106 job matcher din søgning 106 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 106 resultater.
Tømreren Tindal2 dygtige tømrere

Tømreren Tindal, Hobro

Tømreren Tindal søger 2 dygtige udlærte tømrere som kan indgå i et team til primært typehusbyggeri. Arbejdsområdet vil være Midt- og Nordjylland. Ønsketænkning ville være, at du allerede nu, danner makkerpar i et tømrersjak og dermed kender hinanden, men dette er intet krav.

Tømreren Tindal er grundlagt i 2009 af tømrermester Freddy Tindal, som siden start har været i en positiv udvikling. Vi sætter fagligt stolthed meget højt, og vi går ikke på kompromis med et kvalitetsbevidst arbejde. Vi kan tilbyde et positiv og godt arbejdsmiljø, hvor humøret er højt og god humor er en vigtig del af vores arbejdsdag. Vi kan tilbyder attraktive lønvilkår og frihed under ansvar. Vi kan desuden oplyse, at vi er medlem af Dansk Byggeri.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Serviceminded erhvervsservicemedarbejder til vores team i Lemvig

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab,

Som vores nye kollega træder du ind i nogle frie og trygge rammer med 29 fagligt stærke kolleger, som hver dag arbejder målrettet for at levere kompetent og nærværende kundeoplevelser.

Som kompetent og serviceminded erhvervsservicemedarbejder bliver du både værdsat her på kontoret og blandt dine kunder, fordi du gør livet lettere for alle. Kundernes forretning har gavn af dig, og vi får gavn af hinanden som kolleger. Du styrer selvstændigt flere bogholderier, indberetter løn og har kontakt til kunden, og du nyder både at være sparringspartner for kunden og dine kolleger, som primært omfatter bogholdere og revisorer.

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Unik Administration ApSErfaren regnskabskonsulent/bogholder

Unik Administration ApS, Aalborg

Vi søger en regnskabskonsulent, der er i tæt samarbejde og dialog med kunderne og en ansvarlig kollega, som er med til at løse kundernes behov.

Du får selvstændigt kundeansvar. Arbejdsopgaverne er alsidige og omfatter allround bogholderi, herunder

  • Finansbogholderi samt lønadministration/lønbehandling
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Løbende regnskabsstyring

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder.

Randstad A/S
Salgskonsulent

Randstad A/S søger for SEAS-NVE i Virum

Vi søger en ny salgskonsulent, som skal håndtere ind- og udgående opkald på vegne af SEAS-NVE Energi, til et fuldtidsvikariat med mulighed for fastansættelse. Du bliver en del af et team bestående af 9 kollegaer på kontoret, hvor du får reference til en dedikeret teamleder.

Primære opgaver

  • At modtage indgående opkald fra potentielt nye kunder
  • At foretage udgående opkald med henblik på nysalg af el og gas
  • At skabe merværdi for kunden samt virksomheden
HumanTrust A/S
Finance Assistant

HumanTrust A/S søger for BCA Auto Auktion A/S i Vejle

Mestrer du opgaver inden for økonomi og regnskab – og har du mod på at kaste dig over nogle udfordrende af slagsen i et internationalt miljø? Trives du i en tempofyldt hverdag med mange opgaver? Så kan denne stilling – med stort udviklingspotentiale – være den rette for dig...

BCA Auto Auktion A/S er markedsleder og Europas største auktionsvirksomhed for køretøjer. BCA faciliterer online og fysiske auktioner for effektiv bilhandel, og i kølvandet på stor vækst har bogholderiet brug for flere stærke kompetencer fra dig, der vil med på rejsen i videreudviklingen af økonomiafdelingen.

Som Finance Assistant får du følgende nøgleopgaver:

  • Bogføring og fakturering af auktioner
  • Daglig økonomisk opfølgning samt ugeregnskaber
  • Bogføring af indbetalinger og frigivelse af biler
HumanTrust A/S
Skov Revision Registreret RevisionsanpartsselskabBogholder/controller til revisionsfirma i vækst

Skov Revision Registreret Revisionsanpartsselskab, Hornslet

Vil du løse regnskabsopgaver for mange forskellige, unikke virksomheder – samtidig med at du indgår i et hyggeligt team, hvor vi arbejder tæt sammen?

Hvis du samtidig har fokus på at levere høj kvalitet, er dette måske jobbet for dig.

”Vi forventer ikke, at du har mange års erfaring. Det vigtigste er, at du har en bred erfaring, har arbejdet med alle vinkler i bogholderiets verden, og at du har lyst til at blive en del af et ungt team, hvor nye, udfordrende opgaver er hverdag,” fortæller Hans Høj Nygaard, statsautoriseret revisor og partner i Skov Revision.

Du træder ind i et ungt team på 12 medarbejdere med forskellige uddannelsesniveauer. På kontoret i Hornslet sidder vi i et åbent kontormiljø, men i tomandsklynger, så sparring er altid tæt på – og der er altid nogen til at hjælpe, hvis du har spørgsmål.

Horup Boligcentrum A/SBogholder

Horup Boligcentrum A/S, Aabenraa

Da vores mangeårige bogholder har valgt at gå på pension, søger Horup Boligcentrum A/S en bogholder. Som bogholder vil du primært komme til at beskæftige dig med følgende arbejdsopgaver:

  • Bogholderimæssige opgaver, såsom bogføring, betaling af regninger samt debitor- og kreditorstyring
  • Besvare telefonopkald
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber for vores ejendomme
  • Udarbejdelse af diverse afstemninger

Som bogholder hos Horup Boligcentrum A/S refererer du direkte til vores økonomidirektør og skal samarbejde med vores anden bogholder omkring de løbende opgaver.

ProSelectionFinancial Controller søges til spændende international koncern i Faaborg

ProSelection søger for kunde

Du bliver en del af en økonomiafdeling på i alt syv medarbejdere, hvor du med reference til virksomhedens regnskabschef vil blive ansvarlig for regnskabet for det danske selskab. Du vil derfor arbejde tæt sammen med virksomhedens tre bogholdere, som varetager det daglige bogholderi.

Dine opgaver vil være koncentreret omkring månedsafslutning og rapportering. Herudover vil du fungere som controller for produktionen, hvor du med analyser og controlling vil bidrage til at styrke økonomistyringen. Sidst men ikke mindst vil du fungere som sparringspartner for regnskabschefen i forhold til budget og rapportering, samt løbende deltage i optimering af processer og systemer. Dine opgaver er bl.a.:

  • Analyser
  • Budget
  • Controlling
Lægehuset Bondovej
Uddannet lægesekretær, 30-32 timer

Lægehuset Bondovej, Odense

Søges til stor almen lægepraksis med start 1. november 2020.

Arbejdet består udelukkende i sekretærfunktioner, primært modtagelse af patienter og telefonpasning inkl. booking samt andre selvstændige sekretæropgaver. Vi arbejder i XMO lægesystem, kendskab til det er en fordel men ikke et krav.

Arbejdstiden er fordelt på ugens 5 hverdage med en enkelt senvagt hver 5. torsdag, dvs. ingen aften- eller weekendvagter.

PrivatRevisionBogholder/Administrativ medarbejder – deltid – til skatterådgivnings- og revisionskontor i Aarhus

PrivatRevision

PrivatRevision søger deltidsmedarbejder til at indgå i vores team på 7-8 personer i en virksomhed i vækst.

Det er primært indenfor regnskabsservices, bogføring, fakturering og andre administrative funktioner for såvel vores klienter som for os, at vi nu søger en deltidsmedarbejder.

Vi tilbyder:

  • Fleksible arbejdsforhold med vide rammer for placering af arbejdstid. Vi arbejder som udgangspunkt på kontoret
  • En arbejdsplads i lyse lokaler med gode faciliteter
  • Et dynamisk miljø med et højt vidensniveau
Adecco.dkBogholder

Adecco.dk søger for Essilor Danmark A/S i København

Vil du være en del af en international og markedsførende organisation? Har du lyst til et job med mulighed for selvstændigt ansvar og faglig udvikling i bogholderiet? Så er det måske dig, vi står og leder efter.

Du vil indgå i en velfungerende økonomiafdeling bestående af p.t. 2 kollegaer og referere til Finance Manager for Sverige og Danmark.

Vi kan tilbyde dig en spændende stilling på fuld tid i verdens førende øjenoptiske virksomhed, med god mulighed for at udvikle dig og udvide dit ansvarsområde.

Du bliver en del af et uformelt team og et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du på storrumskontoret vil blive en del af en hverdag med friske, sociale og fagligt engagerede kollegaer.

Grant Thornton
Erfaren regnskabskonsulent/bogholder til et af Danmarks førende revisions- og rådgivningshuse

Grant Thornton, København

Til vores afdeling i København søger vi en regnskabskonsulent, der i tæt samarbejde og dialog med kunderne og ansvarlig kollega, er med til at løse kundernes behov.

Grant Thornton

Som vores nye regnskabskonsulent vil du komme med på vores digitale rejse indenfor bogføring. Vi har netop optimeret den digitale proces med vores nye app - Grant Thornton Digital - og kan nu tilbyde vores kunder en lettere og digital håndtering af deres bilag.

Vi tilbyder dig ...

  • ansættelse i en spændende revisionsvirksomhed i vækst
  • at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer
  • attraktive forhold, herunder lønpakke samt faglige og sociale aktiviteter
Grant Thornton
Develco A/S
Bogholder

Develco A/S, Aarhus

Vi søger en selvstændig bogholder, der kan varetage alle vores økonomifunktioner. Med reference til ledelsen vil du få ansvaret for alle opgaver i forbindelse med vores bogholderi og økonomifunktion:

  • Bogholderi – herunder:
    • Løn, pension
    • Betaling af kreditorer
    • Fakturering og opfølgning på debitorer
    • Momsafregning
  • Bilagshåndtering og daglig vedligehold af økonomisystem
  • Medarbejderadministration – ferie, rejseafregning etc.

Vi er et uafhængigt teknologisk udviklingshus, hvor 20 dygtige ingeniører udvikler produkter for primært danske kunder. Vi stræber hele tiden efter at sikre vores medarbejderes kontinuerlige udvikling og at arbejde med de allernyeste teknologier.

Mono SolutionsFinansbogholder

Mono Solutions, København

Kan du levere kvalitet til tiden i en organisation i vækst, og kan du bidrage med at effektivisere og måske endda digitalisere processerne inden for dit felt, så hører vi rigtig gerne fra dig.

I jobbet som bogholder bliver du en del af et effektivt finance team bestående af fire kolleger, og du vil referere til vores Accounting Manager. Du vil få en central rolle, hvor du selvstændigt skal varetage den brede bogholder-palette i Mono Solutions.

VI KAN TILBYDE

  • Et socialt og tempofyldt, spændende og internationalt arbejdsmiljø
  • Fantastiske kolleger med omkring 20 forskellige nationaliteter
  • En konkurrencedygtig løn, der matcher dine færdigheder og ekspertise
Visma e-conomic a/s
Sales Manager klar til at skabe IMPACT i markedsledende softwarevirksomhed

Visma e-conomic a/s, København

Ser du dig som én der kan skabe IMPACT både internt og eksternt? Trives du med at stræbe efter at ramme super ambitiøse sales targets? Tror du på salgsafdelingens fundament baserer sig på tillid til medarbejdere kombineret med passion og resultaterne i fokus?

Vores Salgsafdeling leder efter en Sales Manager der kan maksimere salgsteamets potentiale via salg af både eksisterende og kommende produkter i markedet - det kalder vi IMPACT. Du kommer til at have personaleansvar for ca. 12 medarbejdere og dine vigtigste KPI’er er opnåelse af salgstarget og medarbejdertrivsel og motivation.

Vi arbejder målrettet på at digitalisere danske virksomheder ved at levere software der automatiserer arbejdsgangene inden for deres regnskab. Vi skaber IMPACT kombineret med ambitiøse salgsmål, men sætter samtidig en ære i, at have det sjovt imens.

Tromp Medical
Økonomikoordinator til dynamisk og selvstændig medico-virksomhed

Tromp Medical, Aarhus

Vil du arbejde med økonomi i en virksomhed der beskæftiger sig med den nyeste hospitalsteknologi og være en del af teamet, der gør en forskel i levering og servicering af medicinsk udstyr til diagnosticering i sundhedssektoren

Med arbejdsplads i Aarhus-afdelingen, bliver du en del af et team på fire medarbejdere i Administrationen med hvert deres definerede arbejdsområde. Du er ansvarlig for:

  • Daglig bogholderi herunder debitorer og kreditorer
  • Fakturering
  • Deltagelse i implementering af nyt økonomisystem i koncernen
Tromp Medical
Frandsen
Bogholder

Frandsen, Horsens

Vil du være en del af en international virksomhed med 70 glade og dygtige kolleger? Har du lyst til et job, hvor du får selvstændigt ansvar for en række opgaver i bogholderiet for FRANDSEN og VERPAN, som beskæftiger sig med salg af belysning, møbler og accessories til boligen? Og kan du skabe positive relationer på tværs af afdelinger og samtidig holde dine kolleger i ørerne, hvis de glemmer et bilag?

Så skynd dig at sende din ansøgning, og fortæl os, hvad du har at byde på.

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Finansbogføring
  • Diverse afstemninger
  • Diverse ad hoc-opgaver
Frandsen
Randstad A/S
Kan du begå dig på alle niveauer i en virksomhed? Og har du lyst til at skabe og forstå forretningen

Randstad A/S søger for AURA Energi i Viby J.

På vegne af vores kunde AURA Energi søger Randstad en udviklingsorienteret og serviceminded controller. Det er en alsidig controller-rolle med hovedvægt på business controlling med tilhørende opgaver inde for financial controlling. Du vil med dit store overblik og din gode talforståelse agere sparringspartner for ledelse og kolleger.

Du bliver en del af AURAs økonomifunktion, hvor der varetages en lang række opgaver såsom budgetplanlægning, rapportering, perioderegnskaber og årsregnskab. Herudover fungerer afdelingen som sparringspartner på tværs af organisationen. Dit arbejde vil primært være projektbaseret med stor variation i opgaverne.

AURA er en koncern i udvikling, og i økonomiafdelingen værdsættes det, at ansvarsområder kan skifte hænder. Dine opgaver vil derfor naturligt ændre sig over tid og følge din udvikling som medarbejder.

Ulrich Søgård
Junior controller – tag vores økonomifunktion til nye højder

Ulrich Søgård søger for Johs. Tandrup A/S i Allerød

Kunne du tænke dig en nøglerolle hos en visionær produktionsvirksomhed, som vil tage din faglighed til næste niveau?

Nikkede du lige? Det håber vi. For vi har vækst på programmet hos Johs. Tandrup A/S. Derfor har vores CFO Brian Steffensen brug for dig, din energi og dine gode idéer.

Han fortæller: ”Du er med til at opbygge vores økonomifunktion og skalere den sammen med mig. Jeg glæder mig til at byde dig velkommen, og til en tæt sparring i hverdagen.”

Læs meget mere om dit nye job lige her.

Ulrich Søgård
Brinch & Partners

Brinch & Partners søger for kunde

CFO til grøn vækstvirksomhed med stort potentiale

Dit overordnede ansvar bliver, i tæt samarbejde med den øvrige direktion, at udvikle virksomheden, i CFO-mæssigt perspektiv, til at være en strømlinet, effektiv og slagkraftig industrivirksomhed, som indfrier sit fulde potentiale. Dine ansvarsområder dækker:

  • Udvikling og opbygning af en moderne og effektiv økonomifunktion:
    • Udarbejdelse af regnskab og bogholderi i tæt samarbejde med bogholder – dvs. deltage i alt fra den daglige bogføring til kontakt til revisor
    • Udvikling af effektive processer og struktur i økonomifunktionen, som understøtter virksomheden i den videre udvikling
    • Generel forretningsudvikling, herunder hvordan man kommer ind på forskellige markeder i og uden for EU