
Bogholder til Bregentved Gods
Vi søger en dygtig bogholder til vores administrationsteam. Så hvis vil du være med til at sikre, at tallene stemmer hos et af Danmarks største godser, og har du flair for at arbejde systematisk og detaljeorienteret med bogholderi, så selv komplekse bogføringsinstrukser bliver effektive, så hører vi meget gerne fra dig!
Jobbet
Som bogholder på Bregentved Gods arbejder du typisk med klassiske bogholderiopgaver, såsom kreditor-, debitor-, anlæg- og finansbogholderi, herunder branchespecifikke arbejdsopgaver inden for blandt andet ejendomsadministration samt forskellige administrative ad hoc-opgaver. Du vil primært arbejde med bogholderiopgaver i relation til Bregentved Gods’ regnskab K/S Bregentved, som består af flere afdelinger, herunder skovbrug, landbrug, ejendomsudlejning, administration, jagtvæsen, fredede bygninger og øvrig udlejning af arealer. Du vil også have mulighed for at understøtte Bregentved Gruppens øvrige selskabers bogholderi. Vi skal opgradere til Business Central, og arbejdet hermed vil du skulle understøtte.
Du bliver en del af Bregentved Gruppens tværgående administrationsteam på 10 medarbejdere og vil referere til Økonomichefen. Du kommer til at indgå i et tæt team, hvor alle er med til at sikre en høj kvalitet i økonomistyringen, -rapporteringen og bogholderiet. Du får også et tæt samarbejde med Bregentved Gruppens afdelingsledere og øverste ledelse.
Din arbejdsplads bliver godskontoret på Bregentved Gods i meget smukke omgivelser. Du bliver en del af administrationen i Bregentved Gruppen, hvor vi har et godt samarbejde og hjælper hinanden på kryds og tværs. Kvalitetsniveauet i afdelingen er højt, og opgaverne er udfordrende. Den fælles holdning er, at vi skal have det godt - også på arbejdet, så der er altid plads til sjov og godt humør. Jeg vil klart anbefale dig at søge denne stilling – det er simpelthen en fornøjelse at være en del af Bregentved!
Om dig
Vi forestiller os, at
- du har en regnskabsmæssig baggrund
- du har flair for tal og en god økonomisk forståelse
- du kan arbejde struktureret med flere dimensioner af data, som har behov for at blive beriget med relevante inputs, for at output bliver korrekt konteret i bogholderiet
- du har erfaring med fakturahåndtering og automatisering af kreditorhåndteringsflow
- du har kendskab til moms- og afgiftsreglerne, herunder delvis fradragsret
- du er bruger af økonomisystemer, gerne Business Central eller Navision, Document Capture, Expense Management, Payment Management og Office-pakken (særligt Excel)
- du trives med daglige rutineopgaver, uden at alle dage er ens, og selvstændigt arbejde
- du er komfortabel med at kommunikere på engelsk, da en mindre del af medarbejderne er udenlandske og en del af koncernens bogholderi er outsourcet til Litauen
- du er udadvendt, serviceminded og i stand til at kommunikere på tværs af alle niveauer i organisationen.
- du har en naturlig interesse for godsets aktiviteter, men også Bregentved Gruppens øvrige aktiviteter
Vi tilbyder
Du bliver en del af et anerkendt firma beliggende i smukke omgivelser, hvor faglig stolthed er i højsædet, og godt samarbejde en naturlighed. Vi har en uformel omgangstone og kommer hinanden ved både fagligt og socialt. Alle gør deres bedste for at understøtte forretningen. Vi har stor respekt for, at vi hver især er forskellige, og tager derfor hensyn til dine individuelle behov, så der skabes balance mellem arbejde og privatliv. Derudover tilbyder vi favorable medarbejdergoder, såsom kantineordning, hjemmearbejdsplads, sundhedsordning og firmabetalt telefon.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge med mulighed for hjemmearbejde efter aftale med din leder.
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og dit CV via nedenstående link "Ansøg" senest 28. februar. Vedhæft evt. relevante eksamenspapirer m.v. Vi behandler alle henvendelser med diskretion. Vi afholder samtaler løbende.
Tiltrædelse: Senest 1. maj 2025
Løn efter kvalifikationer.
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål, eller ønsker du at drøfte dine muligheder i stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Martin Bjerge på tlf. +45 30 93 54 53 eller HR Business Partner Birgitte A. Lauritzen på tlf. +45 30 18 87 21.
Bregentved Gruppen
Bregentved er et af Danmarks største godser og har siden 1746 været i familien Moltkes eje. Bregentved Gruppen er i dag en veldrevet, moderne koncern i vækst, hvor der drives kommerciel virksomhed inden for en lang række forretningsgrene inden for fødevarer-, vedvarende energi og ejendomssektoren.
Bregentved Gruppen forvalter store kultur- og naturværdier, hvorved alle gruppens aktiviteter drives med fokus på en bæredygtig og klimavenlig produktion af bl.a. fødevarer og vedvarende energi til gavn for nuværende og kommende generationer.
Bregentved Gruppens administrationsenhed har kontorfaciliteter beliggende på Bregentved Gods og er således placeret tæt ved flere af de store forretningsområder og Bregentveds øvrige ansatte. Kontoret er placeret i naturskønne omgivelser med udsigt til Bregentved Slot og park og samtidig med kort afstand til motorvej E47/E55 og ca. 40 minutters kørsel fra København.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.