Site Manager-assistent
Til at styrke vores team i København søger vi en Site Manager-assistent, der kan sikre tilfredshed hos vores kunder og trivsel hos vores medarbejder.
Har du ledelseserfaring, et kommercielt mindset og forståelse for driftsøkonomi? Evner du at sætte klare rammer, vise tillid, delegere opgaver og ansvar på en engagerende og motiverende måde? Og er du en holdspiller, der interesserer sig for cirkulær økonomi og bæredygtighed? Så er det dig, vi leder efter.
Site Manager-assistent
Som Site Manager-assistent får du – i samarbejde med Site Manageren – ansvaret for at lede og drive vores jordanlæg i København – herunder ansvar for den daglige drift af produktion, økonomi og personaleledelse på anlægget.
Du vil få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og får en afgørende rolle i udviklingen af anlægget, forretningen og i forhold til kunder og andre eksterne samarbejdspartnere.
I RGS Nordic er vi godt 200 medarbejdere, og vi har anlæg fordelt geografisk i hele Danmark. Du vil referere til Site Manageren og få et tæt samarbejde med vores øvrige Site Managers, sælgere samt specialister og administrative funktioner, der også primært har base på Selinevej i København. I dagligdagen vil du opleve bred kollegial støtte fra andre interne afdelinger, da vi har fokus på samarbejdet på tværs af afdelinger og geografi.
Som Site Manager-assistent er dine overordnede ansvarsområder:
- Ansvar for og overblik over driften på anlægget.
- Ansvar for maskiner og eventuelt udtagning af jordprøver, som vi lærer dig op i.
- Ansvar for at leve op til RGS Nordics politikker, kvalitetskrav, compliance, sikkerhed samt love og regler indenfor området.
Dine primære arbejdsopgaver
- Sørge for et godt arbejdsmiljø, hvor dine kolleger trives, og kunderne er glade for samarbejdet.
- Udvikle og vedligeholde arbejdsgange, kvalitetssikre, daglig processtyring og optimering af anlægget.
- Tilrettelægge det daglige arbejde i samarbejde med Site Manageren herunder teamsammensætning, vagt- og ferieplaner, personalepleje og -udvikling bl.a. sparring og 1:1 med dine medarbejdere, administration, godkende timer med mere.
- Løbende fokus på omkostninger, kostpriser og lagerstyring herunder måneds-afslutning/staderapport i samarbejde med Site manageren og kolleger fra administrative afdelinger.
Vores nye kollega
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke altafgørende, men det vil være en fordel, at du har branche- og produktkendskab. Det vil også være et stort plus, hvis du har erfaring med personaleledelse, driftsøkonomi og IT-systemer – gerne Microsoft Office, Navision og Power BI – og ellers lærer vi dig det.
Derudover forventer vi, at du har kørekort til kategori B, det vil være en fordel, hvis du kan køre gummiged og/eller gravemaskine samt at du behersker dansk i skrift og tale.
Som person trives du med en travl og afvekslende hverdag, hvor du har mange bolde i luften og stadig bevarer roen og overblikket. Du har en naturlig autoritet og behagelig fremtoning og mestrer at lytte og handle. Din interesse for bæredygtighed gør, at du har fokus på at gøre cirkulær økonomi til en god forretning.
Vi tilbyder
Et rart kollegialt fællesskab, hvor det er naturligt, at vi hjælper og sparrer med hinanden. Vi har et godt og konstruktivt samarbejde med vores kunder og samarbejdspartnere – og ser god service og høj kvalitet som en selvfølge.
Stillingen er på 37 timer pr. uge fordelt i tidsrummet mellem kl. 06.00 og kl. 18:00 på hverdage. Vi ser gerne, at du er fleksibel i forhold til arbejdstid, da vi i perioder har travlt, og du må forvente, at der kan forekomme overarbejde.
Vi kan blandt andet tilbyde sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og løn efter kvalifikationer. Og selvfølgelig sørger vi for at hjælpe dig ind i din nye rolle.
Din ansøgning
Kan du se dig selv i ovenstående job, så hører vi meget gerne fra dig. Vi holder samtaler løbende og tager stillingsopslaget ned igen, når vi har fundet vores nye kollega.
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.rgsnordic.com, og har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte produktionschef Alper Mert på telefon 50 60 18 46 eller på mail: amer@rgsnordic.com.
Send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via linket "Ansøg" på denne side.
Om RGS Nordic
RGS Nordic er en miljøvirksomhed, der tilbyder løsninger inden for behandling af forurenet jord og genanvendelse af bygge- og anlægsaffald. Vi håndterer, sorterer og bearbejder bygge- og anlægsaffald, så blandt andet jord, beton, gips og Rockwool kan genanvendes i ny produktion eller nyttiggøres og erstatte naturens egne ”jomfruelige” ressourcer.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.