Læge Maria Dürr
Randers C
gittekarlsen.dk søger for Læge Maria Dürr

Sygeplejerske med erfaring søges til solopraksis i Randers

Her er jobbet, hvor du får brug for alle dine sygeplejefaglige kompetencer, din evne til at arbejde selvstændigt og til at indgå i et lille tværfagligt team i en travl og meget afvekslende hverdag.

Vi søger en erfaren sygeplejerske, som kan lide udfordringer med mange patientkontakter dagligt.

Du må meget gerne have erfaring fra almen praksis, hjemmeplejen eller plejehjem. Det er vigtigt, at du har en bred erfaring, et godt overblik og arbejder sikkert, da du vil være klinikkens eneste sygeplejerske.

Dine daglige samarbejdspartnere i klinikken er Maria, læge og klinikejer, Mia, vores sekretær, skiftende uddannelseslæger og Helle, som er lægevikar, når Maria ikke er i klinikken. Desuden er der Hanne, vores laborant, som vi deler med vores nabopraksis.

Det er vigtigt, at vi hver især kan arbejde selvstændigt, men også at vi hjælper hinanden, hvor vi kan, så vi sammen får den bedste arbejdsdag. Vi glæder os til at blive et nyt team sammen med dig.

Vi har tilknyttet ca. 1600 patienter og er plejehjemslæge på Borupvænget i Randers NV.

Vi prioriterer hver dag at spise frokost sammen. Det gør vi i selskab med vores nabopraksis, så vi kan godt være mange om bordet i vores dejlige lyse frokoststue, hvorfra vi har en fin udsigt over byen.

Herudover kan vi godt lide at holde nogle sociale arrangementer i løbet af året.

Hvad skal du lave?

Som klinikkens eneste sygeplejerske vil du skulle varetage mange forskellige sygeplejefaglige og uddelegerede opgaver. Du har efter en god oplæring dine egne konsultationer i et fuldt dagsprogram. Her ser du kroniske patienter til årskontrol, børn til børneundersøgelse, gravide til svangrekontrol, patienter i vægttabsforløb, akutte med hoste, ondt i halsen, mistanke om blærebetændelse og meget mere. I sekretariatet bliver du oplært i at passe vores telefon og visitere patienter. Vi bruger lægesystemet XMO. Når Hanne, vores laborant, har fri skal du kunne tage en blodprøve, et EKG, urin-stiks, CRP m.m.

Vi prioriterer, at du får en god oplæring i, hvordan du bedst løser dine opgaver her hos os. Oplæringen varetages primært af læge Maria Dürr. Du vil, når vi sammen vurderer, du er klar til det, have dine egne konsultationer i en meget afvekslende hverdag. Dit konsultationsrum ligger tæt på klinikkens øvrige personale, så der er i løbet af dagen rig mulighed for sparring og supervision.

I samarbejde med vores rekrutteringskonsulent bliver der tilrettelagt et on-boarding forløb de første 3 måneder af din ansættelse. Det gør vi for at sikre, at vi sammen får den bedst tænkelig start på et godt og langvarigt samarbejde.

NB! Udførlig jobbeskrivelse kan rekvireres ved at sende en mail til: kontakt@gittekarlsen.dk

Hvad lægger vi vægt på ved dig?

Du er fagligt dygtig, kan lide at arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst, kan tage initiativ og har lyst til faglig udvikling. Du er ikke bange for at spørge, når du kommer i tvivl. Du skal være fleksibel og bidrage til at finde de gode løsninger – også når der sker noget uforudset i vores travle hverdag.

Vi lægger samtidig stor vægt på, at du er det rigtige personlige match for os, og at du som os er venlig, rolig, imødekommende og tydelig i din kommunikation.

Faktuelt:

Stillingen er på 34-35 timer fordelt på ugens 5 hverdage

Tiltrædelse 1. oktober 2025 med løn i henhold til gældende overenskomst med PLA

Hvordan søger du stillingen:

Du sender dit CV og en skriftlig ansøgning til: kontakt@gittekarlsen.dk

I emnefeltet skriver du: Læge Maria Dürr

Har du spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Rekrutteringskonsulent Gitte Karlsen på tlf. 24 64 64 62

Send gerne din ansøgning nu! - og senest torsdag den 14. august 2025

Samtaler afholdes i klinikken torsdag den 21. august 2025 fra kl. 15:00

GDPR: Når du sender din ansøgning til gittekarlsen.dk, vil dine data blive opbevaret forsvarligt. Du kan til hver tid trække din ansøgning tilbage. Dine data bliver ikke delt med 3. part og de vil blive slettet 3 måneder efter ansøgningsfristen.