Erfaren øko­no­mi­ansvar­lig søges til Den So­ci­al­fag­li­ge Or­ga­ni­sa­tion (37 timer pr. uge)


Har du det økonomiske overblik?

Har du erfaring med finans, likviditetsstyring, rapportering, afstemninger, bogføring og økonomiopgaver?

Så er du måske vores nye økonomiansvarlige.

Du vil få mulighed for at arbejde med en bred palette af opgaver inden for økonomi.

  • Budgetter/regnskaber samt opfølgning herpå.
  • Rapportering til direktion/bestyrelse.
  • Afstemninger af bank osv.
  • Likviditetsstyring og optimering.
  • Finans.
  • Debitor/kreditor; herunder beregning og bogføring.
  • Klargøring af årsregnskab til revisor.
  • Diverse indberetninger til SKAT (afgifter mv.).
  • Opfølgning på projekter - projektøkonomi.
  • Beskrivelse af vores ressourcer i administrationen især ift. løn, debitor, fakturering og bilagshåndtering.
  • Diverse administrative/ad hoc opgaver.

Kendskab til E-conomic vil være en fordel.

Vi er en ung virksomhed i god udvikling. Du bliver en del af et inkluderende, kvalitetsbevidst og fagligt stolt team. Du kan være med til at forme virksomheden.

Vi ønsker en økonomiansvarlig, der:

  • Har en relevant økonomisk/revisionsmæssig uddannelse som fx HA/HD/HD-R eller financial controller/finansøkonom.
  • Har erfaring fra lignende stilling – eller måske fra revisionsbranchen - med finans, årsregnskaber, økonomistyring, bogføring og afstemning.
  • Er robust, selvkørende, ansvarsbevidst og proaktiv. Der kan til tider være mange forskelligartede opgaver, så du skal holde hovedet koldt i pressede situationer, og kunne håndtere, at vi har mange undtagelser i vores daglige arbejde.
  • Fastholder sikker drift og styring samt understøtte, at de indtægter vi får, kan sikre en fortsat vækst af virksomhedens aktiviteter.
  • Kan arbejde på tværs af koncernens selskaber.
  • Du er naturligvis stærk i Excel og forstår at udpege indsatsområder i forhold til økonomien - såvel den daglige økonomi som på enkelte projekter.
  • Du evner at være en stærk og fortrolig sparringspartner for direktion og bestyrelse.  
  • Vi forventer du med godt humør, en pragmatisk tilgang til tingene og nysgerrighed går til opgaverne og byder ind med forslag og ideer.
  • Har et positivt livssyn og bidrager til det gode arbejdsmiljø i afdelingen.
  • Sikrer, at vores kunder – kommunerne – oplever os som en troværdig samarbejdspartner.
  • Sikrer, at virksomheden styres, så vi undgår at det bliver administrativt tungt, men at vi samtidig forebygger misbrug af fx udlæg.
  • Sikrer et tillidsfuldt samarbejde med socialtilsynet og sørge for, at vi efterlever reglerne på området. Herunder samarbejder med vores revisor, som er specialist i reglerne på socialområdet.
  • Formår at bygge gode relationer til kolleger og kunder.
  • Bevarer overblikket selv med mange bolde i luften og er effektiv i en travl hverdag.
  • Har detaljesans, datadisciplin, vedholdenhed og afslutter opgaverne ordentligt og til tiden.
  • Har en servicemindet og imødekommende tilgang til dine kolleger og opgaver.
  • Har lyst til at prøve forskellige opgaver, er omstillingsparat og trives med, at arbejdsdagen nogle gange går anderledes end planlagt.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Ansvar for bogføringen i alle selskaber i koncernen.
  • Rapportering, rådgivning og fortrolig sparring med direktion og bestyrelse.
  • Koordinering og styring af budget og regnskab for hele koncernen.
  • Kvartalsmæssig fremlæggelse af ”år til dato” regnskab, budget og årsregnskab mv. for bestyrelsen.
  • Afstemning af bank, kreditorer og debitorer.
  • Rykkerprocedure.
  • At sikre, at vore indkøbsordninger er bedst og billigst.
  • Dagligt bogholderi, herunder kontering, bogføring og lægge til betaling i samarbejde med vores regnskabsassistent.
  • Økonomiske analyser.
  • Budgetter.
  • Projektøkonomi.
  • Afskrivninger og periodiseringer.
  • Anlægskartotek.
  • Udvikling og vedligeholdelse af interne kontroller og procedurer.

Vi tilbyder dig:

  • En interessant og udviklingsorienteret arbejdsplads.
  • Gode ansættelsesvilkår med pensions- og sundhedsordning.
  • En nyoprettet stilling, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg på tingene og strukturere opgaver og processer. Vi lægger stor vægt på en uformel tone med fokus på respekt for hinanden og godt humør. 

Ansættelsesforhold:

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden er primært placeret mandag til fredag i tidsrummet 07:00 – 16:00.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør Asger Hvid på telefon 28123012.

Du kan læse om vores virksomhed på www.densocialfaglige.dk

Ansøgning med CV og relevante eksamenspapirer sendes og uploades via dette link: https://ansogning.densocialfagligeorganisation.dk/dsfo/

Ansøgningsfrist er 16. oktober 2022, men vi gennemgår CV’er og ansøgninger løbende.

Tiltrædelse er hurtigst muligt. Det er et krav, at du har kørekort til bil samt kan fremvise tilfredsstillende børne– og straffeattest.

Administrationen, hvor du skal arbejde, holder til i dejlige kontorlokaler på Glostrupvej 13D, 4500 Nykøbing Sj.

Den Socialfaglige Organisation ApS leverer socialfaglige ydelser af høj kvalitet over hele landet på vores kvindekrisecentre, forsorgshjem og botilbud.

Antal ledige stillinger:
1

Kørekort:
B

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex