
Assistancekoordinator (Bangkok, Thailand)
Vi søger dansktalende assistancekoordinatorer til at blive en del af vores nordiske team i Bangkok.
Vi tilbyder en spændende hverdag i en af Østens pulserende storbyer, hvor du vil få mulighed for at opleve farverig kultur, smagfuld street-food og udvikle kompetencer i en international og dynamisk virksomhed.
Du bliver en del af et kontor med kolleger fra hele verden, hvor du ikke bare opbygger stærke samarbejdsevner på tværs af kulturer, men også udvider din faglige og personlige horisont.
Din rolle vil være at:
- Håndtere indgående og udgående kommunikation med bl.a. forsikringstagere, hospitaler, rejseagenter og kollegaer på tværs af Euro-Center-kontorer.
- Assistere i sagsbehandlingen ved at kommunikere, koordinere og finde løsninger inden for rammerne af forsikringsbetingelser, klausuler og interne protokoller.
- Bidrage til, at forsikringstagere – både private, erhvervsrejsende og udstationerede – modtager relevant assistance og service af høj kvalitet, herunder medicinsk assistance over hele verden.
- Samarbejde tæt med kolleger og eksterne partnere for at træffe beslutninger hurtigt og effektivt i pressede situationer.
- Registrere, dokumentere og håndtere sager i virksomhedens interne sagsbehandlingssystem.
Kvalifikationer:
- Du har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner, både på dansk og engelsk.
- Du er ansvarsbevidst og kan arbejde både selvstændigt og i et team af kolleger med tæt sammenhold.
- Du er positiv, serviceminded og klar til at håndtere nye udfordringer.
- Du udviser empati, ro og situationsfornemmelse i kontakten med mennesker, der befinder sig i sårbare eller akutte situationer – og sikre, at de føler sig trygge og hjulpet.
- Du kan tænke løsningsorienteret, lave risikovurdering og holde overblikket.
- Du kan arbejde i treholdsskift– med vagter dag, aften og op til 3-4 nattevagter om måneden.
- Du har en Bachelorgrad (niveau 3) eller højere.
- Det er et plus, hvis du har erfaring med at arbejde i udlandet og har kendskab til rejsebranchen, medicinsk assistance eller at arbejde på tværs af kulturer.
Vi tilbyder dig:
- Konkurrencedygtige løn- og ansættelsesforhold.
- Internationalt arbejde i Bangkok, Thailand.
- Professionel og personlig udvikling.
- Flybilletter til Bangkok.
- Helbreds- og ulykkesforsikring.
- 20 dages ferie +14 dages helligdage om året.
- Udstedelse af visum og arbejdstilladelse til Thailand.
Om os
Vores kontor er beliggende i hjertet af Bangkok. Euro-Center (Thailand) Co., Ltd. er det regionale kontor for forskellige nordeuropæiske og internationale forsikringsselskaber, og vi er p.t. 100+ medarbejdere, der håndterer forsikrings- og assistancekrav med høj professionel standard i en dynamisk branche.
Vi har åbent 24/7/365 og arbejder sammen med ni andre Euro-Centre rundt omkring i verden, der alle hører under Euro-Center Holding SE. Euro-Center Holding SE, med hovedkontor i Prag, tilhører Munich RE Group med dets datterselskaber af ERGO Travel og ERV og er også delvist ejet af Europeiske Reiseforsikring i Norge (IF Groups).
Vi håber, at ovenstående har vakt din interesse og ser frem til at modtage dit CV. Du kan sende det til os via nedenstående "Ansøg"-knap.
Du er også meget velkommen til at sende eventuelle spørgsmål (på engelsk) vedrørende stillingen til: hr.bangkok@euro-center.com.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.