Verifone Denmark A/S

Partner Account Manager

Verifone Denmark A/S Herlev

Indrykket 

Forstår du balancen mellem at udvikle en eksisterende portefølje af samarbejdspartnere og samtidig bygge relationer til nye? Er du drevet af at gøre en forskel med det rette mindset og tage del i en spændende transformation? Og vil du med ombord i en international virksomhed med en spændende kurs? Så har vi jobbet til dig!

Om os

“We revolutionize commerce and we make it happen, simply everywhere.”

Verifone Denmark A/S er en del af det globale selskab Verifone, som er en Verdens største producenter og leverandører af betalingsløsninger, med kunder i mere end 150 lande. Vi arbejder i en dynamisk branche, hvor udviklingen går hurtigt, og hvor vi lægger vægt på at være først på markedet med innovative løsninger indenfor betalingsløsninger til både butikker og onlinehandel.

I Danmark er vi omkring 70 medarbejdere, fordelt på vores kontorer i Herlev og i Odense. Du vil komme til at arbejde sammen med alle de fantastiske Verifone medarbejdere på begge kontorer, men du vil have din base i Herlev. Stillingen er nyoprettet, men du vil indgå i et eksisterende salgsteam med reference til virksomhedens salgsdirektør.

Jobbet

Som Partner Account Manager har du det fulde salgsansvar for dine integrationspartnere. Du vil løbende være i tæt dialog med dine eksisterende partnere for at sikre et godt samarbejde, en udvikling af partnerskabet og en høj tilfredshed. Derudover skal du sikre fremtidig vækst gennem nye partnere som du selv skaber kontakten til og videreudvikler.

Vi udvikler løbende vores løsningsportefølje, og det er din opgave at skabe nye forretningsmuligheder ude hos dine partnere. Din rolle er at promovere Verifones løsninger og løbende holde partnerne orienteret om Verifones løsningsportelfølje.

Du kommer til at arbejde sammen med de øvrige afdelinger i Verifone Danmark for at sikre en høj tilfredshed. Herudover vil du i tæt samarbejde med både Key Account Managers og dine partnerne, tage aktiv del i salget til Verifones slutkunder.

Nøgleansvarsområder

  • Udvikle og vækste eksisterende partnere
  • Identificere og udvikle nye partnere gennem en aktiv opsøgende salgsindsats
  • Sikre at nye partnere onboardes tilfredsstillende i samarbejde med det øvrige interne team
  • Skabe og udvikle tætte relationer til stakeholders internt hos Verifone såvel eksternt hos partnere
  • Forstå partnernes og konkurrenternes position for at drive den rette positionering og strategi

Nøgleopgaver

  • Udvikling af relationer og introduktion af nye services hos eksisterende partnere med henblik på vækst af forretningen
  • Skabe kontakt til nye potentielle partnere og stakeholdere hos disse
  • Aktivt bruge, udvikle og skabe netværk på de rette niveauer
  • Drive og udvikle pipeline på både kort- og lang sigt samt forecaste dit salg
  • Udarbejde og forhandle partneraftaler
  • Deltage i relevante eksterne aktiviteter og arrangementer

Din profil

Vi forventer, at du med succes har drevet strategisk partnersalg og det er et plus hvis du har kendskab til betalingsbranchen samt erfaring med salg via partnere. Du er vant til at tage styringen i salgsprocessen overfor partnerne og sikrer høj kvalitet i alle salgets facetter. Du forstår vigtigheden i at balancere det strategiske salg med det operationelle. Derudover forventer vi, at du:

  • Har minimum 3-5 års erfaring med partnersalg, gerne indenfor e-com, indløsning, fin-tech el. lign.
  • Har erfaring med udvikling af eksisterende partnere
  • Har erfaring med selvstændigt aktivt opsøgende salg
  • Har en god forretningsforståelse samt en solid forståelse for IT
  • Besidder gode kommunikations- og præsentationsevner
  • Kan begå dig på både dansk og engelsk på både skrift og i tale

Som person er du udadvendt, løsningsorienteret, har et højt drive og vigtigst af alt kommer du med en ”can-do”-attitude. Du forstår vigtigheden i samarbejde, men formår samtidig at drive og vækste din egen partnerportefølje selvstændigt og proaktivt. Du trives både med at udvikle nye samt eksisterende partnere, og du motiveres af at gøre en forskel. Det ligger dig naturligt at sikre en høj tilfredshed, men samtidig stille krav til dine samarbejdspartnere og have en konstruktiv og udfordrende dialog.

Vi tilbyder

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling i en global virksomhed
  • En god lønpakke bestående af fast grundløn + bonus
  • Attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring
  • God frokostordning, samt forskellige personalegoder såsom massageordning, afdelingsarrangementer samt en frivillig personaleforening der står for arrangementer i løbet af året.

Ansøgning

Er du interesseret i at blive en del af en international og førende virksomhed indenfor sit felt, bedes du sende en motiveret ansøgning samt CV. Dette gøres via link på vores hjemmeside. Vi ansætter, så snart vi har fundet den rette kandidat, hvorfor ansøgninger behandles løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte salgsdirektør, Deniz Hansen Cartilli, på tlf. 2889 4789.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.