DanCenter

Optimization and Process Manager

DanCenter

Indrykket 

Work smarter not harder! Det vil vi i DanCenter A/S gerne blive endnu bedre til og derfor søger vi en Optimization and Process Manager til en nyoprettet stilling, hvor det primære fokus vil være at ensrette og optimere processerne og driften på vores lokalkontorer rundt omkring i Danmark.

Kan du skabe mere værdi og øget kvalitet for vore gæster og husejere?

Dette er en stilling til dig, som brænder for at arbejde i krydsfeltet mellem analyse og praksis, hvor succeskriteriet er at kunne implementere de ressourcebesparende tiltag, som du identificerer således, at arbejdsgangene effektiviseres og strømlines over hele forretningen – til gavn for gæster, husejere og medarbejdere. Derudover vil stillingen bl.a. byde på opgaver som at:

  • sikre at samtlige lokalkontorer følger best practice og de til enhver tid gældende procedurer
  • beskrive nye procedurer og opdatere eksisterende f.eks. baseret på principper indenfor LEAN eller Change Management
  • sparre med afdelingsledere omkring optimering af ressourcer og processer
  • deltage i den praktiske oplæring af nye lokale afdelingsledere samt deltage i præsentationer på ledermøder
  • medvirke til udviklingen af nye værktøjer og nye processer i samarbejde med Tech-team
  • implementere og undervise i nye værktøjer.

Det kan vi tilbyde:

I tæt samarbejde med vores lokale afdelingsledere, vores Leadership Development Specialist og vores Head of Service & Operations bliver det din opgave at spotte, hvor og hvordan vi kan gøre det hele lidt smartere. Teamet har høje ambitioner og stort engagement, og vi sætter pris på både at have det sjovt og fagligt inspirerende sammen.

Som en af Danmarks største formidlere af ferieboliger, er vores virksomhed præget af travlhed i højsæsonerne. Men vi har en betydelig mængde erfaring, lokalkendskab og gode idéer blandt vores medarbejderskare, som du vil kunne drage nytte af. Vores arbejdsmiljø er uformelt og initiativer hilses velkommen, så der er gode muligheder for, at du kan sætte dit præg på vores arbejdsprocesser til gavn for både kolleger, feriegæster og husejere.

Vi forestiller os, at du:

  • arbejder struktureret og organiseret
  • besidder en god portion analytisk sans, og er i stand til at udarbejde og analysere procesbeskrivelser
  • erfaring med at trimme processer og arbejdsgange, og skabe mere værdi med færre ressourcer
  • har evnen til hurtigt at danne dig et overblik over muligheder og udfordringer
  • er god til at lytte og er åben over for feedback/sparring med dine kolleger
  • kan skære igennem via din naturlige autoritet og dine gode argumenter, og samtidig motivere til forandring
  • gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • gerne går forrest som det gode eksempel.

Da stillingen indbefatter kørsel til vores 22 lokationer i Danmark, hvoraf mange ligger i Jylland, vil det være en fordel, hvis du har bopæl centralt i Jylland. Du skal forvente at tilbringe 3 dage i ugen på lokalkontorer og arbejde hjemmefra 2 dage i ugen. Stillingen kræver af samme årsag kørekort. Der kan til tider blive tale om lørdagsarbejde, da denne er vores store ankomst- og afrejsedag.

Vi tilbyder gode, frie arbejdsforhold i et omskifteligt arbejdsmiljø med stort fokus på service. Der vil blive stillet bærbar PC, mobiltelefon og firmabil til rådighed for dig.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Service & Operations, Denmark, Kaye Rosengaard på kaye.rosengaard@dancenter.com eller på tlf. 91 33 91 13.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtaler.


Om virksomheden

DanCenter har hovedkontor i København men er lokalrepræsenteret i mange danske feriebyer. DanCenter har tre brands; DanCenter & Danland samt Admiral Strand. DanCenter & Admiral Strand er udlejning af sommerhuse i hovedsageligt Danmark, men også i Norge, Sverige og Tyskland. Danland er udlejning af ferielejligheder i feriecentre rundt omkring i Danmark.

DanCenter er en af de største formidlere af ferieboliger i Danmark og har aftaler med mange tusinde ferieboligejere. Det kræver et anseeligt og stærkt hold. Et hold med kompetence, gode samarbejdsevner og forståelse for professionel varetagelse af udlejningen af ferieboliger.

DanCenter er ejet af OYO Vacation Homes. I alt beskæftiger vi gennemsnitligt ca. 250 medarbejdere i Danmark. I højsæsonen er vi +500 kolleger til at sørge for vores gæster og husejere. Du kan læse mere på www.dancenter.com.