Hydratech Industries A/S

Internt salg og ordrehåndtering

Hydratech Industries A/S Silkeborg

Indrykket 

Hydratech Industries Wind Aftermarket afdeling oplever stor travlhed, grundet vækst på vores globale markeder. Derfor søger vi endnu en medarbejder til internt salg og ordrehåndtering i vores aftermarket-afdeling i Silkeborg.

I stillingen som Internal Sales er du, med reference til vores aftermarket salgschef, ansvarlig for håndtering af henvendelser fra eksisterende og nye kunder samt intern kommunikation og koordinering. Kunderne er både store internationale koncerner såvel som mindre servicekunder, og din fornemmeste opgave er at servicere kunderne indadtil i forretningen ved at styre processen omkring kundeforespørgsler.

Du vil i denne stilling være i krydsfeltet mellem aftermarket, salg, produktion/montage og kunderne, hvor du får ansvar for at modtage og håndtere de indkomne ordrer. Du skal sørge for, at ordren kommer videre via rette kanaler samt følge op på leveringperformance, så vi altid har en tilfreds kunde.

Derfor søger vi en meget kommercielt-minded og struktureret profil – en person med sublime samarbejds- og kommunikationsevner.

Aftermarket er i konstant udvikling, så den rette profil vil også kunne være med til at definere og implementere det setup, der sikrer en optimal oplevelse for kunden, og som samtidig er effektivt indadtil.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Ordremodtagelse og ordrehåndtering
  • Kontakt til og servicering af kunder i ind- og udland
  • Korrespondance med vores samarbejdspartnere og leverandører i ind- og udland
  • Diverse ad hoc-opgaver af administrativ karakter

Personprofil og kompetencer:

  • Du har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du har et højt personligt drive, og du tager naturligt ejerskab på dine opgaver
  • Du er positiv, fleksibel og serviceminded, og du trives med en travl og omskiftelig hverdag
  • Du arbejder struktureret, og bevarer således både overblik, humør og fokus på arbejdsopgaverne i travle situationer
  • Du er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken, og det er en fordel hvis du også er fortrolig med Dynamics AX, men ikke et krav
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og har også gerne kendskab til de skandinaviske sprog

Vi tilbyder:

  • En alsidig hverdag i en spændende global koncern
  • Uformelt arbejdsmiljø med godt humør og korte beslutningsprocesser
  • Fantastiske kolleger som alle besidder et højt fagligt niveau
  • Gage efter kvalifikationer og en god lønpakke

Kontakt:

Du er velkommen til at kontakte Global Sales Manager, Aftermarket, Peter Jørgensen på tlf. 28 79 77 53 for yderligere oplysninger om stillingen.

Ansøgning:

Din ansøgning med CV sender du ved at klikke på "Søg jobbet online" nedenfor.

Ansøgningsfrist: Senest den 21. juni 2021. Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.


Virksomheden:

Hydratech Industries er en mellemstor global industrikoncern, der producerer kundetilpassede hydrauliske løsninger og cylindre til industri, maritime virksomheder, offshore- og vindmølleindustrien. Koncernen har tre divisioner, Hydratech Industries Fluid Power, Hydratech Industries Wind Power og Hydratech Industries Service. Virksomheden beskæftiger ca. 400 dygtige og engagerede medarbejdere i Danmark, Kina, USA, Indien og Tjekkiet.

Hydratech Industries har et dybdegående vidensgrundlag om det at designe og producere hydrauliske cylindre, som lever op til selv de mest restriktive industristandarder i verden.

Takket være omfattende R&D kompetencer og et globalt setup er Hydratech Industries den naturlige samarbejdspartner for verdens førende vindmølleproducenter og den førende leverandør af hydrauliske pitch systemer.

Hydratech Industries tilbyder et globalt miljø, professionelle og dybt engagerede kollegaer, et uformelt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder.