Nordic Jobs Worldwide, Oslo, Norge, søger teknisk support agenter til kunde på Filippinerne.

Vil du udvide din erfaring i en af verdens største IT- og forretningskonsulentvirksomheder? Dine fremtidige opgaver og ansvarsområder.

Dine vigtigste ansvarsområder som flersproget servicedeskanalytiker er som følger:
  • Løse problemer ved hjælp af fremragende kundeservicefærdigheder, problemløsningsevner, teknisk tænkning/argumentationsevner og et højt niveau af individuel dømmekraft for at sikre resultater af kundetilfredshed.
  • Modtage og besvare brugerforespørgsler og anmodninger via telefon, e-mail og sagssporingssystem professionelt og med hastighed, nøjagtighed og dygtighed.
  • At arbejde i partnerskab med den lokale ledelse, kolleger og kunder på alle niveauer for at sikre, at anmodninger løses til kundens tilfredshed.
  • Producere arbejde og resultater af høj kvalitet.
  • Sikre hurtig og præcis afvikling af arbejdet.
  • Løse problemer ved hjælp af aftalte procedurer samt en korrekt eskaleringsproces.
  • Udvikle en omfattende forståelse og beherskelse af alle værktøjer.
  • Holde sig opdateret om produkter, politikker, procedurer og andre vigtige driftsspørgsmål.
  • Møde til tiden og på det planlagte skift og overholde de pauser, som personalechefen har tildelt.
  • Følg hviledagsskemaet som tildelt.
  • Rådgive personalechefen om planlagt orlov som angivet i håndbogen.
  • Opretholde kvalitetsstandarder i overensstemmelse med aftalte målinger.
  • Sørg for, at alle kvalitetsmangler rettes rettidigt for aktiviteter i din funktion.
  • Indsende de nødvendige rapporter om serviceleverancer.
  • Sikre, at der gives feedback til personalelederen, hvis der opdages potentielle problemer.
  • Sikre, at der gives feedback til personalechefen, hvis der kan gennemføres procesforbedrende foranstaltninger.
  • Sikre deltagelse i planlagte møder.


Ovenstående udsagn har til formål at beskrive arbejdets generelle karakter og niveau. De skal ikke opfattes som en udtømmende liste over alle ansvarsområder, pligter og færdigheder, der kræves af et medlem som klassificeret. Alle medlemmer kan blive bedt om at udføre opgaver uden for deres normale ansvarsområder fra tid til anden, hvis det er nødvendigt.

Nødvendige kvalifikationer for at få succes i denne rolle:
  • Beherske skriftlig og mundtlig kommunikation på engelsk og dansk.
  • Stor opmærksomhed på detaljer.
  • Gode computer- og tekniske færdigheder.
  • Solide analytiske og problemløsende færdigheder.
  • God evne til at kortlægge processer.
  • Proaktiv, serviceminded og i stand til at multitaske.
  • Gode interpersonelle færdigheder (empati, verbal fingerfærdighed osv.).
  • Baggrund inden for IT, finans eller HR er et plus.


Hvad du kan forvente af os- indsigter, du kan handle på

Mens teknologi er kernen i vores kunders digitale transformation, forstår vi, at mennesker er kernen i forretningssucces. Når du bliver en del af vores kunde, bliver du en betroet rådgiver, der samarbejder med kolleger og kunder om at frembringe handlingsorienteret indsigt, der giver meningsfulde og bæredygtige resultater. Vi kalder vores medarbejdere for »medlemmer«, fordi de er aktionærer og ejere, og som ejere nyder vi at arbejde og vokse sammen for at opbygge en virksomhed, vi er stolte af. Det har været vores drøm siden 1976, og det har bragt os derhen, hvor vi er i dag - en af verdens største uafhængige udbydere af it- og forretningskonsulenttjenester. Vores kunder anerkender den rigdom, som mangfoldighed bringer. De stræber efter at skabe en arbejdskultur, hvor alle hører til, og de samarbejder med kunderne om at opbygge mere inkluderende fællesskaber. Som arbejdsgiver med lige muligheder giver de alle deres medlemmer mulighed for at få succes og vokse. Hvis du har brug for en tilpasning på noget tidspunkt i rekrutteringsprocessen, så lad dem det vide. De vil med glæde hjælpe dig.

Faste stillinger.
Fuld tid.
Løn efter overenskomst.
Start snarest.

Flere informationer

Emma Bauditz Hansen, +47 9201 5618, Den@nordicjobsworldwide.com

Ansøgning

sendes til Den@nordicjobsworldwide.com - snarest



Om Nordic Jobs Worldwide

Vi er professionelle Nordiske rekrutteringsspecialister med fokus på at sammensætte de bedste jobmuligheder verden over for nordisktalende kandidater.

Nordic Jobs Worldwide er det største sprogbaserede rekrutteringsbureau i den nordiske region. Over 2 år har vi rekrutteret og hjulpet over 1000 nordisktalende til deres drømmejob med vores klienter i over 28 forskellige lande.

www.nordicjobsworldwide.com

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex