Wellvita ApS

Salgs- og kundeservicemedarbejder

Wellvita ApS Esbjerg eller Copenhagen

Indrykket 

For english version, click here

Vi søger en ny kollega til vores kundeservice team, med kontor i Esbjerg eller København. Er du klar til en fuldtidsstilling, hvor kundedialoger og salg er i centrum? Og vil du være en del af en vækstvirksomhed, hvor vi har fokus på at udvikle både dig og dine kundeservicekompetencer?

Velkommen til Wellvita – sundhed direkte til dig

Wellvita er en dansk koncern, som sælger naturlige sundhedsprodukter/kosttilskud direkte til forbrugerne på det europæiske marked – Wellvita oplever høj kundetilfredshed via hjemmeside og callcenter.

Med en forventning om kraftig vækst er Wellvita i gang med at udarbejde en omfattende strategiplan, som indeholder digitalisering, professionalisering, opgradering af systemer, ny go-to-market-strategi og en generel udvikling af organisationen.

Mere end 35 år med naturmidler

Wellvita koncernen startede i en kælder i Esbjerg for 35 år siden med målet om at forbedre kundernes livskvalitet ved at tilbyde de bedste produkter til fornuftige priser.

I dag har Wellvita Group ca. 70 medarbejdere ansat på Energivej 4 i Esbjerg, på kontoret i København samt i vores øvrige kontorer i Skandinavien. Wellvita Group har en forventning om at øge forretningen til mere end det dobbelte.

Vi er gennemskuelige og troværdige, hvilket sikrer vores førende position på markedet, der giver vores kunder mere livskvalitet – og et bedre liv. Læs mere om os og vores koncept her.

Saglig og imødekommende kundeservice – hver gang

Du får 15 kolleger i vores customer service-team i Danmark, hvortil vi er 7 på vores kontorer i hhv. Norge, Sverige og Finland. Den gode energi og det høje humør er en naturlig del af vores performancebaserede kultur. En hverdag, hvor kundepleje- og service er i centrum, når vi betjener vores danske og udenlandske kunder.

Og du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores systemer og produkter, ligesom du løbende bliver uddannet i vores sortiment. Her bliver telefonen dit primære redskab, og du får en fleksibel hverdag, hvor du:

  • Yder kundeservice og salg over telefonen, som bliver din kerneopgave – du vejleder vores kunder i vores produkter, hjælper dem med deres ordrer eller laver mersalg, som passer til kundens behov.
  • Kontakter kunder, som har takket ja til at få information om fx nye produkter.

Vores telefoner er åbne fra kl. 8-16 på hverdage, og vi tilbyder timeløn + provision.

En glad kultur med fokus på udvikling

Her samler vi på glade medarbejdere – simpelthen! Mange af dine kommende kolleger har været her i mange år, og vi har et godt ry på markedet generelt.
”Hvis du vil være en del af en fantastisk spændende virksomhed samt være med på en spændende udviklingsrejse, hvor gode kundeoplevelser, humor og god energi er en helt naturlig del af dagen, så skal du søge stillingen” slutter Dennis, som ser frem til at byde dig velkommen.

Er du vores nye kollega?

  • Du elsker at tale med og rådgive mennesker.
  • Du elsker at sælge over telefonen.
  • Du har gerne erfaring med kundeservice, men erfaring med den gode dialog er vigtigere – måske har du tidligere arbejdet i butik.
  • Du er ikke bange for at spørge ind til et salg eller ringe proaktivt ud til kunderne.
  • Du ønsker udvikling og er ikke bange for at blive målt på din gode service og dine salgsresultater.
  • Du er lærenem og har en god basal IT-forståelse.
  • Det er et krav i stillingen at du er 2 sproget, hvor svensk, norsk, finsk, hollandsk eller tysk vil give dig en klar fordel i jobansøgningen.

Sådan søger du

Vi håber, at vi har vækket din interesse! Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via nedenstående link – hellere i dag end i morgen. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Customer Service Manager Dennis Beck på deb@wellvita.dk.

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet de helt rigtige flersprogede kundeservicetalenter.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!
Bedste hilsner
Wellvita