Core Property Management P/S

Sekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S København

Indrykket 

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

Velkommen til Core Property Management

Core Property Management forvalter ejendomme for ca. 30 mia. DKK med godt 16.000 lejemål i Danmark, Tyskland og Polen fordelt på 11 ejendomsfonde. Vores samarbejdspartnere er en række større danske banker, institutionelle investorer og private banking kunder.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

Stå for det administrative

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
  • revidering, oprettelse og opdatering af vores investorportefølje i aktiebogssystemet, Computershare
  • rejseplanlægning for partnergruppen og bestyrelser
  • kontakt til vores leverandører bl.a. rengøringsservice, frugtordning, planteservice etc.
  • daglig kontaktflade med vores servicemedarbejder vedr. frokostordning
  • opdatering og revidering på vores hjemmeside
  • øvrige ad hoc-opgaver efter behov

Herudover varetager du telefonbetjening på dansk og engelsk, modtagelse af varer samt danske og internationale gæster i receptionen samt bestilling af kontorartikler m.v.

Du sørger også for det hyggelige

Du bliver en del af en ambitiøs personalegruppe, hvor vi altid går efter at levere høj kvalitet. Samtidig er det vigtigt for os at huske de gode ting, så du hjælper med at planlægge og sørger for, at vi markerer mærkedagene og fødselsdage etc.

Erfaring med bestyrelser og ledelse

For at blive en succes i stillingen kan du servicere vores personale, partnergruppe og bestyrelser, som hver stiller forskellige krav og har forskellige forventninger. Du sætter dig ind i deres ønsker og behov og agerer herudfra. Samtidig er du smilende, udadvendt og imødekommende så alle vores gæster og samarbejdspartnere føler sig taget godt imod.

  • Du har 5+ års erfaring som sekretær, eller du er advokat- eller revisorsekretær og vil nu gerne arbejde med bestyrelser, partnergruppe, investorer og andre administrative opgaver
  • Du har erfaring med håndtering af juridiske dokumenter
  • Du er vant til og god til korrekturlæsning på dansk
  • Du er velbevandret i MS Office, og det er en fordel, hvis du også har erfaring med Admincontrol og kendskab til Computershare
  • Du kan trives i et miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at de daglige administrative opgaver skal klares

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link "Søg jobbet online". Kun ansøgninger og CV’er sendt via linket tages i betragtning. Der holdes samtaler løbende. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.