Kundeservicemedarbejder med smil i stemmen - Ringsted

Ringsted

Jordemodervej 36

Elsker du at hjælpe andre mennesker, er du empatisk, og har du lyst til at være vores stemme udadtil? Så er det måske dig, vi leder efter til vores nye depot i Ringsted. Her får du en sjælden mulighed for at blive en del af opstarten og sætte dit præg på et nyt stærkt hold i et helt nyt kundeserviceteam.

Vi søger en kollega, som sammen med tre andre dygtige kundeservicemedarbejdere og resten af vores team vil være med til at skabe en kultur præget af samarbejde, faglighed og høj service.

Du leverer kundeservice i verdensklasse

Vi søger dig, der brænder for at servicere kunder via telefon og mail. Du har lyst til at lære vores forretning godt at kende, for den gode kundeoplevelse kræver både indsigt, indlevelse og handlekraft. Med din situationsfornemmelse og dit menneskekendskab bliver du én, kunder og chauffører har tillid til – og én, der finder løsninger, når det virkelig gælder.

To dage er aldrig ens, og i løbet af en arbejdsdag kan du forvente at:

  • Besvare og behandle henvendelser fra vores kunder og chauffører
  • Have tæt dialog med kolleger for at finde svar og løsninger på udfordringer med leverancer
  • Bidrage til at opbygge og optimere metoder og arbejdsgange – vi er i opstart, og dine idéer tæller
  • Håndtere administrative opgaver
  • Vigtigst af alt: Sikre den gode kundeoplevelse hver gang

Du smiler både gennem telefon og mail

Du forstår, hvor mange følelser, der kan være i selv en lille bitte pakke. Du er tålmodig, imødekommende og god til at skabe ro – også når det spidser til. Du har gerne erfaring med kundeservice via telefon og mail, og du motiveres af at hjælpe andre.

Derudover bliver vi ekstra glade, hvis du:

  • Kan jonglere flere opgaver og henvendelser på én gang
  • Trives med at arbejde i et nyt team, hvor vi sammen sætter rammerne
  • Er en optimistisk problemløser, der ikke er bange for at række ud efter hjælp
  • Er god til at samarbejde – både med kolleger og med kunder og leverandører
  • Taler og skriver både dansk og engelsk flydende

Er det vigtigt for dig, er det vigtigt for os

Hos GLS tror vi på, at mennesker gør forskellen. Vi sætter mennesket først – både når det gælder vores medarbejdere og vores kunder. Derfor stræber vi efter at skabe en hverdag, hvor du føler dig tryg, hørt og som en vigtig del af fællesskabet.

Du kan bl.a. forvente:

  • Et grundigt onboardingforløb
  • Aktiviteter og fællesskab via vores personaleforening – også for din familie
  • En omfattende sundhedsforsikring for dig og dine børn

Hos GLS handler det om mere end pakker. Det handler om at tage ansvar og ejerskab. Vi ved godt, at vi ikke kan forandre verden alene, men vi kan starte med os selv. Derfor arbejder vi målrettet med ESG. Kort sagt handler det om at vise omtanke og tage ansvar for klimaet, for mennesker og for en pålidelig forretningsledelse. Derfor investerer vi i elektrificering af flåden, i at skabe trygge arbejdspladser og i at drive forretning med høj etik. Vil du vide mere, kan du læse om vores tiltag her.

Arbejdssted og arbejdstid

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer og vi mødes mandag til fredag på depotet på Jordmodervej 36-38, 4100 Ringsted. Arbejdstiden ligger mandag til fredag i tidsrummet kl. 07.00 til 17.00 efter gældende vagtplan.

Vil du levere kundeservice i verdensklasse sammen med os?

Så bliver vi rigtig glade, hvis du sender os dit motiverede CV og besvarer ansøgningsspørgsmålene senest onsdag d. 10. december 2025.
Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rette person.

Ønsket opstart: 1. december 2025 eller efter anden aftale.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Patrick Tarp, Distribution & Administration Manager på telefon 25 55 50 20. Det vil også være Patrick, som du vil referere til i hverdagen.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Ansættelsestype: Fastansættelse

Ugentlig arbejdstid: Fuldtid

”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”

”Du bliver både set, hørt og mødt, hvis du søger udviklingsmuligheder eller medindflydelse”

Nitharshan Karthigaseu, IT Project Manager

Hos GLS kommer du ikke i en kasse

GLS - Træd ind i fremtiden

Træd ind i fremtiden

Vi vil være den bedste aktør på markedet og sætte standarden.  Vi udfordrer det eksisterende og stræber efter at levere den bedste oplevelse, når vi forbinder mennesker og pakker. Det gør vi med omtanke for vores omverden, det hele menneske og et strategisk fokus på høj kvalitet og digitalisering.

GLS - Bliv en del af en unik kultur

Bliv en del af en unik kultur

Vi har en åben kultur, der hylder kreativitet og nye måder at tænke på. Du vil opleve en høj grad af medbestemmelse, ansvar og en sund balance mellem rammer og rum.

GLS - Udfold dit potentiale

Udfold dit potentiale

Vi er en arbejdsplads, hvor du med garanti kommer til at udvikle dig fagligt såvel som personligt. Undervejs i din ansættelse tilbyder vi blandt andet et bredt akademi, som understøtter vores strategi og kultur og giver os et fælles sprog.

GLS - Din trivsel er vores succes

Din trivsel er vores succes

Som medarbejder hos GLS kan du være tryg ved, at vi prioriterer din trivsel. Hvert år får alle en stemme i vores trivselsmåling, ligesom vi tilbyder individuelle udviklingssamtaler, der tager udgangspunkt i vores styrker. Dette sikrer, at vi konstant arbejder på at forbedre vores arbejdsmiljø og skabe en atmosfære, hvor du og dine kollegaer trives.

Mød Henriette, Assistant Head of Operations South

Mød flere af vores medarbejdere Se vores medarbejderfordele

Rekrutteringsprocessen

”Glæd dig til en grundig onboarding, hvor du bl.a. samles med alle nye ansatte på tværs af landet til to spændende dage med fokus på relationer og det, du bliver en del af.”

Rikke Gosmand, HR Advisor
Læs mere om vores onboarding
GLS - Din karriere hos GLS

Din karriere hos GLS

Det er vigtigt for os, at du som ny medarbejder får en god start hos GLS. I din onboarding møder du dine nye kolleger og lærer GLS at kende, så du føler dig velkommen med det samme.

GLS - Ledelse hos GLS

Ledelse hos GLS

Vi motiveres alle af at have indflydelse på egne opgaver, og vores ledere udviser tillid, uddelegerer ansvar og arbejder for et åbent og trygt miljø.

Lande

40

Medarbejdere

22000

Mio. pakker om året

870

GLS - Bliv en del af teamet