Blue Water Shipping er lige nu i gang på Femern projektet, og vi har behov for flere dygtige og engagerede kolleger til et mindre, uformelt team, der lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, og hvor der er høj faglighed og stor hjælpsomhed.
Der skal i de kommende år anlægges en 18 km sænketunnel, der forbinder Danmark og Tyskland. Til dette formål har man bygget to havne, der skal fungere som fabrik for produktionen af de mange og store tunnelelementer. Havnen på dansk side er Danmarks største byggeplads, og en af Danmarks største havne.
Blue Water Shipping driver havnene i Rødby og Puttgarden og søger derfor en dygtig og engageret afløser, der har lyst til at tage del i dette historiske projekt.
Så er du klar på at påtage dig mange forskelligartede opgaver i takt med, at vores aktiviteter udvikler sig, kan du bevare det kølige overblik i en travl hverdag, sætte tingene i struktur og foretage de rette prioriteringer? Har du de grundlæggende kompetencer, der er vigtige i jobbet, kan du blive vores nye kollega.
Vi leder efter en ny kollega med drive, gode samarbejds- og kommunikations evner og ikke mindst viljen til at lykkes. Også selvom det kræver, at du må vise initiativ i uvante situationer og finde løsninger på nye problemstillinger. Vi ser gerne at vores nye kollega har maritim erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke altafgørende, vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring. Derfor er det vigtigt for os at du:
Hos Blue Water har vi et uhøjtideligt miljø med højt til loftet. Vi vil være en god arbejdsplads, som fokuserer på udvikling og trivsel. Vi har vores eget unikke setup, BW Academy, hvor vi udbyder kurser i bl.a. projektledelse, transportjura og befragtning. Derudover vil du få en dagligdag præget af sparring og samarbejde med rutinerede kolleger og ledere. Du får:
Arbejdssted; Rødbyhavn.
Stillingen: Afløser med skiftende arbejdstid, både dag og nat.
Yderligere oplysninger. Vi afholder løbende samtaler, og besætter stillingen, så snart vi har den rette kandidat.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Troels Nyerup, Manager Port Agency på tlf. 4212 4960.
Ansøgningsfrist: 21-02-2025
Ansættelsestype: Fastansættelse
Hjemmearbejde: Ikke oplyst
Ugentlig arbejdstid: Deltid
Det er vigtigt for os, at vi er tæt på vores kunder og fokuserer på deres behov. Vi holder, hvad vi lover og forstår vigtigheden af troværdighed og tillid, som et afgørende element til at opbygge langvarige relationer til kunder, kollegaer og kandidater.
Ansvarlighed overfor det samfund og lokalmiljø, som vi er en del af, er dybt forankret i vores DNA. Derfor støtter vi også lokale initiativer og arbejder strategisk og målbart med Environment, Social og Governance (ESG).
Skab en ansøgning, der rammer plet ved at vise, hvordan din personlige profil og kompetencer matcher det, vi søger – og fortæl, hvorfor du netop brænder for en karriere hos Blue Water.
Fremhæv de evner, der virkelig gør en forskel, og lad dit CV afspejle en klar, struktureret rejse gennem din erfaring og uddannelse. Del dine ambitioner med os, og vis, at du er engageret i at tage næste skridt sammen med os.
Til første interview får du mulighed for at møde din potentielle leder og skabe et billede af, hvordan samarbejdet kan blive. Her taler vi om dine kvalifikationer og vores forventninger, så vi kan sikre, at der er et godt match.
I andet interview dykker vi dybere ned i, hvem du er, og hvordan dine værdier og ambitioner passer til rollen og vores kultur. Bl.a. ved brug af forskellige testværktøjer eller cases. Det er vigtigt for os, at du efter begge samtaler har den rigtige mavefornemmelse og alle forudsætninger for at vurdere, om stillingen også er det rette næste skridt for dig.
Når du sender din ansøgning, kan du regne med at høre fra os indenfor tre uger. Vi bestræber os på at give alle ansøgere relevant feedback, og uanset udfaldet ønsker vi, at alle får en professionel og nærværende oplevelse, når de søger job hos Blue Water, og at du som ansøger føler dig godt informeret undervejs i processen.
Vi har en klar onboarding-plan for de første 90 dage, der sikrer, at du får en god start hos os. Du vil blive inviteret på besøg på vores hovedkontor i Esbjerg, hvor du får mulighed for at lære både virksomheden, kulturen og vores historie at kende. Vores fokus er på, at du hurtigt bliver en integreret del af teamet og lærer dine kollegaer at kende, så du kan føle dig tilpas og hjemme i din nye rolle.
medarbejdere i hele verden
kontorer globalt
lande