
FOA Bornholm søger faglig sagsbehandler
FOA Bornholms fagforening søger en faglig sagsbehandler til en tidsbegrænset ansættelse på 2 år med tiltrædelse den 1. december 2025 eller snarest derefter. Stillingen er på 30 timer pr. uge.
Arbejdsopgaver:
- Sagsbehandling af henvendelser fra medlemmer både telefonisk og ved personligt fremmøde.
- Kontakt til arbejdsgivere og arbejdspladser.
- Gennemførelse af løntjek for medlemmer, primært inden for FOAs overenskomstområder. Det vil være en fordel med kendskab til FOAs overenskomster og døgnarbejdstidsaftalen.
- Funktion som bisidder for medlemmer ved forskellige typer af samtaler på arbejdspladsen.
Vi forventer, at du:
- Sætter medlemmet i centrum, og har forståelse for god medlemsservice.
- Har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt.
- Har flair for administrative sagsgange, og kan lide at sagsbehandle.
- Har teamånd, og kan lide at løfte i flok.
- Har kørekort, og mulighed for at stille egen bil til rådighed.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med varierede opgaver og fokus på medlemmernes interesser.
- En rummelig arbejdsplads, hvor der er ”højt” til loftet.
- God oplæring og relevante kurser i tæt samarbejde med øvrige kolleger.
- Stillingen aflønnes efter kontrakt.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 17. oktober 2025.
For yderligere information om stillingen, kan fagforeningsformand Anja Juhl Kofoed på ajko@foa.dk.
Ansøgning sendes senest den 15. oktober 2025 kl. 12.00.