Centerforeningen Lyngby Storcenter

LYNGBY STORCENTER SØGER DIGITAL MARKETING PROJEKTLEDER

Centerforeningen Lyngby Storcenter

Indrykket 

Kan du skabe engagerende content, der fanger folks opmærksomhed og er du en ørn til at drive trafik på digitale medier? Så er du måske vores nye Digitale Marketing Projektleder.

Hos Lyngby Storcenter søger vi en dygtig kollega, der kan styre hele den digitale proces, fra idegenerering og content creation til effektmåling og optimering. Så hvis du er en initiativrig go-getter med flair for digital markedsføring heriblandt Facebook Business Suite, SEO, nyhedsbreve og hjemmesideoptimering, er du måske den vi leder efter.

Stillingen vil være bred, selvstændig og fyldt med stort ansvar. Du er med i beslutningen hele vejen fra udvikling af content planer, mål og delmål til daglig eksekvering på alle Lyngby Storcenters digitale medier, heriblandt hjemmeside, nyhedsbreve, Facebook og Instagram, centerets app, digitale displays m.fl. Stillingen kræver derfor et både kreativt og analytisk mindset.

VI FORVENTER AT DU:

  • Har en minmum 3-årig uddannelse inden for marketing eller kommunikation
  • Har erfaring med consumer-marketing med primært fokus på digitale medier
  • Er en dygtig kommunikatør i både billede og skrift
  • Har erfaring med og forståelse for annoncering på digitale og sociale medier
  • Har erfaring med CMS, gerne WordPress
  • Kan arbejde både strategisk og analytisk og har samtidig den tekniske kunnen til at stå for bl.a. konverteringsoptimering
  • Er udadvendt og opsøger gerne eksterne kontakter og influencers
  • Er flydende i dansk i skrift og tale
  • Er selvstændig og detaljeorienteret
  • Arbejder struktureret og er vant til at overholde deadlines

ANSVARSOMRÅDER OG OPGAVER:

  • Fastlæggelse og eksekvering af digital strategi på tværs af medier
  • Overordnet planlægning og prioritering af indsatserne på SoMe, PPC, SEO, Digital display, nyhedsbreve, hjemmeside med flere
  • Drive og producere indhold til alle digitale platforme og kanaler; SoMe, PPC, SEO, Digital display, nyhedsbreve, hjemmeside med flere
  • Koordinering og løbende opfølgning på performance med eksterne bureauer
  • Planlægning og koordinering af projekter og kampagner sammen med kolleger, leverandører, samt centerets butikker og spisesteder
  • Frontend hjemmesideopbygning (vi bruger WordPress)

Vi er et lille marketingteam på fem personer, og din rolle er omdrejningspunkt for eksekveringer af kampagner og "always on" digitalt. Du refererer til marketingdirektøren i Centerforeningen.

Du er teamplayer med en positiv indstilling. Jobbet kræver alsidighed, og da vi ofte arbejder med mange forskellige opgaver på samme tid og korte deadlines, er det vigtigt, at du kan prioritere, holde overblik og er omhyggelig med detaljer. Du overholder selvfølgelig dine aftaler, og du er rar og helst også sjov at arbejde sammen med.

Stillingen er en fuldtidsfastansættelse. Arbejdstiderne ligger primært i hverdage mellem 8-17 og planlægges i samarbejde med Centerforeningen.

ER DU INTERESSERET I AT VÆRE VORES DIGITALE MARKETING PROJEKTLEDER?

Opload en motiveret ansøgning med dine kvalifikationer og CV. Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til nuværende Digital Marketing Projektleder Camilla Mølgaard Hansen på cmh@lyngbystorcent er.dk.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.


Lyngby Storcenter er med sine over 100 butikker og attraktive beliggenhed nord for København et af landets førende storcentre og en stærk regional shoppingdestination for hele Nordsjælland. Med en unik placering i hjertet af Lyngby, et af landets mest købestærke markedsområder, et attraktivt mix af førende nationale og internationale butikskoncepter samt en lang række attraktive spisesteder, har Lyngby Storcenter positioneret sig som en kvalitets- og oplevelsesorienteret shopping-destination, der årligt tiltrækker 7 mio. besøgende.