Regnskabsassistent
Vi søger en dygtig og ansvarsfuld regnskabsassistent, der i samarbejde med kollegerne i temaet skal sikre korrekt bogføring, at der er styr på kunderne og deres indbetalinger samt rettidig betaling til vores leverandører. Du bliver en del af et engageret team på 7 medarbejdere og en dynamisk organisation med høj faglighed og en kultur, der er præget af et stærkt fællesskab og en uformel omgangstone.
Om stillingen
Hos os får du ansvar og et spændende job med variation i opgaverne.
Overordnede ansvarsområder:
- Finans: Sikre korrekt og rettidig bogføring af bilag og udarbejdelse af afstemninger.
- Lønbehandling: Håndtere lønprocessen, herunder beregning af løn, fradrag og ydelser, og sikre rettidig og korrekt lønudbetaling.
- Debitor- og kreditorstyring: Håndtere fakturering, betalinger og inkasso, og vedligeholde nøjagtige optegnelser over alle transaktioner.
- Rejseafregning: Håndtere og bogføre rejseafregninger efter gældende regler.
- Månedsafslutning: Forberede dokumentation og støtte intern og ekstern revision.
Dine kvalifikationer og kompetencer
Du er struktureret, omhyggelig og sætter en ære i at gøre dit bedste hver dag. Derudover er din styrke:
- Detaljeorientering: Høj grad af nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer i alle aspekter af arbejdet.
- Overblik: Effektiv tidsstyring og evne til at håndtere flere opgaver samtidigt.
- Kommunikation: Stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
- IT-færdigheder: Erfaring med ERP-systemer (gerne NAV) og rutineret bruger af Microsoft Office-pakken.
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og minimum 3 års erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde med bogføring, afstemninger og lønbehandling.
Om dig
Som person er du en teamspiller, der både kan arbejde selvstændigt og samarbejde effektivt med kolleger. Din integritet er høj, og du kan navigere i fortrolige oplysninger med diskretion. Du er nysgerrig på systemer og har øje for at finde løsninger og forbedringer i de arbejdsprocesser, du er en del af. Og så er du positivt indstillet og har et godt humør.
Vi tilbyder
Vi vægter høj medarbejdertrivsel, og du får mulighed for faglig og personlig udvikling i et spændende og udviklende miljø. Vi har et stærkt fællesskab, vi støtter hinanden, har fleksible arbejdstider, gode arbejdsforhold, fritvalgskonto, sundhedssikring og en hel del sjove medarbejderarrangementer.
Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre, hvordan du kan bidrage til vores team!
Vi vil løbende vurdere ansøgerne til stillingen, og når vi finder den rette kandidat, vil stillingsopslaget blive lukket. Send derfor din ansøgning og CV hurtigst muligt via QuickApply-knappen "Ansøg".
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Charlotte Rye på mobil: 4098 2043.
Jobbet er på 37 timer ugentligt og med reference til virksomhedens CFO.
Om QUPAQ
QUPAQ er verdens førende leverandør af bakkedispensere til fødevareindustrien.
For os er kvalitet essensen af, hvad QUPAQ står for. Dette gælder især de produkter, vi leverer, men i høj grad også de samarbejder og relationer vi indgår i med kunder, partnere og medarbejdere.
Vi tror på, at en tillidsfuld relation, der er bygget på ærlighed og respekt, er afgørende for vores kunders succes – og dermed også vores succes.
Vi er stolte af at levere ekspertise og innovation til fødevareproduktion i mere end 50 lande og 9 fødevare-segmenter fra vores hovedkvarter i Brønderslev.
Mød nogle af dine nye kolleger i videoen og hør mere om QUPAQ som arbejdsplads.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.