mj service as

Serviceledere

mj service as Roskilde

Indrykket 

Er du en af rengøringsbranchens bedste serviceledere, så tøv ikke med at søge job hos os.

Vi vækster, og har derfor brug for flere serviceledere nu.

Som person tænker du i kundeservice, løsninger og medarbejderpleje med udpræget grad af selvstændighed. Du trives med et ansvarsfuldt job med ”frihed under ansvar” for den daglige drift af egen kundeportefølje. Her leverer du via en høj kvalitetssikring hos dine kunder en optimal driftsøkonomi.

Du vil have base i Roskilde, hvor vores kontor ligger. Her vil du møde dine kollegaer og få alt den hjælp fra vores supportafdelinger som du har brug for. Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder og medarbejdere.

Du skal kunne lede og motivere dine medarbejdere med et overblik, som du har opnået via brancheerfaring.

Faglige krav

  • Erfaring fra servicebranchen og kendskab til traditionel rengøring og måske Insta 800-rengøring
  • Erfaring med udbudskunder, kommuner, skoler, institutioner etc. ønsket men ikke et krav
  • Du skal bidrage til en forsat udvikling af vores forretning, samt være med til at sikre en løbende optimering af driften
  • Da stillingen har en bred berøringsflade, stilles der store krav til kommunikations- og formidlingsevner samt en høj grad af administrativ og økonomisk forståelse
  • Erfaring med Office-pakke
  • Du skal kunne give tilbud på ekstraopgaver og mersalg, samt sikre udførelsen af disse opgaver

Personlighed

  • Du er udadvendt, struktureret, ansvarsbevidst og følger opgaverne til dørs med et smil i pressede situationer
  • Du magter både den formelle og den uformelle kommunikation på alle niveauer og kender vigtigheden af at lytte og formidle budskaber, samt at kunne skære igennem for at nå de mål, der er opsat i dit ansvarsområde
  • Service og kundetilfredshed, skal ligge dig stærkt på sinde – kunden er altid i fokus
  • Du kan håndtere flere opgaver samtidig – uden at miste overblikket
  • Du skal være forandringsvillig, da vi er en virksomhed i stor udvikling
  • Du har en fleksibel tilgang til din dagligdag, både når det gælder arbejdstider og typer af opgaver

Det er et krav at du kan læse og kommunikere på dansk og engelsk, fremvise en straffeattest, samt have kørekort.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads hvor der er højt til loftet, frihed under ansvar, men også høje forventninger til dig
  • En fuldtidsstilling hvor arbejdstiden kan ligge på alle tidspunkter af døgnet
  • En attraktiv løn samt bonusordning og gulpladebil
  • Gode kolleger der glæder sig til at møde dig

mj service har ambitiøse vækstplaner, og det kræver det absolut bedste team. Gennem længere tid har vi arbejdet på at digitalisere virksomheden, indsamle data og opbygge et stærkt fundament, der gør at vi står stærkt på markedet, og i forhold til konkurrenterne. Vi er i stand til, på baggrund af fakta at tage de rigtige beslutninger på det rigtige tidspunkt – altid med fokus på hvad der er bedst for mj service og vores kunder. Vi arbejder med markedets bedste leverandører – og vi ønsker selvfølgelig også markedets bedste serviceledere.

mj service as er en familieejet virksomhed, der gennem mere end 30 år, har specialiseret sig i erhvervsrengøring, vinduespolering, handyman og planteservice til danske virksomheder, både i den private og offentlige sektor.

Vi tror på, at trivsel skaber vækst, og med baggrund i vores værdier Kvalitet, Nærvær og Handlekraft, tilbyder vi dig et job med udviklingsmuligheder i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø.

Kan du se dig selv i ovenstående? Så send os straks en ansøgning samt dit cv via linket nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende, men venter gerne på den rette.

Ønsker du mere information, er du velkommen til at kontakte: Driftschef Patrick Solhøj-Hansen på 28 98 68 27, eller Kundechef Carsten Larsen på 20 10 27 30.

Alle henvendelser behandles fortroligt.