Tropa ApS

IPR-administrator søges til en rådgivningsvirksomhed i vækst

Tropa ApS Hadsten

Indrykket 

Grundet travlhed ønsker vi at ansætte en erfaren IPR-administrator til vores kontor i Hadsten. Erfaring fra arbejde med patenter, varemærker eller designrettigheder fra en lignede stilling er påkrævet. Vi er en rådgivningsvirksomhed, der rådgiver virksomheder og private om immaterielle rettigheder, herunder patenter, varemærker og designregistreringer. Kandidaten får mulighed for fleksibel arbejdstid og medindflydelse.

Dine primære opgaver

  • Sagsoprettelse og friststyring i forbindelse med sagsbehandling af patenter, varemærker og designrettigheder
  • Udarbejdelse af formaldokumenter
  • Elektronisk og fysisk arkivering i forbindelse med sagsbehandling
  • Korrespondance med agenter og myndigheder i ind- og udland
  • Korreturlæsning (dansk og engelsk)

Dine kvalifikationer

  • Erfaring fra arbejde med patenter, varemærker eller designrettigheder fra en lignende stilling er påkrævet
  • Gode engelskkundskaber
  • Gode samarbejdsevner
  • Evne til at arbejde systematisk og omhyggeligt
  • Evne til at prioritere opgaver efter vigtighed og at overholde deadlines
  • Evne til at arbejde selvstændigt

Ansøgningsfrist

Egnede kandidater indkaldes til samtale løbende.

Vi tilbyder

Et spændende arbejde med varierende opgaver og mulighed for at blive en del af et team, der har fokus på gensidig respekt og på at hjælpe hinanden.

Kontakt

Daglig leder Niels Uth på telefon 24 43 82 02 eller e-mail: nu@tropa.dk.