Arena Næstved
Næstved

Teknisk Chef

Arena Næstved opslår en nyoprettet stilling som Teknisk Chef med ansvar for bygninger og installationer, vores digitale setup, IT, data og tele, samt deltagelse i planlægning og gennemførsel af den produktionsmæssige del af vores eventvirksomhed.

Som teknisk chef selvtilrettelægger du din arbejdstid, med norm på 37 timer/ ugen, og vi ønsker, at du kan starte i Arena Næstved d. 1.9.2025. Ansøgninger vurderes, efterhånden som de modtages, og der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Med teknisk mindset, digital forståelse og en håndværksmæssig baggrund er du godt på vej.

Vores nye Teknisk Chef arbejder halv tid i Division Hverdag, med selvstændigt ansvar for bygninger, myndighedsarbejde, eksterne håndværkere og drift af vores IT/data/tele.

Og halv tid i Division Oplevelser, med reference til Venue Manager, med produktionsplanlægning og -afvikling af events, koordinering samt ledelse af eventcrew.

Du har stærk digital forståelse, solid erfaring med bygningsdrift – og kan dokumentere begge dele. Vi forventer erfaring med lignende arbejde indenfor underholdningsindustrien, sport, kultur, events e.l.

Når den rette kandidat er fundet, vil jobopslaget blive taget ned.

Portefølje ved ansættelsen

50% i Division Hverdag:

  • Bygninger, CTS, ABA, alarm
  • Praktisk arbejde med husets eget vedligehold
  • Byggetilladelser o.l. myndighedsarbejde
  • Aftaler med eksterne håndværkere mv.
  • Koordinering af hverdagens aktiviteter og vagthavende
  • IT/data/tele-ansvar

50% i Division Oplevelser:

  • Preproduktion og anden planlægning af events
  • Afviklingsansvarlig på arrangementer
  • Koordinering af produktionshold / ledelse af eventcrew

For yderligere info om jobbet kan kontaktes:

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.