrugskunder i det nord- og midtjyske område.

Som landbrugskundechef bliver du ansvarlig for en tilpasset realkreditportefølje af mellemstore og store landbrugskunder. Derudover har du en specialistrolle i forhold til områdets øvrige landbrugskunder, hvor du bidrager med kompetencer inden for realkreditområdet.

Den Erhvervsdrivende Fond Gl StrandBogholder/regnskabsansvarlig

Den Erhvervsdrivende Fond Gl Strand, København

Drives du af at få regnskaberne til at stemme, og har du lyst til at være en del af en moderne kulturinstitution?

Hos GL STRAND søger vi en selvstændig, udadvendt og energisk bogholder.

Stillingen omfatter alle opgaver indenfor bogholderi og regnskab samt budgetlægning og klargøring af årsregnskab. Herudover omfatter stillingen administration af 4 lejemål i vores ejendom og al personaleadministration samt lønindberetning.

Primære ansvarsområder og opgaver omfatter:

  • Daglig bogføring
  • Betalinger
  • Kasseansvarlig – kasseoptælling samt byttepengeansvarlig
Jurek Rekrytering & Bemanning ABVi søger en finansbogholder/Financial Accountant på vegne af kunde i Danmark

Jurek Rekrytering & Bemanning AB, Kolding

Du kommer til at indgå i finansrapporteringsteamet, som har ansvaret for afslutninger, finansrapporteringer, opfølgning på interne kontroller og indrapportering til myndigheder. Det er desuden deres ansvar at sikre at regnskabsafslutningen og rapporteringen er korrekt, overholde den høje kvalitet, samt at udrede og følge op på eventuelle risici for fejl. Rollen indebærer store muligheder for at udvikle sig inden for revisionsemner.

Dette er et konsulentjob, hvilket indebærer at du kommer til at arbejde for vores kunde, men er ansat som konsulent hos Jurek Rekruttering og bemanding.

Jobbet forventes at starte med det samme, og kommer til at vare ca. seks måneder, med mulighed for forlængelse eg eventuel ansættelse hos kunden. Kontoret ligger i Kolding, men der er mulighed for at arbejde hjemmefra og være på kontoret nogle dage om ugen.

Nerostein OYOpmåler og installatør

Nerostein OY

Vi har super travlt og leder derfor efter strukturerede, positive og servicemindede mennesker. Der er et plus, hvis du har erfaring fra køkkenmontering.

Din opgave vil være at opmåle bordplader af sten og montere disse. Som opmåler og montør er du i direkte kontakt med vores kunder. Vi forventer at du er grundig og tjekker alt dobbelt så vi leverer det rigtige produkt til kunden – hver gang. Vi søger en opmåler og installatør både i Jylland og en på Sjælland. Udkørsel bliver hjemmefra, så din bopæl er ikke så vigtig.

Arbejdet består af

  • Opmåling af køkken til bordplade
  • Montering af stenbordplade
  • Service og reparation
Active Search
Erfaren og fleksibel BOGHOLDER søges til international virksomhed i vækst

Active Search søger for kunde i København

Vi søger for vores kunde i København en erfaren og fleksibel bogholder der kan indgå i et team på 5 personer, hvor samarbejde og humor spiller en afgørende rolle.

I dag er en del af den udenlandske bogføring outsourcet, men virksomheden forventer at hjemtage bogføringen, hvilket bl.a. vil være en af dine opgaver.

Derudover vil dine primære arbejdsopgaver være følgende:

  • Kreditor styring – scanning af bilag, kontering og betaling af kreditorer
  • Generel bogføring og administrativ support for datterselskaberne, dog ikke løn
  • Debitor styring – rykning af kunder og assistance til salgsafdelingen.
CBIT A/SAmbitiøs CFO/økonomiansvarlig til online vækstvirksomhed

CBIT A/S, København

Er du klar til at blive en del af en spændende rejse i en softwarevirksomhed, der vækster og har endnu større vækstambitioner i DK og internationalt.

Du har sikkert 5-10 års erfaring som revisor eller fra en økonomifunktion. Du har styr på din værktøjskasse inden for regnskab, og du er klar til at tage næste spring i karrieren og tage ansvaret for hele økonomifunktionen i en virksomhed og udvikle den og dig selv.

Dine opgaver i økonomifunktionen inkluderer indledningsvist:

  • Sikre at hele økonomifunktionen og -processerne fungerer i samarbejde med bogholder
  • Sikre at månedsrapporteringen fungerer og er korrekt (P&L, balance & cash)
  • Dialog og opgaver i forbindelse med bank, revisor, vækstfonden og myndigheder
SundVikar ApSStuderende søges til sundhedsfagligt vikarbureau i Allerød

SundVikar ApS

SundVikar har behov for at supplere vores team af erfarne konsulenter og dygtige studerende med yderligere et antal studerende. Vores kontor ligger i Allerød tæt på S-togstationen.

Du kan vælge at arbejde i gennemsnit min. 1-2 hverdage/uge eller arbejde fuld tid i en periode, hvis du f.eks. ønsker en sabbatperiode. Herudover skal du kunne hjælpe med at tage vagter om aftenen, i weekenden og på helligdage. Nogle af disse vagter kan varetages hjemmefra.

Vores nye studerende skal primært fungere som bookingkonsulenter, hvor opgaven er at oprette og booke vagter, herunder have kontakt til vikarer og kunder. Herudover vil der være mulighed for at deltage i andre opgaver, herunder rekruttering af nye vikarer og administrative opgaver på kontoret.

ProSelectionGrundig bogholder på deltid søges til stabil virksomhed beliggende i Lyngby

ProSelection søger for kunde

Som bogholder vil du varetage virksomhedens daglige bogholderi samt løse administrative opgaver med reference til virksomhedens ejer. Da du er virksomhedens eneste ressource, vil du have gode muligheder for at påvirke økonomifunktionens arbejdsprocesser, og det er derfor væsentligt, at du har solid erfaring med økonomi og regnskab, som du kan trække på i din opgaveløsning.

Stillingen er på 22-25 timer om ugen, og du har en høj grad af fleksibilitet i din hverdag. Dine opgaver omfatter:

  • Finansbogføring
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
Randstad A/S
Registreret/statsautoriseret revisor

Randstad A/S søger for SAGRO i Herning

På vegne af vores kunde SAGRO søger Randstad en registreret eller statsautoriseret revisor til deres økonomiafdeling. Du vil komme til at arbejde sammen med et fagligt funderet team og få mulighed for at være ansvarlig for et kundesegment enten indenfor landbrug eller SMV-segmentet. SAGRO er kendt for rådgivning til landbruget, men også til andre brancher, hvorfor et nyt selskab er ved at opbygges med fokus på kunder uden for landbruget.

Som medarbejder hos SAGRO har du frihed til at tage ansvar, for kun derigennem mener man hos SAGRO, at den enkelte bliver handlingsorienteret og beslutningsdygtig. Ledelsen er uformel og uddelegerende for at give den enkelte plads til at være proaktiv. Det smitter af på humøret og stemningen og skaber rum til innovation og forandringer. Hos SAGRO er der højt til loftet, plads til armbevægelser og let til smil.

Hilton Foods Danmark A/SIT-supporter

Hilton Foods Danmark A/S, Hasselager

Hilton Food Group er verdens førende kødforædlingsfirma. Vi leverer detailpakket kød til detailhandlen i Danmark, England, Irland, Holland, Polen, Sverige, Portugal og Australien.

Brænder du for at hjælpe dine kollegaer med deres IT-udfordringer? Og ønsker du en vigtig rolle i en markedsledende virksomhed, hvor du får gode udviklingsmuligheder og arbejder med de nyeste teknologier i et internationalt koncernsamarbejde? Så kan det være dig, vi søger til jobbet som IT-supporter hos Hilton Foods Danmark A/S.

Du får et udfordrende first- og second level supportjob, hvor du er med i drift og udvikling af al IT i virksomheden. IT spiller en meget central rolle i hele produktionsapparatet, og kravene til IT-afdelingens indsats og fleksibilitet er derfor meget store. Du kommer til at arbejde med mange forskellige IT-systemer og teknikker.

Bjørn Canings Eftf. A/SErfaren økonomiassistent med styr på tal og ben i næsen

Bjørn Canings Eftf. A/S, Brøndby

Har du solid erfaring med bogholderiopgaver fra A-Z? Og vil du have en alsidig hverdag, hvor du har fingrene helt nede i tallene?

Din kommende kollega, bogholder Kamuran Koyuncu fortæller: ”Du får plads i en foranderlig branche hos en virksomhed i vækst, hvor hjulene drejer hurtigt. Rigtig hurtigt. Så her kommer dit skarpe overblik og øje for detaljen i tallene for alvor til sin ret.”

Læs mere om dit kommende job og søg jobbet her.

Academic WorkBogholder søges til Alcon

Academic Work søger for kunde i København

Har du styr på din kredit og debit? Kan du tilrettelægge dine egne arbejdsopgaver, og har du lyst til at få en værdifuld rolle i et dynamisk team? Vil du blive en del af en international organisation, hvor der er fokus på din faglige udvikling blandt erfarne kollegaer? Bliv en del af Alcons debitorafdeling!

Eksempler på arbejdsopgaver:

  • Debitor/kreditor
  • Fakturering
  • Bankafstemning
  • Risikovurderinger
  • Rykkerprocedurer
Lægehuset Bondovej
Konsultationssygeplejerske 30 timer/uge

Lægehuset Bondovej, Odense

Konsultationssygeplejerske søges til lægehuset Bondovej til 30 timer pr. uge med opstart d. 1/9-2020.

Vi er et moderne og travlt familielægehus med 5 faste læger, lejlighedsvise vikarer og yngre læger. Vi har 5 sygeplejersker, 5 sekretærer, 2 laboratoriemedarbejdere og 1 bogholder. Vi har knap 10.000 patienter i alt fordelt ligeligt mellem de 5 læger. Vi har arrangeret os sådan, at patienterne i videst mulige omfang kun ses af deres egen læge/sygeplejerske.

Arbejdstiden er kun dagtid og som udgangspunkt 30 timer pr. uge med en ugentlig fridag og torsdag til kl. 17. Ved sygdom/feriedækning for andre sygeplejersker kan der forekomme afvigelser fra dette.

Danske BankTrade Finance-rådgiver

Danske Bank, Høje Taastrup

Brænder du for at skabe gode kundeoplevelser og kunne du tænke dig at prøve kræfter med international handel?

Som Trade Finance-rådgiver kommer du til at arbejde med risikoafdækning, betaling og finansiering af virksomheders handel med udlandet. Vores vigtigste mål er at være de dygtigste Trade Finance-specialister og de bedste til at rådgive og servicere vores kunder, så du bliver en del af et team, hvor kundefokus er det helt centrale i vores dagligdag.

Du kommer til at følge kundens sag fra start til slut, rådgive om og behandle Trade Finance-transaktioner på vegne af alle bankens erhvervskunder. Vi er proaktive i forhold til eksisterende og potentielle kunder og afholder kundemøder om såvel enkelt kontrakter som på mere strategisk niveau.