Sønderup Montage ApS

Regnskabschef til Sønderup/Silstrup Montage og North Trade

Sønderup Montage ApS Brande

Indrykket 

Fuldtidsstilling som regnskabschef til virksomhed i Blåhøj ved Brande.

Idet vores dygtige regnskabschef går på pension, søger vi en ny på fuldtid, vi sigter mod ansættelse fra den 1. august 2022.

Vil du arbejde i krydsfeltet mellem økonomi og regnskab, og har du lyst til en rolle, hvor du både sparrer omkring og løser hands-on opgaver i det daglige? Så er det måske netop dig, som Sønderup/Silstrup Montage og North Trade står og mangler.

Om Jobbet

Vi er en velkonsolideret middelstor virksomhed med ca. 50 ansatte, der opererer i et interessant nicheområde. Du bliver som en af fem på kontoret, ansvarlig for virksomhedens regnskabsmæssige drift. Ud over det overordnede ansvar for økonomifunktionen, vil du få det daglige ansvar for to til tre medarbejdere, som selvstændigt løser lettere bogholderiopgaver.

Om virksomheden: Der er her tale om en solid ejerledet virksomhed, hvor der er fokus på at gøre tingene rigtigt og til tiden. Der hersker en høj grad af loyalitet i virksomheden, og der er højt til loftet inden for de angivne rammer. Man har muligheden for at sætte sit aftryk på den hverdag, som man bliver en del af.

Jobbet kræver stor evne til selvstændigt at tilrettelægge og planlægge arbejdet, ligesom det forudsætter evne, lyst og vilje til at indgå i et stærkt samarbejde med ejer og lederteamet i virksomheden.

Vi forventer af dig

Du er stærk på dine tal, og har en overvejende selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du fungerer godt i dit eget selskab, med dit eget ansvarsområde og med en direkte og jovial tone på kontoret.

Af natur er du god til at skabe overblik, og din arbejdsform er analytisk og systematisk, og du drives af at tage et aktivt ansvar for opgavernes udførelse. Vi søger dig, som har solide, regnskabstekniske kompetencer, gerne med interesse inden for løn og overenskomstmæssige opgaver – dette krydret med et højt drive, handlekraft og godt humør.

Arbejdsopgaverne bliver bl.a. følgende:

  • Bogføring, betalinger, løn, moms osv.
  • Udarbejdelse af månedlige, kvartalsvise og årlige rapporter
  • Løbende rapportering til ledelsen og bestyrelsen
  • Lejlighedsvise kundekontakter
  • Debitor- og kreditor styring
  • Kontakt til bank, revisor, skattemyndigheder og lignende
  • Bogføring
  • Debitor-/kreditorstyring
  • Løn
  • Moms
  • Assistance til revisor ved årsafslutning
  • Følge og opdatere virksomhedens forsikringer
  • Diverse ad hoc-opgaver

Vi tilbyder dig

Du vil blive en del af en virksomhed med engagerede kolleger, der møder hinanden med tillid, gensidig støtte og ordentlighed. Du får stor selvstændighed i opgavevaretagelsen, fleksible arbejdstider og meningsfulde, afvekslende udfordringer i en virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke udviklingen.

Vi er en virksomhed med en flad organisation, hvor du får indflydelse og selvstændigt ansvar i en til tider travl hverdag, hvor der altid er plads til smil og grin. Vi tilbyder dig et spændende job, hvor du bliver en del af et dynamisk miljø med en åben og uformel omgangstone og samtidig er der gode muligheder for både personlig og faglig udvikling i samarbejde med engagerede kolleger.

Hvis du ønsker et spændende job i en dynamisk virksomhed, og hvis du finder kombinationen af kendte samt fleksible opgaver spændende, er dette et job for dig.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår aftales individuelt efter forhandling.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning med referencer og dokumentation for uddannelse senest fredag den 27. maj 2022, samtaler forventes afholdt primo juni 2022, og vi sigter mod ansættelse fra den 1. august 2022.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte virksomhedsejer Bjarne Pedersen på telefon 40 68 83 09.

Send din ansøgning

Grundet GDPR (persondataforordningen) modtager vi ikke CV eller ansøgning via mail. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag via ”Søg jobbet online”. Alle henvendelser behandles fortroligt.