Port of Roenne A/S

HR og frontdesk-sekretær

Port of Roenne A/S Rønne

Indrykket 

Har du erfaring med HR-support og mødeplanlægning, og værdsætter du den dynamiske rytme i en reception?

Som HR og Frontdesk sekretær ved Port of Roenne A/S vil du indgå i HR&Administrationen og i tæt kontakt med afdelingen sikre en høj standard i vores daglige support af kolleger og gæster.

Port of Roenne er i en hastig udvikling, og du vil være first-point-of-contact for kollegaer og gæster og yde administrativ support til HR. Du vil blandt andet komme til at arbejde med følgende:

  • Meet&greet i receptionen samt besvare telefoniske henvendelser
  • Koordinere brug af mødelokaler, koordinere kantinedrift og rengøring
  • Assistere kalenderstyring, arrangementsplanlægning, rejseaktivitet og udgiftsafregning
  • Varetage og vedligeholde infoskærme, opslag, ppt præsentationer etc.
  • Vedligeholde HR-system og HR arkiv
  • Supportere ferie og fraværs registrering
  • Varetage kursus- og certifikat administration
  • Ajourføre personalehåndbog, templates etc.
  • Udarbejde diverse oversigter og opgørelser, samt varetage indberetninger
  • Udføre lejlighedsvise referentopgaver
  • Supportere elev administration.

Dine kvalifikationer

  • Du har en relevant uddannelse og gerne flere års relevant erhvervserfaring som direktionssekretær, PA eller indenfor HR.
  • Du er stærk i IT, og har solidt kendskab til Microsoft Office, inkl. Outlook og Teams
  • Du er god til detaljer og det er et stort plus hvis du har arbejdet med HR- eller tidsregistreringssystemer samt har kendskab til overenskomster, ferielov, GDPR etc.
  • Du taler og skriver flydende dansk, er god til engelsk både mundtligt og skriftligt, behersker også gerne andet fremmedsprog
  • Du har kørekort til personbil.

Dig personligt

  • Dit arbejdssted bliver Fiskerivej 1, 3700 Rønne
  • Du er udadvendt og fleksibel overfor andre, med en struktureret og løsningsorienteret tilgang til arbejdet
  • Du har et højt drive, har hands-on mentalitet, er service-minded, entusiastisk, hjælpsom og diligent
  • Du kan arbejde selvstændigt, og samtidig værdsætter og bidrager til et stærkt team samarbejde.

Vi tilbyder

Et spændende og selvstændigt job i Bornholms største erhvervshavn, som endnu engang udvider og er inde i en hastig udvikling. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø med en uformel tone, god stemning og gode kollegaer. Løn efter kvalifikationer, og et godt arbejdsmiljø.

Kontakt og ansøgning

Oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til HR og Administrationschef Birgit Tinggaard på tlf. 5695 0678.

Send os din ansøgning via nedenstående link "Søg jobbet online".

Ansøgningsfrist: Vi læser ansøgninger løbende
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Ansættelsessamtaler: Afholdes løbende

Læs mere om virksomheden på www.portofroenne.com eller besøg os på LinkedIn eller Facebook.