Er du nysgerrig på mennesker og drevet af at levere kvalitet i både mødet med kandidater og samarbejdet med ledere? Formår du at stille kvalificerede spørgsmål, tage styring og drive rekrutteringsprocesser?
Så er rollen som Talent Acquisition Partner hos Alm. Brand Group måske lige noget for dig!
I Alm. Brand Group søger vi en engageret og proaktiv Talent Acquisition Partner, der vil være med til at sikre høj kvalitet og struktur i vores rekrutteringsprocesser. Du bliver en del af et lille dynamisk Talent Acquisition team, som er forankret i HR Udvikling og Rekruttering. Her arbejder vi tæt sammen om at tiltrække og ansætte de bedste talenter til hele vores organisation.
Som Talent Acquisition Partner bliver du en nøglespiller i rekrutteringsprocessen, hvor du tager ejerskab for processen fra start til slut. Dine primære ansvarsområder vil være:
Vi søger en Talent Acquisition Partner, der er løsningsorienteret og ikke bange for at tage en kvalificerende dialog. Du får afsluttet dine opgaver og er drevet af at sikre høj kvalitet i dit arbejde.
Din profil:
Vi tilbyder et alsidigt og selvstændigt job i HR Udvikling og Rekruttering med dygtige og engagerede kolleger. Du får rig mulighed for at sætte dit præg på rekrutteringsprocesser og være med til at styrke vores position som en attraktiv arbejdsplads.
Du får din daglige gang på Midtermolen 7, 2100 København Ø; en lokation med gode faciliteter og en fantastisk udsigt ud over vandet.
Du kan forvente en attraktiv lønpakke inkl. pensionsordning og personalegoder, der bl.a. inkluderer tandforsikring, sundhedsforsikring samt rabatter på dine privat forsikringer.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til Chef for HR Udvikling og Rekruttering, Maia Siune, på abmasu@almbrand.dk.
Send os din ansøgning senest den 6. august. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33 og 34.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Vi er mange om at lykkes sammen. Vi er i Alm. Brand Group afhængige af mange fagligheder. Kerneopgaverne ligger i at sikre kunderne den bedste forsikringsløsning og den bedste behandling. For at lykkes med det har vi brug for ildsjæle i IT, finans, regnskab, underwriting, produktudvikling, kommunikation, strategi, governance, jura, projektledelse og mange andre uundværlige fagområder.
Faktisk er vi mere end 2000 medarbejdere fordelt over hele landet. Og vi lykkes, fordi vi gør det sammen!
Vi arbejder i Alm. Brand Group med at styrke fællesskabet i de enkelte afdelinger og på tværs. Vi tror på teamwork og samarbejde for at opnå succes og trivsel på arbejdspladsen.
Alm. Brand Group tilbyder attraktive vilkår med fast løn, pensionsordning, tand- og sundhedsforsikring samt mange andre medarbejderfordele.
I Alm. Brand Group har vi høje ambitioner, som præger hele vores organisation. Vores dedikation til kvalitet og innovation skaber en dynamisk og inspirerende arbejdskultur for alle medarbejdere.
Vi holder af hinanden, og vi er der for hinanden. Vores værdier er at være ordentlige, ambitiøse og udvise tillid. Vi har modet til at tale åbent og ærligt om det, der kan blive bedre. Og vi har brug for dig, der har et stort drive til at flytte os fremad!
Du er med til at forme og udvikle en arbejdsplads, som styrker vores fælles mening og retning. Samtidig er du en del af en stor koncern i den finansielle sektor, hvor vi skaber bedre rammer for at lykkes og trives. Vi gør det sammen!
Besøg vores karriereside