Clever A/S

Erhvervssupporter med smil i stemmen

Clever A/S København

Indrykket 

Hos Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens bæredygtige e-mobilitetsløsninger, så det er nemt at vælge og køre elbil. Det gør vi ved at levere strøm til danskernes elbiler – hjemme, på arbejdet og på farten.

Vi oplever stor vækst og søger derfor en engageret og kompetent erhvervssupporter med minimum tre års erfaring, som kan hjælpe os med at skabe de bedste kundeoplevelser, når kunderne har behov for hjælp eller har spørgsmål til fremtidens mobilitet og opladningsløsninger. Måske er det dig, der har lyst til at blive en del af et dynamisk team, hvor det gode humør, den uformelle tone og det at hjælpe hinanden er en selvfølge?

Hvad skal du lave?

Først og fremmest hjælper du vores erhvervskunder – nuværende og kommende. Nogle vil gerne bestille ladebrikker. Andre står ved arbejdspladsens ladestandere og har brug for teknisk hjælp. Og en del har spørgsmål til deres engagement hos os. Du besvarer henvendelserne via telefon og e-mail, så du skal kunne smile både i stemmen og på skrift.

Vi forsøger at gøre det nemt for virksomhederne at komme i gang med at tilbyde opladning til deres medarbejdere, gæster og firmabilsbilister, så de nemt kan lade deres elbiler. Og alligevel kan der være spørgsmål blandt andet om den grundlæggende teknik bag vores løsninger, som du skal kunne videreformidle på en letforståelig måde.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Oprettelse af ladebrikker
  • Udsendelse af forbrugsoversigter
  • Oprettelse af tilbud
  • Besvarelse af henvendelser på telefon og mail
  • Viderestille henvendelser fra kunder til sælgerne og leverancen
  • Opdatere sager i vores IT-systemer, så vi altid har styr på vores kunder og processer
  • Hjælpe ved nedbrud på ladestandere og oprette sager, hvor elektrikere skal ud på lokationen

Vores forventninger til dig

I din rolle som erhvervssupporter er du naturligt udadvendt og forstår at yde suveræn support – også i travle perioder. Du er desuden god til at forstå kundens behov og finde de rigtige løsninger. Du har ordenssans og går op i at gøre tingene rigtigt første gang.

Der er mange opgaver at holde styr på, så du arbejder struktureret, selvstændigt, løsningsorienteret og er dygtig til at tilegne og formidle teknisk stof i øjenhøjde for kunderne.

Vi forestiller os, at du tidligere har arbejdet med daglig kontakt til erhvervskunder og sætter en ære i at forstå at løse udfordringen, selvom det til tider kræver at skulle gå den ekstra mil for kunden.

Da vi løbende opdaterer vores arbejdsmetoder og strukturer, er det vigtigt, at du er omstillingsparat og klar til at tage imod nye opgaver eller løbende ændringer, når der er behov for det.

Du er en udpræget teamplayer, men det er vigtigt, at du også kan arbejde selvstændigt. Med højt energiniveau og gåpåmod formår du at holde humøret højt for såvel dig, som resten af teamet – da godt humør og trivsel er vigtigt for at nå vores mål.

Ligeledes er du pålidelig, ansvarsbevidst og empatisk og trives ved at tænke i helheden i Clever. Og så er du naturligvis også fagligt ambitiøs og har gennemslagskraft – med andre ord, en energisk og optimistisk holdspiller, som vi bare skal have med på rejsen.

Clever tilbyder

Du får stor frihed og tillid under ansvar og får lov til selv at sætte dit præg på rutiner og løsninger i et dynamisk og agilt miljø. Desuden tilbydes gode løn- og personaleforhold, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Clever er mere end blot et navn. Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude. Din opgave, sammen med resten af Clever, vil være at finde dem, engagere dem og forbinde os.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på https://clever.dk/velkommen.

Kontakt

Send din ansøgning til job@clever.dk – vi vil løbende kalde ind til samtaler. Du er velkommen til at kontakte Christina Lyse på 52 10 08 05, hvis du gerne vil vide mere om stillingen eller status på processen.