
Økonomi- og lønningsassistent
Vores nuværende dygtige lønningsansvarlige syntes køretiden er blevet lidt for lang til Struer, så hvis du kunne tænke dig at arbejde med løn- og personaleadministration for såvel timelønnede som funktionærer, og du tilmed er interesseret i bogholderi, afstemninger og diverse regnskabsopgaver. Ja, så er du måske den økonomi- og lønningsassistent, som vi søger til vores økonomiteam hos Hvidberg A/S i Struer.
AT VÆRE ANSAT HOS HVIDBERG
Hos Hvidberg A/S er der et uformelt arbejdsmiljø, højt til loftet, og vi tilbyder en stilling, der indeholder gode muligheder for personlig udvikling. Du bliver en del af et team, som udover dig består af 3 medarbejdere og en økonomichef.
Et godt arbejdsmiljø er vigtigt for os, og du vil blive taget imod af en hjælpsom og imødekommende afdeling, hvor vi hjælper og assisterer hinanden med opgaverne. Du modtager naturligvis en grundig oplæring på dine ansvarsområder, og vi står klar med redningskransen, hvis der opstår udfordringer eller lister sig en fejl ind i processen.
Du bliver en del af en organisation, hvor det er okay at stille spørgsmål, at lave en fejl og hvor det er vigtigt, at give hinanden feedback og assistance. Vi er et team præget af høje ambitioner og hvor udvikling er noget vi skaber sammen.
LØNBEHANDLING, ØKONOMIOPGAVER SAMT EVENTUELT ANSVAR FOR ENKELTE AFDELINGSRAPPORTER
I samarbejde med økonomichefen er du tiltænkt rollen som assistent på lønområdet hos Hvidberg A/S. Det er også muligt, at du allerede har kompetencerne til at være lønansvarlig fra ansættelsesstart eller måske på sigt kan vokse ind i rollen som lønansvarlig.
Du vil desuden udover lønadministrationen dagligt have berøring med øvrige delelementer i bogholderiet, hvilket bl.a. indebærer finansbogholderi, fakturaskrivning, projektregnskab og sikre produktionsdata fra vores afdelingsdrift. Overordnet vil du opleve en alsidig og spændende hverdag med mange forskelligartede økonomiopgaver, hvor du eventuelt også vil supportere ved månedsluk. Du skal derfor have lyst til at varetage forskelligartede opgaver, og der er rig mulighed for at præge din egen hverdag og arbejdsgange, hvor du har frihed til at udvikle måden, som du løser opgaverne på.
Andre centrale arbejdsopgaver knytter sig desuden til følgende;
- Oprettelse og vedligeholdelse af personale stamdata
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og tillæg hertil
- Superbruger (eller kommende) på lønsystemet Proløn og tidsregistreringssystemet Intempus
- Ansvarlig for arbejdsgange i relation til lønområdet
- Hele organisationens ”orakel” ved spørgsmål om løn og ansættelsesvilkår
- Diverse daglige ad hoc-opgaver i administrationen
Hos Hvidberg har vi de sidste par år arbejdet struktureret og målrettet mod øget digitalisering af hele bogholderiet. Vi anvender et ny-implementeret løn/tidsregistreringssystem, som underbygger gode og automatiske arbejdsrutiner, ligesom vi anvender et digitaliseret fakturascanningsprogram til minimering af manuelle arbejdsgange.
STRUKTURERET TEAMPLAYER MED OVERBLIK OG SERVICEGENET I ORDEN
Du kommer måske fra en lignende stilling gerne i en entreprenørvirksomhed, hvor du har opnået relevante erfaringer inden for lønkørsel, bogholderi, projektregnskab og økonomiopgaver. Du har formentligt kendskab til overenskomster og ferieloven, og du har erfaring med systemer relateret til lønkørsel som eksempelvis timeregistrerings- og ERP-systemer. Et godt basiskendskab til Office-pakken vil være en fordel, men ikke nødvendigvis et krav.
Som person er du systemstærk, struktureret og evner at levere kvalitet i dine opgaver. Det vigtigste er dog, at du har mod på nye opgaver, er nysgerrig på ny viden og parat til at tage ansvar ind i opgaveløsningen.
Du er serviceminded og en sand teamplayer, der evner at skabe samarbejde indadtil i vores organisation, hvor det hele handler om, at vi spiller hinanden gode, så vi kan servicere vores medarbejdere og respektive afdelinger i Hvidberg A/S på fornemmeste vis.
INTERESSERET?
Hvis du vil vide mere om jobbet som økonomi- og lønningsassistent hos os, er du meget velkommen til at kontakte økonomichef Claus Alstrup Jensen på telefon 28 86 66 07.
Ansøg nemt på Jobindex - klik på "Ansøg" nedenfor.
Vi indkalder løbende til samtaler, men venter gerne på, at den rette kandidat dukker op. Vi glæder os til at høre fra dig!
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.