176 job matcher din søgning 176 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Einfach ApS Regnskabscontroller til fremtidens bogholderi

Einfach ApS, Viborg

Vi er i vækst og søger en erfaren controller på 37 timer til vores team i Viborg. Som medarbejder hos EINFACH bliver du en del af en effektiv virksomhed, der går forrest i den digitale udvikling af branchen.

I EINFACH har vi siden 2010 taget os af økonomistyring og administration for små og mellemstore virksomheder, der har outsourcet deres økonomifunktion til os. Du vil på kontoret i Viborg møde dine 11 nye kolleger, der inkluderer controllere og bogholdere. Vi har en flad organisation og du vil referere direkte til den administrerende direktør.

Vi ved godt at vores skarpe medarbejdere er vores absolutte force. Vi har en kæmpe vidensbank til rådighed i hinanden, og derfor gør vi et stort nummer ud af at bruge hinandens fagligheder i hverdagen, så alle udvikler sig. Vi er fleksible og flytter gerne dine opgaver over i dit interesseområde – og giver dig en hjemmearbejdsdag, hvis der er behov.

Revision København Godkendt Revisionspartnerselskab
Regnskabsmedarbejder/bogholder

Revision København Godkendt Revisionspartnerselskab, Frederiksberg

Har du gerne erfaring som bogholder, regnskabsmedarbejder eller for den sags skyld revisor, og trives du med kundekontakt og en omskiftelig hverdag, så er du måske vores kommende kollega.

Du kommer til at arbejde med en bred pallette af mindre og mellemstore virksomheder, hvor du har mulighed for at få ansvar for egne kunder. Naturligvis altid med mulighed for sparring og vejledning fra dine erfarne kolleger. Det er samtidig vigtigt, at du ikke er bange for at hjælpe til, hvor der opstår behov i en til tider hektisk hverdag.

Du vil løbende blive tilbudt ajourføringskurser, og på sigt har du måske mod på at påbegynde en HD, hvis du ikke allerede er i gang.

Revision København Godkendt Revisionspartnerselskab
DSJ Malergruppe A/S
Regnskabsassistent – vil du arbejde 26 timer og have fri hver fredag?

DSJ Malergruppe A/S, Søborg

Synes du, at det kunne være spændende at komme ind over alle facetter af bogholderiet for flere selskaber på en gang? Og passer det dig godt at have en kort arbejdsuge?

Så kom og få en central funktion som vores nye regnskabsassistent.

Med reference til den daglige leder i bogholderiet, vil du blive en del af et team på i alt 2 medarbejdere, der varetager bogholderiet for hele DSJ Malergruppe. Der er tale om et selvstændigt job, hvor du på sigt, vil få ansvaret for 3 mindre selskaber og bogholderiopgaver fra A-Z.

Du bruger din tid på:

  • Debitor og kreditorhåndtering
  • Fakturering
  • Afstemninger, moms og skat
  • Bogføring
  • Betalinger
DSJ Malergruppe A/S
Løje Ip v/Johan Løje Økonomiansvarlig/ Bogholder med lyst til administrative opgaver

Løje Ip v/Johan Løje, København

Vores mangeårige regnskabschef går på pension og derfor søger vi en afløser – gerne til tiltrædelse 1. marts eller 1. april 2022.

Du vil få ansvaret for vores regnskabsafdeling og skal varetage alle regnskabsmæssige opgaver, herunder bogføring og klargøring til årsregnskab og revision, lønninger, fakturering af klienter mv.

Du vil også skulle bistå med personaleadministration, inkl. kontrakter, ferieregnskab, tilrettelæggelse og opfølgning på medarbejdersamtaler og efteruddannelse mv.

Vi er for tiden 12 energiske medarbejdere, heraf 5 juridiske medarbejdere, to European Trademark Attorneys samt administrativt personale. Vi har travlt, men stemningen og humøret på kontoret er højt, og vi lægger stor vægt på et godt arbejdsklima og en uhøjtidelig omgangstone. Vi har en flad struktur og korte beslutningsprocesser.

People Executive Økonomichef

People Executive søger for Grene Wind Industry Suppliers A/S i Ryomgård

- Til ekspansiv underleverandør i vindmølleindustrien

Er økonomisk transparens og optimal økonomistyring, regnskab og forretningssparring til ledelsen din metier? Har du international erfaring, og formår du at balancere fokus på stabil, daglig drift og strategisk udvikling? Så er du måske den økonomichef, vi søger til Grene WIS med base i Ryomgård og fra Q4 2022 i Randers. Du vil få en strategisk vigtig position, hvor du kommer til at forme det fremtidige økonomiske fundament for en virksomhed i hastig vækst. Du bliver en del af en international ekspanderende virksomhed, som med ny majoritetsejer, Bagger-Sørensen Equity A/S, har lagt en ambitiøs vækststrategi.

Med reference til den adm. direktør og som medlem af ledergruppen bliver du ansvarlig for virksomhedens samlede økonomistyring, regnskab og rapportering. Du vil være med til at sætte den strategiske dagsorden og få en nøglerolle i eksekveringen af denne.

HAY ApS Bogholder

HAY ApS, Horsens

Er du til tal og bogholderi i et international perspektiv? Hos HAY søger vi netop nu en barselsvikar til vores bogholderi, der kan varetage en bred vifte af finansielle og administrative opgaver for vores udenlandske selskaber. Du vil blive en del af en virksomhed, der dagligt drømmer stort, men samtidig går samarbejdende og ydmyg til det daglige arbejde.

Med reference til den regnskabsansvarlige og i samarbejde med 15 engagerede kollegaer i økonomiafdelingen, vil du varetage opgaver inden for bl.a. bogholderi, månedsafslutning og moms for en række udenlandske selskaber.

Vores brede selskabsportefølje betyder, at vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med udfordrende og afvekslende opgaver, som vil give dig rig mulighed for at udvikle dig – fagligt såvel som personligt. Foruden bogføring får du til opgave at yde en bred administrativ service for vores europæiske selskaber.

Hartmanns A/S Sales and Administration Support

Hartmanns A/S søger for Norgren A/S i Herlev

Til en nyoprettet stilling søger vi en Sales and Administration Support, som skal kunne varetage en bred pallette af opgaver i Norgren Nordic.

Norgren er en international virksomhed og en del af IMI plc. med aktiviteter i mere end 50 lande. Norgren arbejder med at skabe kreative og innovative tekniske løsninger indenfor Motion Control og Fluid Technology.

I rollen som Sales and Administration support bliver du en del af de opgaver som relaterer sig til salgssupport, salgsadministration, Facility Management (Herlev) samt HR.

Limo Labels A/S
Bogholder - kontorassistent

Limo Labels A/S, Stevnstrup

Limo Labels A/S er en af de største etiketvirksomheder i Norden. Vi har domicil i Stevnstrup ved Randers, og herudover har vi en afdeling i Birkerød. Vi er i alt ca. 145 medarbejdere.

Du bliver en del af en velfungerende økonomi- og administrationsafdeling, der i dag består af 3 bogholdere og en økonomichef.

Dine arbejdsopgaver vil være alsidige inden for bogholderi og administration, og det er en fordel, hvis du:

  • Har kendskab til Dynamics NAV
  • Erfaring med fakturering
  • Er god i Excel
  • Har HR erfaring, eller er nysgerrig omkring dette
Skattestyrelsen Vi har brug for dig, der kan noget med tal, regnskab og økonomi

Skattestyrelsen, Ringkøbing

Har du en baggrund indenfor kontor eller regnskab? Eller har du andre stærke administrative erfaringer og mod på at lære mere om regnskab? Ønsker du fleksibilitet, medindflydelse og fokus på dine kompetencer og udviklingsmuligheder? Så er du måske den næste, vi byder velkommen hos Skattestyrelsen i Ringkøbing.

Til stillingerne søger vi kolleger med administrative erfaringer til at løse en samfundsopgave med mening. Det kan både være bogholdere, finansøkonomer, regnskabsassistenter og økonomimedarbejdere.

I samarbejde med dig finder vi ud af, hvordan dine kompetencer bedst muligt bringes i spil, og du får medindflydelse på, hvilke opgaver du kommer til at løse.

Derudover får du:

  • Grundig oplæring med e-læringskurser, webinarer og sidemandsoplæring
  • Fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse med mulighed for en god balance mellem arbejde og fritid
Skattestyrelsen
FRONTPEOPLE A/S Projektleder – ladestandere

FRONTPEOPLE A/S søger for APCOA PARKING Danmark A/S i Vejle

Du bliver ansvarlig for planlægning og implementering af ladestandere i hele Danmark, herunder også integration af betaling via appen APCOA-Flow.

I dagligdagen vil du være i tæt dialog med såvel leverandører og kunder som kolleger. Du vil opleve stor handlefrihed, og skal være med til at opbygge området. Selve installationsopgaven gennemføres af Siemens, der også leverer ladestanderne.

APCOA PARKING Danmarks organisation er flad og ledes af en dansk direktør, med korte kommandoveje, og et godt arbejdsklima. Der hersker en teamspirit præget af stor energi, der på en gang er rummelig og udfordrende. Kulturen er uformel og ancienniteten i virksomheden er høj.

POWERCARE A/S
Økonomiassistent

POWERCARE A/S, Viby J.

Har du POWER til at sikre lønnen og faktureringen stemmer, hver gang og samtidig har styr på afstemningerne. Så er det dig vi leder efter. Hos POWERCARE A/S er det vores passion at give den bedste oplevelse til vores sundhedsfaglige kunder og vikarer via høj kvalitet og faglighed i hele organisation. Vi er stolte af, hvor vi er kommet til, men rejsen stopper ikke her. POWERCARE A/S, Aarhus

Vi er blandt Nordens dygtigste inden for vikar- og rekrutteringsbranchen og har eksisteret i 20 år. I POWERCARE fokuserer vi på udvikling i forretningen samt hos den enkelte medarbejder, fordi vi vil være de bedste i fremtiden.

Som Økonomiassistent ved POWERCARE vil der være et bredt felt af opgaver inden for det klassiske bogholderi.

  • Daglig bogføring af alle selskabets aktiviteter med speciel fokus på løn til vores vikarer.
  • Afstemning af bank, debitorer, kreditorer mv.
  • Diverse rapportering til selskabets økonomichef
POWERCARE A/S
Gem
Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab Bogholder med potentiale til at fungere som økonomichef og indgå i ledergruppen

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab søger for kunde i Frederikshavn

Til større velkonsolideret kunde, der har hovedkontor beliggende i Frederikshavn, søges bogholder med potentiale til at fungere som økonomichef og indgå i ledergruppen i takt med virksomhedens fortsatte vækst.

Du får ansvaret for økonomifunktionen i virksomheden fra A-Z og der er således vigtigt, at du har en forretningsmæssig forståelse for drift af virksomheden, og at du tager ansvar og ejerskab for opgaverne, og evner at kunne gennemskue/analysere tal og regnskabsmateriale.

Der er i bogholderiet/regnskabsfunktionen ansat yderligere to medarbejdere, der varetager debitor-, kreditor- og lønningsbogholderi, men du skal også selv havde lysten og evnen til at kunne arbejde i detaljer og kendskab til Industriens overenskomst vil være at foretrække.

Systemteknik af 2021 A/S Ansvarlig bogholder i en global virksomhed

Systemteknik af 2021 A/S, Nørresundby

Har du erfaring med lønafregning, fakturering, bogføring og debitor/kreditorstyring og har du lyst til at arbejde i en alsidig rolle i en koncern med mangeartede opgaver? Så er du måske den person vi søger i stillingen som bogholder lokaliseret i vores afdeling i Nørresundby.

Du vil få ansvaret for det daglige bogholderi, heriblandt følgende opgaver:

  • Kreditor- og debitorstyring
  • Håndtering af banken
  • Lønadministration for time- og månedslønnede
  • Momsindberetninger
Daregender Programchef for økonomi og nationale indsatser

Daregender, København

Som programchef bliver du en del af et team bestående af to programchefer. Teamet arbejder tæt sammen indbyrdes og med resten af sekretariatet.

Du vil have fagligt ledelsesansvar på en række nationale indsatser og udvalgte strategiske områder. Du vil skulle arbejde med økonomisk styring, og administration af DareGenders projektbevillinger og drift, samt med udvikling af DareGender som organisation med fokus på funding og vores strategiske indsatsområder. Vi søger derfor en person med både ledelseserfaring og erfaring med økonomiansvar og drift.

Grundlæggende vil du komme til at have to overordnede arbejdsområder: Du vil skulle arbejde med styring og administration af vores økonomi og projektbevillinger, samt udvikling af vores nationale projekter og indsatser.

Horslunde Realskole Administrativ blæksprutte pr. 1/4-2022

Horslunde Realskole

Vi søger en engageret sekretær med økonomisk overblik, som har lyst til at indgå i et ungt ledelsesteam og et privatskoleliv, hvor kontakt til elever, forældre og ansatte er en naturlig del af din arbejdsdag. Du er selvstændig og trives med at have mange bolde i luften.

Vi søger en sekretær med bl.a. følgende kompetencer:

  • Pragmatisk og løsningsorienteret tilgang til opgaver
  • God evne til at prioritere og strukturere mange opgaver i din hverdag
  • Bogholderi, regnskab og budgetopfølgning
Vitec Datamann A/S Regnskabs-konsulent til ERP-udbyder

Vitec Datamann A/S, Herlev

Vi søger profilen der kan sin vej rundt i debet/kredit og lægge bilag på sin rette plads.

Din personlighed er udadvendt og du er ikke bleg for at tale med kunder, der har forskellige fagligheder inden for regnskab.

Forventning til dig i jobbet:

  • Bogholderi og/eller regnskabserfaring fra tidligere arbejde eller uddannelse.
  • Kontoplan, renter og rykkere er kendte begreber.
  • Kendskab til Microsoft-produkter herunder Outlook, Word, Excel og lign.
  • Rejseaktivitet med overnatning 1-3 gange halvårligt, á 3 dage ad gangen.
  • Gode kommunikationsevner, da du skal supportere vores kunders bogholdere.
Puls Human Relations ApS Emballage Assistent til international virksomhed

Puls Human Relations ApS søger for Nagel Danmark A/S i Padborg

Har du et køligt overblik og masser af energi til at sikre god emballagestyring?!

I Nagel Danmark A/S beskæftiger vi os udelukkende med transport, omlæsning samt opbevaring af køle- og frostvarer for vore nationale og internationale kunder og forestår ligeledes forskellige logistikydelser, herunder pluk og pakning samt kvalitetskontrol.

Vores Emballageafdeling består af 4 medarbejdere, og du vil således dele opgaverne med dine kolleger i afdelingen. I udgør sammen med flere andre kolleger vores administrative team i Padborg.

I Emballageafdelingen bliver du en del af et team, hvor du sammen med dine kolleger koordinerer vores genbrugsemballages rejser rundt i Europa og løbende bidrager til at yde den bedste service for vores kunder. Du vil have forskellige arbejdsopgaver, som tilsammen sikrer, at vi løser vores opgaver og bliver bedre på samme tid.

Jobindex A/S
International Accountant med tech-flair

Jobindex A/S søger for Chr. Olesen A/S i Gentofte

Chr. Olesen

Hvis du kan lide at arbejde internationalt og digitalt og kunne tænke dig at have nogen af markedets bedste ansættelsesvilkår,

… så er du måske vores nye Accountant i Chr. Olesen Group.
Du kommer i godt selskab med 5 andre engagerede og kompetente Accountants, som alle arbejder med brede ansvarsområder indenfor økonomi, finans og controlling.

Vi sætter høje standarder for ansvar i jobbet, personlig udvikling og for vores arbejdsmiljø. Vi har mulighed for en stor grad af fleksibilitet i ansættelsen og kan tilbyde yderst attraktive arbejdsvilkår – herunder med gode vilkår for arbejdstid.

Læs mere om stillingen her

Jobindex A/S
KIRKBI A/S Controller til KIRKBI Family Businesses

KIRKBI A/S, Billund

Er du interesseret i at arbejde i en controller-afdeling med stærke værdier, som har fokus på at levere ydelser af højeste kvalitet til en række forskelligartede kunder? Har du et par års erfaring indenfor økonomi- eller revisionsbranchen og er klar til at tage din karriere til det næste skridt? Så læs mere nedenfor.

Du vil blive en del af et team på otte engagerede og professionelle kollegaer, som supporterer bogholdere, forretningsansvarlige og ledere i forskelligartede interne virksomheder.

I tæt sparring med dine kolleger i afdelingen, vil dine primære opgaver centrere sig omkring:

  • Finansiel controlling og assistance til bogholdere
  • Udarbejdelse af afstemninger mv. i forbindelse med månedsafslutning til brug for intern rapportering
  • Klargøring af rapporterings- og budgetteringsfiler
  • Udarbejdelse af årsrapporter og selvangivelser.
CHORA A/S
Bogholder med kundetække

CHORA A/S, Aarhus

Brænder du for at jonglere med tal, og mestrer du den gyldne kunst at smile i telefonen? Vi leder efter en struktureret og detaljeorienteret fuldtidsbogholder med flair for gode kundeoplevelser til vores hovedkontor i Aarhus.

Som vores nye bogholder kommer du til at have din daglige gang i vores Operations team. Her vil du have det fulde ansvar over firmaets daglige bogføring samt vores reception. Sidstnævnte er blot en lille del af stillingen, men ikke desto mindre vigtig. Du får selvstændigt ansvar for dine opgaver, herunder:

  • Daglig bogføring af flere selskaber, fakturering, klargøring til lønkørsel.
  • Betalinger, anlægskartotek, månedsafslutning og årsafslutning.
  • Kundehenvendelser og bemanding af reception, når vi har gæster i huset.
CHORA A/S