Administrativ kundeservicemedarbejder
Er du struktureret og administrativ stærk, og elsker du at være i kontakt med kunder? Motiveres du af at skabe gode kundeoplevelser, og har du et kommercielt mindset? Og interesserer du dig for cirkulær økonomi og bæredygtighed? Så er det dig, vi leder efter.
Kundeservice
I denne rolle vil du kombinere dine stærke administrative evner med din passion for kundeservice. Din hverdag vil være varieret og indebære mangeartede opgaver, hvor du både arbejder med strukturerede processer og har direkte kundekontakt. Succeskriteriet for vores arbejde er: at have glade kunder. Du vil i dagligdagen opleve bred kollegial støtte også fra andre interne afdelinger, da vi tror på, at en god kundeoplevelse er afhængig af et godt internt samarbejde på tværs af afdelinger og geografi.
Vores nye kollega
Vi forestiller os, at du som person arbejder med et smil på læben og kan lide at løse administrative opgaver. Vi forventer, du arbejder struktureret og tager ansvar for egne og teamets opgaver. Du trives med at holde mange bolde i luften og kan bevare roen og overblikket, også når det går stærk. Du har stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt, og du har naturlig flair for at skabe gode relationer og elsker at være i kontakt med kunder.
Det er en forudsætning, at du kan sætte dig i kundens sted, har en løsningsorienteret tilgang til kunder og opgaver – og lysten til at yde kundeservice ud over det sædvanlige.
Du har gode IT-færdigheder og har nemt ved at sætte dig ind i nye programmer og systemer.
Har du erfaring med eller kendskab til jord- eller affaldsbranchen – eller lignende brancher – er det en fordel.
Dine primære arbejdsopgaver
- Hjælpe vores kunder via telefon og e-mail
- Behandle kundeordrer og -reklamationer
- Anmelde jordsager i forbindelse med jordflytning
- Håndtere anvisninger på affald fra kommuner
- Indrapportere anmeldelser på affald
- Vedligeholde vores kunders prisaftaler
- Opdatere vores kundedatabase.
Vi tilbyder
Vi har et rart, kollegialt fællesskab, hvor det er naturligt, at vi hjælper og sparrer med hinanden. Vi har et godt og konstruktivt samarbejde med vores kunder, leverandører, kommuner, myndigheder og andre samarbejdspartnere – og ser god service og høj kvalitet som en selvfølge.
Vi kan blandt andet tilbyde en lækker frokostordning, sundhedsforsikring, pensions-ordning, 5 Feriefridage og løn efter kvalifikationer. Og selvfølgelig sørger vi for at lære dig op og hjælpe dig ind din nye rolle.
Stillingen er på 37 timer pr. uge fordelt i tidsrummet mellem kl. 7:00 og kl. 16:00 på hverdage, og dine arbejdstider vil følge en fast vagtplan. Dit arbejdssted vil primært være på Selinevej 4, 2300 København S med mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage.
Din ansøgning
Kan du se dig selv i ovenstående job, så hører vi meget gerne fra dig. Vi holder samtaler løbende og tager stillingsopslaget ned igen, når vi har fundet vores nye kollega.
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.rgsnordic.com, og har du spørgsmål til jobbet, er du er velkommen til at kontakte Ditte Jensen, der er teamleder i kundeservice, Øst på telefon 81 77 94 78 eller på mail: dije@rgsnordic.com.
Send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via QuickApply-knappen "Ansøg".
Om RGS Nordic
RGS Nordic er en miljøvirksomhed, der tilbyder løsninger inden for behandling af forurenet jord og genanvendelse af bygge- og anlægsaffald. Vi håndterer, sorterer og bearbejder bygge- og anlægsaffald, så blandt andet jord, beton, gips og Rockwool kan genanvendes i ny produktion eller nyttiggøres og erstatte naturens egne ”jomfruelige” ressourcer.
Vi er små 200 medarbejdere og har anlæg fordelt geografisk i hele Danmark. De fleste af vores administrative funktioner har base på Selinevej, København S.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.