
Salgskoordinator
Har du lyst til nye udfordringer i en central position i vores salgsteam i Maribo, så tilbyder vi et spændende job i en eksportorienteret designvirksomhed.
SOFTLINE produkter sælges hos førende forhandlere i mere end 61 lande, og da vi er inde i en positiv udvikling søger vi en salgskoordinator til at supportere vores europæiske markeder og partnere.
Ansvarsområder:
Vi søger en medarbejder, der selvstændigt varetager følgende opgaver:
- Salgs-back up for agenter, sælgere og forhandlere
- Ordrebehandling og ordreopfølgning
- Kontakt med produktion og logistikafdelingen
- Formidle salgsmateriale
- Korrespondance på tysk
- Forberedelse og evt. deltagelse på messer
- Diverse ad hoc-opgaver
Kvalifikationer:
Vi lægger vægt på, at du:
- Brænder for at skabe den bedste situation for kunden
- Du er serviceminded, struktureret og udadvendt
- Du er god til at bevare overblikket
- Har erfaring fra et tilsvarende job
- Behersker tysk i skrift og tale samt gerne engelsk
Vi tilbyder:
- Et godt og alsidigt job, hvor du kommer i kontakt med mange forskellige mennesker i et internationalt miljø
- En uformel tone samt gode og engagerede kolleger
- Et ansvarsfuldt og afvekslende job i en vækstvirksomhed
- Løn efter kvalifikationer
Er du interesseret?
Så send snarest muligt og senest den 28. November 2025 din ansøgning med CV til salgskoordinator@softline.dk.
Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Gitte Bruun-Simonsen på 5416 0680.
SOFTLINE A/S designer, udvikler, producerer og sælger kvalitetsmøbler til det internationale marked. Med en stor portefølje af innovative og funktionelle designmøbler er vi blevet et globalt brand, og vores moderne design bliver i dag solgt i mere end 61 lande. SOFTLINES domicil er i Maribo, hvor 50 ansatte yder en engageret indsats for at sikre, at der leveres designmøbler i en høj kvalitet til kunder verden rundt.