FA09
Glostrup

Spændende stilling som konsulent til driftssupport

Er du stolt af at levere support af høj kvalitet til dit team og yde fremragende service? Har du evnen til at bevare overblikket i komplekse koordineringsopgaver og samtidig have en stor kontaktflade til både kollegaer og bestyrelser? Så læs videre.

Vær med, der hvor det giver mening

Vi gentænker opgaveporteføljen i vores Driftssupport og søger i den forbindelse en konsulent, der primært skal varetage administrative opgaver og understøtte vores afdeling for Ejendomsdrift. I tæt samarbejde med den faglige teamleder skal du supportere driftscheferne og afdelingschefen i det daglige og styrke afdelingens projekter. Driftssupport er en del af Ejendomsdrift, som består af et team på 7 dygtige og engagerede kolleger. Sammen arbejder vi med den daglige drift af vores boligafdelinger på både operationelt og strategisk niveau. Vores 5 driftschefer leder og supporterer personalet i boligorganisationerne og håndterer en lang række opgaver og beboerhenvendelser, der spænder fra akutte til planlagte aktiviteter.

Selvstændig rolle og gode kolleger

Rollen er alsidig og omfatter både mindre ad hoc-opgaver og større koordinerende opgaver. Du vil have daglig kontakt med kollegaer på tværs af huset, ejendomskontorer, bestyrelser og beboere. Du vil opleve at have indflydelse og hurtigt mærke betydningen af din rolle. Nogle af opgaverne, du vil beskæftige dig med, inkluderer:

  • Daglig support til driftscheferne og afdelingschefen.
  • Etablering af struktur og dokumentation for afdelingens processer, herunder udarbejdelse og revidering af arbejds- og forretningsgange.
  • Håndtering af diverse beboerhenvendelser, indkaldelse til møder og udarbejdelse af mødereferater.
  • Planlægning og udførelse af administrative driftsopgaver, fx håndtering af råderetsager og koordinering af de årlige afdelingsmøder i vores mange boligafdelinger.

Samarbejdsekspert med øje for struktur og detalje

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du ser værdien i at skabe gode relationer og samarbejder – også i pressede situationer, og når forskellige fagligheder, baggrunde og perspektiver mødes. Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har en relevant administrativ uddannelse og erfaring fra en lignende stilling
  • Har lyst til at sidde i en alsidig og udadvendt rolle, hvor hver dag er forskellig
  • Har blik for gode løsninger og udviklingspotentialer, der virker i dagligdagen
  • Har gode formidlingsevner skriftligt såvel som mundtligt - evt. kendskab til UNIK Bolig
  • Er en person, der selv tager initiativ og generelt er opsøgende

Bliv en del af et dynamisk fællesskab

Du bliver ikke bare en del af en attraktiv arbejdsplads – du bliver en del af et fællesskab, hvor det er sjovt at gå på arbejde. Vi vægter humor og samarbejde højt, og vi fokuserer på den enkeltes trivsel og udvikling. Vi garanterer, at du hurtigt vil føle dig som en naturlig del af vores fællesskab, hvor dine ideer og tanker tæller. Derudover kan du forvente:

  • En spændende og meningsfuld stilling, hvor du gør en forskel for alle i hver dag
  • Et fantastisk team af gode kollegaer, der har det sjovt sammen
  • Høj fleksibilitet, sundhedsforsikring, tandforsikring og mulighed for frokostordning.

Ansættelsesvilkår

Aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Dansk Erhverv Arbejdsgiver for medlemmer af BL - Danmarks Almene Boliger og de omfattede faglige organisationer med mulighed for at forhandle et individuelt tillæg. Alle kvalificerede og interesserede opfordres til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Kort om FA09

FA09 er en non-profit administrationsorganisation, der på vegne af vores medlemsorganisationer varetager den generelle administration af mere end 12.000 lejemål primært i Storkøbenhavn. Vi bryster os af at have en uformel iværksætterkultur, hvor det at udvikle os sammen er et mål, og hvor der ikke er langt fra beslutning til handling. I praksis betyder det, at nye idéer altid er velkomne, og at vi ikke er bange for at prøve nyt. Bliv desuden klogere på FA09, og hvad du kan blive en del af, ved at se denne 1,5 minutters video om os: https://vimeo.com/251128052

Er du blevet mere nysgerrig?

Hvis du gerne vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Lars Nørgaard på tlf. 21 67 03 17.

Send din ansøgning og CV senest søndag den 30. marts 2025. Vi indkalder løbende til samtale og lukker stillingsopslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.