Aalborg

Erfaren regnskabskonsulent

Icon, arrow down

Er du klar til at tage ansvar, stå for planlægningen af din egen tid og skabe værdi for dine kunder? Bliv en del af vores team som regnskabskonsulent hos Grant Thornton i Aalborg, hvor vi tilbyder en spændende arbejdsplads, med fokus på både faglig og personlig udvikling.

Om stillingen

Du vil blive en del af vores erhvervsservice afdeling, hvor samarbejde og faglig sparring på tværs er i højsædet. Vores kultur er præget af sammenhold og et godt socialt- og uformelt miljø, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.

Som regnskabskonsulent hos os vil du hurtigt få ansvar for egne kunder og opgaver. Du kommer til at arbejde med forskellige regnskabssystemer som eksempelvis e-conomic og Uniconta samt flere tredjepartssystemer til håndtering af bilag, projektstyring mv.

En typisk arbejdsdag vil inkludere:

  • Løbende ansvar for egne kunder samt ansvar for planlægning af egen tid i forhold til deadlines
  • Bogføring, afstemning, indberetning af løn og andre ad hoc-opgaver
  • Tæt dialog med kunder
  • Tæt samarbejde med revisor og mange andre dygtige og engagerede kollegaer i afdelingen, bl.a. teamet i vores digitaliseringsafdeling

I løbet af de første tre måneder vil du gradvist få mere ansvar, så du bliver godt klædt på, til at varetage din rolle bedst muligt. Vores forventning er, at du efter seks måneder kan arbejde selvstændigt med dine opgaver og bidrage aktivt til teamets fælles mål.

For at trives i stillingen, vil det være en fordel at du:

  • Kan arbejde selvstændigt og er god til kommunikation – både med kollega og kunde
  • Er erfaren bruger i e-conomic
  • Er dus med lønadministration – her fx lønsystemerne Danløn og Dataløn
  • Til dagligt er vant til at manøvrere rundt i office-pakken
  • Besidder et digitalt mindset og har fokus på optimeringsmuligheder for vores kunder
  • Har god regnskabsforståelse, herunder også styr på moms og EU-moms
  • Kommer fra en lignende stilling og gerne med kendskab til revisionsbranchen

Vi arbejder målrettet efter

Hos Grant Thornton tilstræber vi et arbejdsmiljø, hvor både kollegaer og kunder føler sig værdsatte og respekterede.

I hverdagen betyder det at vi:

  • Vil være helt tæt på vores kunder og forstå deres behov
  • Vægter åbenhed, ærlighed og gensidig respekt højt. Det gælder for kollegaer og kunder
  • Arbejder for at skabe mest mulig værdi for vores kunder
  • Leverer effektivt arbejde af høj kvalitet og til aftalt tid

Vi tilbyder:

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Frokostordning
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Sundhedsforsikring
  • Flere sociale arrangementer, som alle kan være med til
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse

Desuden får du:

  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling, i en internationalt orienteret virksomhed
  • Relevante kurser og uddannelse
  • Oplæring i nye systemer
  • Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Mie Juel Nyborg-Nielsen på telefon 42 14 81 87. Du søger jobbet ved at klikke på ”Ansøg”-knappen. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning og CV
  • Eksamenspapirer
  • Evt. anbefalinger samt andre relevante dokumenter

Startdato: 1. april 2025 – eller efter aftale
Arbejdssted: Aalborg
Arbejdstid: 37 timer om ugen

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  • Del
  • Virksomhedsprofil
  • Følger

  • Ansøgningsfrist:

    Oprettelsesdato:

    Ansættelsestype:
    Fastansættelse

    Hjemmearbejde:
    Muligt

    Ugentlig arbejdstid:
    Fuldtid

    37

    evalueringer på Jobindex

    5 af 5 stjerner
    To kvindelige kolleger går rundt ude i naturen og snakker sammen

    Grant Thornton som arbejdsplads

    Vores medarbejdere er den vigtigste ressource. Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Vores omgangstone er uformel og direkte. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    ”Vores kultur er uformel – vi er nærmest lidt som en familie”

    Om os

    Hos Grant Thornton er vi ikke helt som de andre i revisionsbranchen. Vores kerneværdi er at være ’tæt på’ – tæt på vores kunder og deres hverdag, for det er dem, der former Danmark. For hos os er revision og rådgivning to sider af samme sag. Vi hjælper virksomheder med at frigøre deres potentiale for vækst, ved at give meningsfuld, fremadrettet rådgivning inden for revision, regnskab og skat.

    Vi er over 600 kompetente og engagerede medarbejdere, hvilket er en ideel størrelse. Store nok til at vi kan løse alle nationale og internationale opgaver - men ikke større end at vores kunder er sikret personlig rådgivning og faste medarbejdere.

    Icon, quote

    Der er rigtig gode muligheder for at udvikle sig hos Grant Thornton

    — Johannes Sønderris, Statsautoriseret Revisor

    Icon, quote

    Jeg havde faktisk aldrig troet, at jeg en dag skulle blive revisor

    — Kathrine Andersen, Revisor

    Icon, quote

    Gode kollegaer og et stærkt fællesskab er en stor del af hverdagen hos Grant Thornton

    — Malthe Høgenhaven, Revisor

    Icon, quote

    Hos Grant Thornton er hver dag fuld af nye og spændende udfordringer

    — Line Andrup Petersen, Revisor

    Danmarks kort med markering af kontorer

    Vores kontorer

    Aalborg Aarhus Grenaa Hadsten
    Hadsund Randers København Hillerød
    Roskilde Syd

    Skriv tydeligt i din ansøgning, hvilken by og hvilket kontor, du ansøger til.