Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:

  • blive en del af ledergruppen i en stor dagligvarebutik med 89 medarbejdere
  • prøve kræfter med ledelse og få mulighed for at udvikle dig gennem Coops talent- og ledelsesprogrammer

SuperBrugsen i Hvalsø

Du bliver en del af en butik med i alt 89 medarbejdere. Butikken har en central beliggenhed i Hvalsø, og er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder hver dag.

Din hverdag som salgsleder til pakning af varetur

Din hverdag er et team af 3 fuldtidsmedarbejdere, hvor du har ansvaret for varetursområdet, og sikre at paking er af den bedste kvalitet til vores kunder. Vi pakker omkring 450 vareture mandag til torsdag. Man holder fri fredag, lørdag og søndag.

Som salgsleder er det først og fremmest din opgave at:

  • Sikre drift og økonomi i din afdeling
  • Daglig opfølgning af området
  • Daglig ledelse af personale med tilknytning til paking af varetur
  • Gå forrst og sikre en høj kvalitet

Som person er du en udpræget teamplayer, der kan gå forrest for at sikre den bedste service til vores kunder. Samtidig er du god til planlægning og formår at igangsætte de rette initiativer for butikken og området (Varetur). Slutteligt går du forrest og viser engagement, som afspejler sig i medarbejdernes motivation

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

Souschef Mikkel Midtgaard tlf. 4050 1561

Send din ansøgning via "Søg job" senest den 27/10 2021.
Vi behandler ansøgninger løbende.

Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde

At arbejde i COOP

I Coop er vi sammen om bedre mad. Vi tror på, at det gode måltid er en kilde til et godt liv og til fællesskab mellem mennesker.

Som ansat i Coop bliver du en del af en virksomhed med engagerede kolleger og medlemmer, der brænder for at ændre danske dagligvarehandel og udvikle den danske madkultur.

Medarbejderfordele

Coop tilbyder løn og ansættelsesvilkår, som er konkurrencedygtige i forhold til det øvrige arbejdsmarked, og derudover har vi en række medarbejdergoder.

Som Danmarks største detailvirksomhed tilbyder Coop en bred vifte af stillinger og alternative karriereveje. Med vores fem forskellige butikstyper er der rig mulighed for at finde lige præcis dén kultur og de arbejdsopgaver, som passer dig, dine ønsker, kompetencer og temperament.

Den store bredde og forskellighed mellem vores butikstyper er tydelig på mange måder: butikkernes indretning, udbuddet af varer, kunderelationerne osv. Det giver dig stor fleksibilitet til at forme det arbejdsliv, som passer dig bedst. Du kan f.eks. vælge at blive i samme kæde og udvikle dig inden for ét butikskoncept, eller du kan opbygge dine kompetencer ved at skifte stilling internt i Coop og gøre karriere på tværs af vores fem butikstyper.

I Coop er vi ca. 38.000 kolleger, 1100 butikker og op til 300 varehuse. Derfor er mulighederne mange og en karriere i Coop kan udvikle sig på utallige måder. På hovedkontoret handler hverdagen om at skabe de bedste forudsætninger for at vores butikker lykkes. Det er uanset om du arbejder med f.eks. IT, Økonomi, Ansvarlighed, Kategori, Logistik, Salg og Marketing, HR eller er ansat på et af kædekontorerne.

Der er mange forskellige faglige profiler på hovedkontoret – alt fra kontor- og butiksuddannede til akademikere. Vi arbejder målrettet med at udvikle vores kolleger via læring. Dette sker bl.a. gennem nye opgaver og mere ansvar, projektarbejde på tværs, forskellige uddannelsesforløb og ikke mindst ved job- og funktionsskifte internt i Coop.

Vi udvikler fremtidens ledere og sørger for, at Coop forbliver en ualmindelig virksomhed at være ansat i.