Clever A/S

Content Manager med mod på at forme fremtidens e-mobilitet

Clever A/S København

Indrykket 

Hos Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens bæredygtige e-mobilitetsløsninger, så det er nemt at vælge og køre elbil.

Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude. Din opgave, sammen med resten af Clever, vil være at finde dem, engagere dem og forbinde os. Vil du med?

Vi søger en engageret og kompetent Content Manager, som har lyst til at blive en del af et dynamisk team, hvor det gode humør, den uformelle tone og det at hjælpe hinanden er en selvfølge.

Overordnet ansvar

I samarbejde med CE-teamet og resten af Clever udvikler du helstøbte kundeoplevelser, der skaber værdi hver dag.

Som Content Manager i CE-teamet er du med til at forme det indhold, der bringer vores vision, produkter og kundeoplevelser sammen i ærlige, værdibringende og engagerende fortællinger.

Det kræver, at du er videbegærlig, kritisk, proaktiv og servicemindet. Du trives i tæt samarbejde med Clevers teams og partnere, du formår at tænke strategi ind i hverdagen. Og ikke mindst har du et stærkt instinkt for at gøre indhold vedkommende, forståeligt og i øjenhøjde – og selvfølgelig i Clevers tone-of-voice.

Dit daglige arbejde vil spænde vidt, og du skal kunne holde skruen i vandet på både små og store opgaver. Vi forventer, at du sammen med vores anden Content Manager tager fuldt ejerskab for at vedligeholde og udvikle vores kunde- og partnervendte indhold, især på skrift, men også via video og andre medier.

Dine primære opgaver

  • I tæt samarbejde med vores anden Content Manager sikrer I selvstændigt og proaktivt, at der sker løbende vedligeholdelse af de kunde- og partnervendte materialer, som understøtter Clevers ambition om at accelerere fremtidens mobilitet.
  • I holder også fremdrift i udviklingen af nye fortællinger, der kan bruges på tværs af egne og partneres kanaler: fx klar og enkel produktformidling (skrift og visuelt), videointerviews og testimonials, cases til B2B-segmenterne og indhold til sociale medier.
  • Du supporterer relevante teams i Clever ift. at identificere og implementere nyt indhold, der understøtter deres behov.
  • Du er medansvarlig for at sætte rammerne for og drive Clevers digitale governance struktur.
  • Du er nysgerrig og opsøgende på nye digitale trends, adfærd og teknologi generelt.
  • Du har styr på dine kommaer og din retstavning, og du formår at skrive i Clevers tone-of-voice.
  • Du opdaterer indhold på Umbraco (eller har mod på at lære det) og forstår dig grundlæggende på SEO, Google Analytics og digital annoncering.

Personlige kvalifikationer

  • Du udviser klar empati og samarbejdsvilje over for dine kolleger og vores partnere.
  • Du er vant til at arbejde i en dynamisk branche under kraftig udvikling, der kræver, at du kan prioritere din tid og have fokus på de overordnede strategiske linjer.
  • Du formår at skabe digitalt indhold, der skaber værdi for kunder og partnere. Du går kritisk, pragmatisk, detaljeorienteret og journalistisk til opgaven.
  • Du har dybt kendskab til digitale kanaler (app og web), og hvordan man skaber værdibringende kundeoplevelser her.
  • Du er struktureret, handlingsorienteret og eksekverer på vores fælles planer.
  • Du er mere praktiker end teoretiker og er god til at se muligheder, når de opstår.
  • Du er anti-bureaukratisk, selvmotiverende og giver dig 100 % i forhold til det aftalte.
  • Du er altid villig til at sætte dine egne mål og opgaver i baggrunden for det, der er bedst for Clever og vores kunder.

Din baggrund

Vi forestiller os, at du har en uddannelse indenfor kommunikation, journalistik eller lignende. Fordi du skal kunne mestre at kommunikere både kreativt og informativt i mange forskellige formater, ser vi helst, at du har +5 års erfaring som tekstforfatter i bureaubranchen, gerne krydret med tid på ”kundesiden” også.

Dit team
Du er en vigtig rolle i det nyetablerede team, Customer Engagement, hvis udgangspunkt er at skabe engagerende content og kundeengagement i teamets domæner og touchpoints - men altid i kontekst af hele kundeoplevelsen.

At arbejde i Clever

I Clever ser vi os selv mere som en organisme end som en organisation. Vi arbejder alle for at nå samme fælles mål – og så nytter det ikke, at vi arbejder hver for sig, i hver vores retning. Derfor finder du ingen solosejre eller hierarkier i Clever. Vi har heller ikke afdelinger og ledere i traditionel forstand. Vi hører hver især til ét af 11 teams, men derfra arbejder vi frit sammen på kryds og tværs for at nå vores mål.

Hos Clever bruger vi derfor vores energi på at ansætte kloge, inspirerende, empatiske mennesker, der sammen kan finde den smarte vej og den nye vinkel. Undervejs siger vi nej til kandidater, der måske har de rette faglige kvalifikationer, men ikke har de menneskelige kvaliteter, som vi synes, er vigtige. For der skal være ligevægt mellem hjerte og hjerne, i alt vi gør.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen.

Kontakt

Send din ansøgning til job@clever.dk– vi vil løbende kalde ind til samtaler. Du er velkommen til at kontakte Lasse Grosby Hallqvist på lgh@clever.dk, hvis du har spørgsmål eller gerne vil vide mere om stillingen.