FA09

Erfaren lønkonsulent til bred opgaveportefølje

FA09 Glostrup

Indrykket 

FA09 er en nonprofitorganisation, som administrerer 11.500 lejemål for en række almene boligorganisationer og kollegier. I tæt relation med vores samarbejdspartnere arbejder vi med stort drive for at gøre en forskel for vores beboere og bestyrelser. Og lige nu står vi og mangler en erfaren lønkonsulent, der kan indgå i vores stærke kollegaskab. Vores organisation er præget af høj arbejdsglæde og fællesskab – både fagligt og socialt.

Faglig stolthed og service

Som lønkonsulent bliver du en del af Ledelses- og Udviklingssekretariatet og får 7 fagligt dygtige kollegaer og en chef, som alle sætter en ære i at løse opgaverne med høj kvalitet og service. Afdelingens kerneopgaverne favner bredt: strategi og udvikling, IT, kommunikation, HR og personaleadministration, løn, jura samt ledelses- og driftssupport. Fælles for alle i afdelingen er, at vi sidder selvstændigt med vores egne fagområder, som vi er ansvarlige for. Vi kan lide den brede vifte af opgaver, den store grad af selvstændighed, og vi vægter højt at have det sjovt og grine i hverdagen. Som eneste lønkonsulent bliver du vores fagspecialist med mulighed for sparring med vores HR Partner og økonomiafdelingen.

Selvstændig håndtering af lønkørsel

Din vigtigste opgave er at sikre korrekt løn til alle vores ansatte og bestyrelsesmedlemmer hver måned. Vi har ca. 150 fuldtidsansatte og 40 timelønnede, som alle er aflønnet efter overenskomster.

Dine primære arbejdsopgaver omhandler:

  • lønkørsel for alle ansatte samt kontrol, bogføring og afstemning af alle lønrelaterede data
  • vejlede kollegaer i lønspørgsmål omhandlende fx overenskomst, pension, ferie m.m. samt i brugen af vores fraværsregistreringssystem
  • ferieadministration, afstemning til e-Indkomst, indberetning af pension, tilmelding til sundhedsforsikring, indberetning af statistikker til fx Danmarks Statistik samt bogholderi med fakturahåndtering m.m.
  • refusionssøgning i forbindelse med sygdom, barsel, kurser, løntilskud/elever m.m.
  • oprettelse af medarbejdere i diverse systemer (lønsystemet, HR-systemet)

En god kollega, der tager initiativ

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du tager initiativ til at få opgaverne godt i mål – hver gang. Derudover forestiller vi os, at du:

  • har en kontor- eller regnskabsmæssig uddannelse
  • har solid erfaring med lønkørsler, hvor kompleksiteten er stor
  • har erfaring med at sikre ajourføring iht. overenskomstvilkår
  • sætter en ære i at udøve god service og vejledning og har øje for detaljen
  • er rutineret bruger af MS Excel og har erfaring med at arbejde i lønsystemer. Det er hertil en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med Azets (Epos Løn) eller lign. systemer

Bliv en del af et team med høj trivsel

Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med en familiær og ambitiøs kultur, hvor alles bidrag tæller. Vi vægter fællesskab og samarbejde højt. Vi kan derudover tilbyde:

  • en spændende, udfordrende og selvstændig stilling
  • fokus på din trivsel og udvikling med prioritering af nærværende ledelse
  • attraktive ansættelsesforhold jf. overenskomsten mellem BL og HK

Bliv desuden klogere på FA09 og hvad du kan blive en del af, ved at se denne 1,5 minutters video om os.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Mia Jarbøl Faurholdt på tlf. 26 84 32 21. Søg stillingen via linket ”Søg jobbet online”. Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi lukker opslaget, når vi har fundet vores nye kollega.