A/S Bryggeriet Vestfyen
Assens og mulighed for hjemmearbejde

HR Manager & Lønansvarlig

Vi er glade for at kunne annoncere en spændende mulighed for at blive en del af Bryggeriet Vestfyen som HR Manager & Lønansvarlig.

Bryggeriet Vestfyen er i færd med en større transformation og ikke mindst harmonisering af forskellige forretningsprocesser, vi søger i den forbindelse den rette profil til styrkelse af hele HR-funktionen.

Som HR & lønansvarlig vil du spille en central rolle i vores virksomhed, hvor du vil være ansvarlig for at støtte og udvikle vores medarbejdere samt sikre en effektiv og korrekt lønadministration. Du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og være en nøgleperson i at skabe en positiv arbejdsplads, hvor trivsel og udvikling er i fokus.

Vi leder efter en person, der har erfaring med HR og lønadministration, samt gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du skal være struktureret, detaljeorienteret og kunne håndtere flere opgaver samtidigt. Kendskab til relevante IT-systemer og værktøjer er en fordel.

Hos Bryggeriet Vestfyen tilbyder vi en spændende arbejdsplads med et dynamisk miljø og gode udviklingsmuligheder. Du vil blive en del af et dedikeret team, der arbejder sammen om at skabe de bedste betingelser for vores medarbejdere og virksomhedens succes.

Med reference til vores CFO får du store berøringsflader, både internt på Bryggeriet Vestfyen, men også som en vigtig funktion i et professionel international HR-team, hvor du bliver en del af en stor koncern.

Dit fokus bliver at sikre en professionel HR-drift både internt og i Olvi Group, da du får en central HR-rolle og bliver en vigtig sparringspartner for ledelsen.

Du bliver en del af et stærkt team bestående af It & Økonomi på i alt 6 medarbejdere, som er et engageret og dynamisk team, hvor samarbejde og udvikling er i fokus, og medarbejdertrivsel samt et godt samarbejde vægtes højt.

Din rolle og arbejdsopgaver består af:

  • Vedligeholde og videreudvikle af processer og procedure inden for blandt andet løngennemsigtighed, menneskerettigheder og andre projekter i samarbejde med et professionelt internationalt HR-team
  • Juridisk personalejura i forbindelse med ansættelseskontrakter, tillæg m.v.
  • Vedligeholde, videreudvikling og implementering af personalepolitikker, herunder også dokumentation af personalehåndbog
  • Rekruttering og onboarding af nye medarbejdere
  • Planlægning og gennemførelse af medarbejderudviklingsprogrammer
  • Projektansvarlig på implementering af relevante IT-systemer, bl.a. nyt HCM-system og lønsystem, hvor der skal implementeres nye processer og procedure i hele Olvi Group
  • Varetage lønadministration for virksomhedens timelønnede og funktionær, herunder kvalitetssikre data i tidsregistreringssystem, søge refusion i forbindelse med kurser og sygdom, bogføring af løn og deltagelse i måneds- og årsafslutning
  • Koordinering og administration af lønprocesser
  • Sikring af overholdelse af gældende lovgivning og overenskomster

Vi forventer en HR og Løn-ansvarlig, der har følgende kvalifikationer:

  • Min. 3-5 års erfaring fra en tilsvarende stilling, denne erfaring kan komme fra enten detailhandel, FMCG eller lignende organisationer, hvor kultur og service er nøgleordene
  • Du har stiftet bekendtskab med en bred palet af HR-områder og har erfaring med at eksekvere på forretningsunderstøttende HR-strategi, hvor kulturen og værdierne er drivkraften
  • Arbejder struktureret, analytisk og selvstændigt med en god forretningsforståelse
  • Indgående kendskab til Office programmer, herunder Excel
  • Kendskab til tidsregistreringssystem, evt. MultiJob, og lønsystemet, Lessor, er en fordel, men ikke et krav
  • Erfaring med DI-overenskomst
  • Stærk facilitator, der kan lede processer, gerne med projektledererfaring
  • Søger samarbejdet og har en naturlig nysgerrighed, da du får et tæt samarbejde på tværs af organisationen

Det er ligeledes vigtigt, at du kommunikerer effektivt på dansk og engelsk – både i skrift og tale.

Der kan forventes rejseaktivitet til udlandet (Dog max 5-10 dage årligt)

Vi tilbyder en stilling med følgende nøgleord:

  • Stor fleksibilitet i egen stilling
  • Stor indflydelse på den samlede driftsorganisation
  • Bred berøringsflade og en central rolle i hele Olvi Group
  • Dedikerede kollegaer på Bryggeriet Vestfyen
  • Professionelle kolleger i et internationalt HR-team
  • Mulighed for personlig udvikling
  • Løn og vilkår der matcher kompetence og erfaring

Den primære arbejdsplads er på Bryggeriet Vestfyen i Assens, men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra.

Ansøgning Send dit CV, ansøgning og eksamenspapirer hurtigst muligt. Ansøgninger via mail vil ikke blive taget i betragtning. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når den rette kandidat er fundet.

For yderligere information om jobbet, opgaverne og virksomheden kan du kontakte CFO, Roland Jafari Frederiksen på telefon 6039 7635.


Du kan læse mere om Bryggeriet Vestfyen https://bryggeriet-vestfyen.dk/

A/S Bryggeriet Vestfyen startede som et lille lokalt bryggeri i Assens på Vestfyn i 1885. Over de seneste 135 år har bryggeriet udvidet både produktion, faciliteter og sortiment med øl og sodavand til egne brands og til private label, og råder nu over 25.000 m2 fordelt på to lokationer på Fyn. Med en række brands som Jolly Cola, Willemoes, Bryggeriet Frejdahl, Indslev Bryggeri og Ugly Duck Brewing Co. er vi i dag et af Danmarks største bryggerier og producenter af specialøl. Bryggeriet holder stadig til i de samme bygninger i Assens, men har siden 2021 været ejet af den finske bryggerikoncern, Olvi Group, som opererer i Norden og Baltikum med egne bryggerier og tapperier, og eksporterer produkter til hele verden.

A/S Bryggeriet Vestfyen, Fåborgvej 4 DK-5610 Assens

  • Tel.: +45 6471 1041

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.