MARKETING KOORDINATOR M/K SØGES MED SoMe SPECIALE


Brænder du for markedsføring og kommunikation på de sociale medier?


Du vil som vores nye marketingkoordinator indgå i vores marketings-/grafiske afdeling bestående af 6 personer. Du vil skulle arbejde tæt sammen med vores grafikere og sikre,
at vores DNA kommer tydeligt til udtryk i vores materiale. Et mål vi forventer at du bidraget til at opnå. Du skal have lyst til at arbejde i et kreativt, dynamisk miljø med et højt aktivitetsniveau. Samtidigt skal du have interesse for, hvad der rører sig inden for modetøjsbranchen.

Du skal have faglig kompetencer til at kunne arbejde kreativt på flere niveauer, være nytænkende og konceptudvikle. Du vil være ansvarlig for marketingrelateret opgaver og skal stå for koordinering i forbindelse med eksempelvis photoshoots, influencers og diverse online kampagner.


Vi søger en profil, der har store erfaringer med de sociale medier og i at kommunikere budskaberne ud. Vi lægger ligeledes vægt på, at du arbejder struktureret, selvstændigt og kan mestre at have flere bolde i luften på samme tid. Du er en stor teamplayer, der er smilende og har en positiv tilgang til nye udfordringer.


Vi sætter stor pris på, at vores medarbejdere er selvstændige, energiske,
friske i replikken og ikke bange for at tage fat når behovet opstår. Har du erfaring med betalt og organisk markedsføring på Instagram og Facebook og har du arbejdet med bloggere og andre influencers, så er det måske dig vi leder efter.


På SoMe området forventer vi, at du kan udvikle strategier og halvårlige planer for vores aktiviteter på sociale medier samt i vores fysiske butikker, og kan hjælpe med at føre dem ud i livet.


Du kommer til at arbejde sammen med vores øvrige medarbejdere vedr. brug af content på hjemmesiden og lave webshop kampagner i samarbejde med dig, især med brug af Facebook og Instagram annoncering.

ANSVARS- OG ARBEJDSOMRÅDER
Du får megen frihed under ansvar. Stillingens overordnede succeskriterie er at skabe synlighed og engagement for Kings & Queens produkter. Dette opnås gennem:
• Daglig drift, opfatering og udvikling af Kings&Queens på sociale medier - primært
Instagram og Facebook i tæt samarbejde med
indkøbsteamet.
• Ansvarlig for al Facebook og Instagram annoncering
• Koordinere aktiviteter (konkurrencer, udlån, events)
• Koordinere online kampagner
• Overordnet koordinere hele den grafiske afdeling ifht arbejdsopgaver
• Udvikling af strategier
• Koordinering af ugentlige nyhedsbreve
• Koordinere photoshoots med inhouse fotograf
• Udarbejde og implementere SoMeaktivitetsplaner, som koordineres med webshop
kampagneplanen
• Varetage al kommunikation på de sociale medier inkl. dialogen med vores følgere
• Kontakt til bloggere og influencers i tæt samarbejde med indkøbsteamet
• Diverse ad-hoc opgaver

KVALIFIKATIONER OG ERFARING
• Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling er et krav
• Har erfaring med Google Analytics
• Relevant uddannelse inden for markedsføring
• Stærk inden for koordinering og planlægning
• Erfaring med sociale medier og online annoncering
• Arbejder struktureret i en kreativ og til tider hektisk hverdag
• Som person er du kreativ, udadvendt og altid opdateret på de nyeste trends
• Rutineret i brug af IT


Kan du honorere ovenstående, får du mulighed for at skabe din egen hverdag og får stor medindflydelse i dagligdagen.

VI TILBYDER
• Daglig arbejdsplads i Slagelse - tæt på motorvejs tilkørsler
• Dejlige kontorlokaler der giver de bedste rammer for hverdagens arbejde
• Arbejdstid 08.00 - 16.00
• Løn i henhold til kvalifikationer
• Arbejdstid 37 timer / uge
• Tiltrædelse efter aftale

ANSØGNING
Send en motiveret ansøgning vedlagt CV og dokumentation for
uddannelse samt vellignende billede på mail til Kings & Queens - Pia
Ringsted Plambæk prp@kingsqueens.dk (mrk. marketingkoordinator).

Arbejdsplads i Slagelse fra 08.00 – 16.00.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Antal ledige stillinger:
1