Landdistrikternes Fællesråd
Hinnerup og mulighed for hjemmearbejde

Kontormedarbejder

Bliv en central del af arbejdet for stærke og levende landdistrikter i Danmark. Landdistrikternes Fællesråd søger en administrativ medarbejder, der trives med mange forskellige opgaver og sætter en ære i at få tingene til at spille i hverdagen.

Om os

Landdistrikternes Fællesråd er en betroet stemme for 55 kommuner, fire regioner samt adskillige organisationer, foreninger og lokalråd. Vi er en aktiv aktør i politiske processer, der påvirker landdistriktsområdet i Danmark. Vi arrangerer debatter, høringer, konferencer og sætter dagsordenen i medierne på landdistriktsområdet samt fungerer som en vigtig sparringspartner for centraladministrationen og Folketinget. Derudover engagerer vi os i en række både større og mindre udviklings- og vidensprojekter. Aktuelt er vi bl.a. engageret i projekter indenfor boligudvikling, nærhed i sundhed og levende bymidter.

Om jobbet

Som administrativ kontormedarbejder i sekretariatet får du en bred rolle med mange facetter og stor variation i opgaver. Da der er tale om en nyoprettet stilling, får du også mulighed for at præge stillingens indhold. Du kommer til at arbejde med:

  • Kontoropgaver: Håndtering af mindre indkøbsopgaver og fakturaer/udlæg, IT- og udstyrslogistik, forberedelse af møder, arrangementer og konferencer.
  • Projektstøtte af lidt „blæksprutte“-karakter: Bistand til vores projekter i forhold til koordination og samarbejde med projektdeltagere på tværs af landsdele, ud- og indbetalinger, økonomiopfølgning og afrapportering.
  • Kommunikations- og medlemsservice: Opdatering af databaser, medlemslistehåndtering, direct mails, udsendelse af nyhedsbreve, hjemmesideredigering, koordinering med samarbejdspartnere og medlemmer.

Kvalifikationer

Vi søger en allround administrativ medarbejder og ser gerne, at du:

  • Har en baggrund inden for administration, økonomi eller kontordrift.
  • Har en god ordenssans, strukturel tilgang og øje for detaljer.
  • Har erfaring med Office-pakken og digitale systemer inden for fx økonomi (Excel), konference eller webredigering – samt er stærk i skrift og tale.
  • Er imødekommende, fleksibel og løser opgaverne proaktivt.
  • Trives med både rutineopgaver og nye ad hoc-opgaver.
  • Motiveres af at have en stor kontaktflade og møde nye mennesker.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads med mening, hvor du er tæt på vigtige dagsordener for landdistrikterne.
  • En bred rolle, hvor du får ansvar og mulighed for at bidrage og præge din hverdag.
  • Fleksibilitet i arbejdet og mulighed for selvstændig opgaveløsning.
  • Et godt kollegialt miljø med tværfaglig sparring og samarbejde.

Praktisk information

Der er tale om en stilling på 30 timer om ugen som administrativ medarbejder. Vi har kontor i Hinnerup med nem pendlingsmulighed fra hele Midtjylland – både i bil og med offentlig transport. Der vil også være mulighed for hjemmearbejdsdage. Løn- og ansættelsesvilkår vil ske i henhold til kvalifikationer.

Tiltrædelse

Forventet opstart 1. januar 2026.

Ansøgningsproces

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og opfordrer dig til at sende din ansøgning og CV snarest muligt og senest onsdag den 3. december 2025. Vi læser ansøgninger løbende og forventer at holde samtaler i uge 50 og 51.

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Rasmus Katholm på rka@landdistrikterne.dk/sms til +45 5361 8285.

Landdistrikternes Fællesråd opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.