DRIFTSLEDER TIL NEWSECS VURDERING & FLYTTESYNSTEAM I LYNGBY

Til vores vurdering & flyttesynsteam søger vi en dygtig driftsleder, med erfaring i andelsboligvurderinger og gerne i ind-og fraflytningssyn, til tiltrædelse snarest muligt.

Newsec - The Full Service Property House er med til at sætte standarden for udviklingen af ejendomme i Nordeuropa. Vores afdeling Building Performance Management (BPM) udvikler ejendomme, så de yder bedst muligt med det formål at øge værdien af vores kunders ejendomsportefølje. BPM består af specialister inden for projekt- og bygherrerådgivning, drift og vedligehold samt energi og indeklima.

Vi søger endnu en driftsleder til at indgå i vores drifts- og vedligeholdelsesafdeling (D&V), hvor vi primært arbejder med udvikling og vedligehold af erhvervs- og investeringsejendomme for kunder og porteføljeejere. Her bliver du en del af vurdering og flyttesynsteamet med 3 engagerede kolleger, som sætter en ære i at yde en god service overfor vores kunder og et godt samarbejde med resten af huset i Lyngby.

Jobbet

Som driftsleder får du ansvaret for at tilrettelægge og løse de daglige opgaver sammen med dine kollegaer i vurdering og flytteteamet.
Du bliver Newsecs ansigt udadtil med et primært ansvar for andelsboligvurderinger samt kommunikation med ejendomsadministrator, sælger og foreningsbestyrelser.

Foreningerne er af nyere og ældre dato, og vi lægger vægt på, at du kan begå dig i et miljø med forskellige behov og forventninger fra alle foreninger.

Som vurderingsansvarlig har du ansvaret for tilrettelæggelse af dine opgaver i samarbejde med vores driftskoordinatorer, således at sælger, køber og bestyrelser får løbende tilbagemeldinger, og vi lever op til vores retningslinjer.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Vurderinger af andelsboliger på Sjælland (primært Storkøbenhavn)
  • Koordinering med ejendomsadministrator, sælger og køber i forbindelse med vurderingen
  • Udarbejdelse af vurderingsrapporter
  • Udførsel af ind-og fraflytningssyn i periode

Professionel og udadvendt med et digitalt mindset

Vi forestiller os, at du har en baggrund fra ejendomsbranchen i bred forstand, gerne fra en lignende stilling. Du har kendskab til både ABF-håndbogen og bygningsreglementer, samt har en interesse for området og gerne vil være med til at udvikle vores arbejdsgange. Du er smilende men med et fast håndtryk.

Vi lægger vægt på, at du har gode samarbejdsevner, samt en positiv og serviceminded tilgang til opgaverne. Det er vigtigt, at du er struktureret og har gode kommunikative evner, også skriftligt, er god til at arbejde selvstændigt og kan koordinere flere opgaver på én gang. Du er daglig bruger af Office pakken og kan nemt lære øvrige IT-programmer. Et digitalt mindset er en forudsætning, da vi er under en digital udvikling på dette område.

Det er en forventning, at du har erfaring fra lignende opgaver, og har engelskfærdigheder til dialog med sælger eller køber. Du har kørekort og egen bil, hvor kørsel i arbejdstiden afregnes efter statens takster.

Passion for Colleagues and Clients

Vi tilbyder et job i en uformel organisation med en dynamisk og omskiftelig hverdag, hvor du bliver udfordret både fagligt og personligt. Vi tror på, at "passion for colleagues" giver glade kunder, og vi har fokus på det gode samarbejde, og at medarbejderne er nøglen til udvikling af virksomheden.

Attraktive medarbejdergoder

Vi har meget attraktive goder til vores medarbejdere og tilbyder løn efter kvalifikationer og kompetencer tillagt pensionsordning og sundhedssikring. Vi tilbyder en arbejdsplads i fleksible rammer, hvor balance mellem arbejdsliv og privatliv er en vigtig parameter.

Det betyder blandt andet, at arbejdstiden er inklusiv frokostpause, og hvis de rullende helligdage som fx grundlovsdag, jule- og nytårsdage falder i weekender, så bliver de vekslet til en anden fridag. Det kalder vi "Newsec dage".

Vi har desuden en omfattende bruttolønsordning med mange fordele, herunder bl.a. massage på arbejdspladsen.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Der kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid, når opgaverne kræver det.

Vil du med på holdet?

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Martin Chabior på tlf. 51 23 47 62.

Vi behandler ansøgningerne og holder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag. Forventelig start er 1. november eller 1. december 2021.

Vi glæder os til at høre fra dig!

gptw

Passion for Colleagues and Clients

I Newsec har vi brug for kompetente, engagerede og motiverede medarbejdere. Vi arbejder i et fordomsfrit miljø på tværs af forskellige fagligheder med det formål at skabe det bedst mulige resultat for vores kunder.

Vi tilbyder faglig og personlig udvikling i dagligdagen og afholder årlige medarbejdersamtaler, ligesom vi jævnligt gennemfører medarbejderundersøgelser til brug for den fortsatte udvikling af Newsec.

Nye medarbejdere i Newsec sikrer vi en god start med et overordnet onboarding program til jobbet samt velkomstmøder med introduktion til Newsecs historie, kulturen og afdelingerne, der giver indblik i, hvilken forretning Newsec er.

Newsec er en mangfoldig arbejdsplads med mange muligheder og gode forhold for medarbejderne. Vi tilbyder faglige udfordringer og udviklingsmuligheder, løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsordning og en række øvrige medarbejdergoder

Læs mere
1

Kolleger

2.000

Fordelt i hele norden

2

Newsec Benefits

Newsec Benefits giver alle medarbejdere adgang til et attraktivt udbud af personalegoder. Sammen med vores samarbejdspartner, Benify, tilbyder vi et bredt omfang af bruttoløngoder, rabatter og tilbud.

3

Hele landet

Vi har 3 kontorer:

Hovedkontoret - Kgs. Lyngby

Aarhuskontoret

Næstvedkontoret

Jobagent

Hvis du under 'Ledige stillinger i Newsec' ikke fandt jobbet, der matcher din profil, er du velkommen til at lægge dit CV ind i vores Jobagent. Du vil få besked, når vi har et ledigt job, der matcher dine kvalifikationer og ønsker.

Brug nedenstående link til at oprette dit CV.

Læs mere