Er du passioneret omkring HR, læring og uddannelse? Drømmer du om at arbejde i en dynamisk organisation, hvor udvikling og samarbejde er i højsædet? Så har vi en helt særlig mulighed til dig!
Vi sender gode kollegaer på barsel og søger derfor en engageret og struktureret HR Konsulent til et 12-måneders barselsvikariat. Her får du muligheden for at drive vores finanselevprogram og bidrage til andre HR-opgaver af operationel og administrativ karakter.
Sammen med dygtige og dedikerede kolleger i HR Udvikling og Rekruttering vil du skulle arbejde med en bred vifte af opgaver i relation til vores finanselevprogram – herunder afvikle den årlige rekrutteringskampagne, gennemføre åbent hus-arrangementer, koordinere med ledere og elevvejledere, have løbende dialoger med finanselever, afholde netværksmøder, planlægge skoleophold, samt varetage koordinerende og administrative opgaver i relation hertil.
Dertil vil du blive involveret i HR-opgaver relateret til læring og uddannelse. Det kan fx være:
Vi forventer, at du får et 2 måneders overlap med den primære tovholder på finanselevprogrammet. Du kan forvente en god overlevering og introduktion til opgaven. Herudover kan du få løbende sparring og hjælp af din øvrige kolleger i teamet.
Vi vægter, at du:
Herudover har du flair for operationelt og administrativt HR-arbejde og har interesse for læring og uddannelse som helhed. Vi forventer, at du er hjemmevant i office-pakken og god til at sætte dig ind systemer generelt. Erfaring fra forsikringsbranchen eller den finansielle sektor vil være en fordel, men ikke en forudsætning.
Du vil som medarbejder i HR Udvikling og Rekruttering få et alsidigt job med gode kolleger i et spændende hus og en organisation i rivende udvikling. Dit arbejdssted vil være Midtermolen 7, 2100 København Ø; en lokation med gode faciliteter og en fantastisk udsigt ud over vandet. Dit arbejde vil være med selvstændig arbejdstilrettelæggelse og mulighed for hjemmearbejde i et vist omfang.
Lyder det spændende, så er du måske vores nye kollega. Send os din ansøgning med dit CV via linket og fortæl os, hvem du er og hvad du står for. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til Chef for HR Udvikling og Rekruttering, Maia Siune, på abmasu@almbrand.dk.
Deadline for ansøgning er d. 6. august, og vi forventer at afholde samtaler fra uge 33 med henblik på opstart senest 1. oktober.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Vi er mange om at lykkes sammen. Vi er i Alm. Brand Group afhængige af mange fagligheder. Kerneopgaverne ligger i at sikre kunderne den bedste forsikringsløsning og den bedste behandling. For at lykkes med det har vi brug for ildsjæle i IT, finans, regnskab, underwriting, produktudvikling, kommunikation, strategi, governance, jura, projektledelse og mange andre uundværlige fagområder.
Faktisk er vi mere end 2000 medarbejdere fordelt over hele landet. Og vi lykkes, fordi vi gør det sammen!
Vi arbejder i Alm. Brand Group med at styrke fællesskabet i de enkelte afdelinger og på tværs. Vi tror på teamwork og samarbejde for at opnå succes og trivsel på arbejdspladsen.
Alm. Brand Group tilbyder attraktive vilkår med fast løn, pensionsordning, tand- og sundhedsforsikring samt mange andre medarbejderfordele.
I Alm. Brand Group har vi høje ambitioner, som præger hele vores organisation. Vores dedikation til kvalitet og innovation skaber en dynamisk og inspirerende arbejdskultur for alle medarbejdere.
Vi holder af hinanden, og vi er der for hinanden. Vores værdier er at være ordentlige, ambitiøse og udvise tillid. Vi har modet til at tale åbent og ærligt om det, der kan blive bedre. Og vi har brug for dig, der har et stort drive til at flytte os fremad!
Du er med til at forme og udvikle en arbejdsplads, som styrker vores fælles mening og retning. Samtidig er du en del af en stor koncern i den finansielle sektor, hvor vi skaber bedre rammer for at lykkes og trives. Vi gør det sammen!
Besøg vores karriereside