Hero-billede for Lemvigh-Müller

Projektkoordinator VVS-projekter

Lemvigh-Müller ikon: locator Lemvigh-Müller ikon: locator

Åbyhøj eller Kolding og mulighed for hjemmearbejde

Intern sælger, VVS-installatør, -tekniker, koordinator

Er du en struktureret og detaljeorienteret person med stærke organisatoriske evner? Har du erfaring inden for VVS-branchen og brænder du for at koordinere og supportere salget af større projekter, så er du måske vores nye Projektkoordinator til Lemvigh-Müller.

Du arbejder primært med koordinering af større projekter til byggebranchen

Til vores KAM/Projektafdeling i VVS søger vi lige nu en projektkoordinator. Du bliver en del af et energisk salgsteam med professionelle kollegaer. Teamet fokuserer på salg af VVS-projekter til nøglekunder i Danmark. Kunderne er primært større landsdækkende VVS- og Teknik-installatører. Dit arbejdssted vil være i Kolding eller Århus.

Dine hovedopgaver bliver:

  • Koordinere og supportere salget af større projekter med både produktindsigt, tilbudsgivning og projektstyring
  • Være sparringspartner og back-up for Key Account Managers og øvrigt eksternt salg
  • Optimere både salget og indkøbet på det enkelte projekt med direkte kontakt til leverandørerne
  • Håndtere og servicere egne kunder med svar på forespørgsler, tilbud og ordreafvikling
  • Deltage i sambesøg, og selv besøge byggepladser
  • Tilbudsberegning i Excel

Du skal have fingeren på pulsen i forhold til VVS-markedet, produktegenskaber og alternativer. Din hverdag veksler mellem selvstændige opgaver og teamwork, og du får en bred berøringsflade med kunder, leverandører samt på tværs af vores interne organisation. Du trives i at have mange bolde i luften på en gang.

Vær med til næste skridt for vores VVS-projektafd.

Hos Lemvigh-Müller bliver du en del af en fondsejet virksomhed med store ambitioner, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på fremtiden.

Vi tror på, at et værdifuldt arbejdsliv skaber succes – både for dig og for os.

Derfor får du adgang til:

  • Overskudsdeling – alle medarbejdere får del i vores succes.
  • Sundhedsforsikring – hurtig behandling, også for dine hjemmeboende børn.
  • Barselsordning – op til 17 ugers betalt orlov til fædre og 28 uger til mødre.
  • Fondsstøtte – hjælp i forbindelse med familieforøgelse, bryllupper og børns uddannelse.

Relevant erfaring fra VVS-branchen, overskud og ambition

Der er flere indgange til stillingen, så længe du motiveres af en spændende hverdag med varierende opgaver og nye udfordringer. Du arbejder formentlig allerede som projektkoordinator, intern sælger eller lignende i VVS-grossistbranchen.

Du har et administrativt overblik, godt købmandskab og du arbejder struktureret og målrettet med de konkrete projekter. Din evne til at være på forkant, sparre med sælgerne og have styr på detaljerne er med til at sikre, at projekterne kommer i hus og bliver afviklet efter planen.

Da du kommer til at bruge flere interne systemer, har du flair for at bruge it-værktøjer og din datadisciplin er på plads.

Bliv en del af Lemvigh-Müller

Lemvigh-Müller ser mangfoldighed som en styrke og arbejder aktivt med diversitet bl.a. som del af DI’s Diversitetsløftet. Vi opfordrer derfor kvalificerede, uanset baggrund, til at søge jobbet. Du behøver kun at sende os dit CV – og undlad gerne billede, oplysning om alder, og lignende.

Mød din kommende leder Rikke Grambow

"Som leder prioriterer jeg at inddrage og lytte – for de bedste løsninger skabes, når flere perspektiver mødes. Jeg ser ledelse som et fælles projekt, hvor min rolle er at skabe retning og rum for samarbejde."

Klar til nye udfordringer?

Send dit CV snarest – vi holder samtaler løbende og ansætter når vi har den rette kandidat.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Intern salgsleder Rikke Grambow på telefon 3032 3844.


Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer:

I Lemvigh-Müller håndterer vi alle vores rekrutteringer internt, hvorfor vi frabeder os uopfordrede henvendelser i den henseende.


5 of 5 stars

336 anmeldelser

Ansættelsestype:
Fastansættelse

Hjemmearbejde:
Muligt

Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid

Den ansvarlige forretningspartner

Hver dag sørger Lemvigh-Müller for, at varer fra tusindvis af producenter bliver leveret på rette sted og tid til installatører, industrivirksomheder og byggepladser i hele landet. Men vi gør mere end at pakke og levere. Siden 1846 har vi som forretningspartner sat vores viden, indsigt og erfaring i spil. Vi tager medansvar for, at vores kunder får succes - også når morgendagen kræver nye løsninger, fx indenfor digitalisering og grøn omstilling.

Som fondsejet virksomhed er samfundsansvar en del af Lemvigh-Müllers DNA. Ud over geninvesteringer i virksomheden går en del af vores overskud bl.a. til donationer via fondene til kulturelle, sociale og produktive formål samt støtte til medarbejdere.

Lemvigh-Müller ikon: citationstegn

Vi har lang erfaring med at drive en god arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, højt engagement og en uformel omgangstone.

Mads Hay Pedersen, HR-direktør

Det mest værdifulde i vores verden … er dig

Det er mennesker, der gør hele forskellen, når de produkter og løsninger, man sælger, ligner konkurrenternes til forveksling. Det ved vi, og det lever vi efter.

Vi har som Danmarks største stål- og teknikgrossist mere end 550.000 varenumre på lager, men vores mest værdifulde aktiv er ubetinget vores 1.450 medarbejdere.

Det er vores medarbejderes viden, kompetencer og erfaring, som er med til at sikre, at tingene falder i hak i vores kunders forretning. At produktionen kører, at opgaverne og projekterne lykkes, giver vækst og overskud – i går, i dag, i morgen. Vi kalder det ”Når erfaring skaber fremtid”.

Derfor passer vi godt på vores medarbejdere. Det er en grundlæggende tankegang i Lemvigh-Müller. For vi ved, at vores medarbejdere er nøglen til fremtiden.

Vi investerer i din arbejdsglæde

Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og hvor du har høj grad af medbestemmelse. Hvor der bliver investeret i din personlige og professionelle udvikling. Hvor der er fuldt ledelsesfokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, trivsel og engagement – og i det hele taget skabe de bedste rammer for din arbejdsglæde.

Du får del i overskuddet

Lemvigh-Müller har overskudsdeling. Ordningen omfatter alle medarbejdere, som alt efter overskuddets størrelse får tildelt andele ud fra anciennitet. Som medarbejder kan du også få økonomisk tilskud til livets store øjeblikke og via Lemvigh-Müller fonden søge om bl.a. ’barnevogns’- og ’bryllupspenge’. Det er muligheder, som gennem en menneskealder har været med til at tegne den særlige ånd, der er i Lemvigh-Müller.

Lemvigh-Müller ikon: citationstegn

Vi lever og ånder for at være den foretrukne forretningspartner. Det handler om faglig sparring, nytænkning og evnen til at skabe værdi for kunderne.

Pernille Wichmann, Senior Sales Director

Syv hurtige facts om os

Lemvigh-Müller ikon: hus med mennesker
1.300+

MEDARBEJDERE

Lemvigh-Müller ikon: mennesker
20.000+

KUNDER

Lemvigh-Müller ikon: stregkode
550.000+

VARENUMRE

Lemvigh-Müller ikon: bygning med menneske foran
2

HOVEDKONTORER

Lemvigh-Müller ikon: lagerbygning
3

CENTRALLAGRE

Lemvigh-Müller ikon: kasseapperat
23

HÅNDVÆRKERBUTIKKER

Lemvigh-Müller ikon: hånd med penge
7,2 mia.

KR. I OMSÆTNING (2024)

Lemvigh-Müller ikon: citationstegn

Lemvigh-Müller har et formål, der rækker langt ud over at være førende stål- og teknikgrossist.

Sofie Kølgaard Reichel, Head of IT Business Systems

Lemvigh-Müller: Når erfaring skaber fremtid