Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S

Bliv Nordkystens nye receptionist

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S Gilleleje

Indrykket 

Er du receptionisten, som byder velkommen med et smil på en helt almindelig regnvejrsmandag? Er du den, der sørger for at der blive taget hånd om en række administrative opgaver, uanset hvor travlt vi har? Og vil du være en del af et arbejdsmiljø, hvor du er omgivet af rare kolleger, hvor du tydeligt kan mærke at du gør en forskel hver eneste dag? Så er du måske den receptionist, som vi lige nu er på udkig efter.

Stillingen er deltid på 25-30 timer/ugen.

Du vil have din plads på vores kontor i Gilleleje, hvor du bliver det første ansigt vores mange medarbejdere og kunder i huset møder. Med dit udadvendte væsen og store servicegen, sikrer du, at alle bliver modtaget med et smil og får den hjælp som de behøver.

Derudover varetager du følgende opgaver:

  • Varetage receptionen, herunder telefonpasning, håndtering af mail og e-boks
  • Bestilling og opfyldning af kontorartikler og forplejning på kontoret (mælk, frugt mv.)
  • Håndtering af rykkere/kontoudtog, fart- og p-bøder
  • Bistå med bestilling af arbejdstøj til timelønnede
  • Opslag på intranettet og varslingsbreve

Vi forestiller os at du..

.. har erfaring fra en lignende stilling og at du desuden er et smilende og imødekommende væsen, som ved, hvad der skal til for at sikre, en god oplevelse for medarbejdere, kunder såvel som for vores samarbejdspartnere. Du er serviceminded til fingerspidserne og brænder for at gøre en positiv forskel i hverdagen. Det er desuden et must, at du trives med administrativt arbejde.

Interesseret?

Hvis du kan se dig selv, som vores nye receptionist, vil vi meget gerne høre fra dig. Send din ansøgning via ansøgningsknappen nederst på siden, så hurtigt som muligt. Vi indkalder løbende til samtaler, da vi ønsker, at besætte stillingen snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail HR Partner Sarah Bykær på sab@nordkysten.dk.


Om Nordkysten

Entreprenørfirmaet Nordkysten, er en familieejet virksomhed, der opererer regionalt og udfører små og store forsynings- og anlægsydelser for både offentlige og private bygherrer. Vi arbejder bl.a. med kloak, klimasikring, no-dig, anlæg- og infrastruktur, elforsyning og signalanlæg, fjernvarme og vandledninger samt etablering af fibernet i Nordsjælland og hovedstadsområdet - vores kompetencer spænder vidt. Vi går ikke på kompromis og leverer kvalitet og løsninger indenfor vores specialiserede kompetencer.

Du vil opleve en arbejdsplads med en uformel omgangstone, hvor dit arbejde gør en afgørende forskel på resultatet og bliver påskønnet. Vi spiller hinanden bedre som kolleger og efterlever værdierne i hverdagen:

Troværdighed – vi leverer et godt produkt og en god proces. Kunder og kolleger kan regne med os.

Ansvarlighed – vi tager ansvar for opgaven, miljøet, kunden og kollegaen.

Samarbejde – vi hylder sammenhold og deler viden for at sikre det bedste resultat.

Løsningsorienteret – vi går efter den bedste løsning for vores kunder og for Nordkysten.