Danoffice IT

Service Delivery Manager

Danoffice IT Allerød

Indrykket 

Vi søger en erfaren Service Delivery Manager (SDM), der brænder for at levere den bedste service til vores kunder.

Danoffice IT’s service og infrastruktur support vokser og vi har brug for dig, der kan varetage det daglige ansvar for vores stadig voksende portefølje af kunder. Vi hjælper vores kunder med support og vedligehold af deres kritiske IT-infrastruktur, så de kan fokusere på deres kerneforretning. Du vil i det daglige have ansvaret for at følge op på, at vores kunder får den aftalte support og service, herunder være deres primære kontaktpunkt ved udfordringer.

For mange af vores kunder har vi løbende nye større ændringer og projekter, og det forventes derfor også at du har erfaring med projektledelse, herunder udarbejdelse af estimater, projektplan, risikovurdering m.v.

Du vil i det daglige arbejde sammen med et team på 20 infrastruktur- og driftskonsulenter og IT-supportere, som alle er højt certificerede indenfor de teknologier vi har i porteføljen. Du vil også have et tæt samarbejde med vores salgsteam.

Vi tilbyder

  • En spændende og udfordrende stilling med gode muligheder for at sætte dit personlige præg på stillingen
  • Et positivt og dynamisk arbejdsmiljø i en virksomhed med vækstambitioner og højt til loftet
  • En afvekslende hverdag med fokus på at levere service i den højeste kvalitet
  • En attraktiv lønpakke

Dine kvalifikationer

  • +5 års erfaring med SDM-rollen fra en IT-drift og supportorganisation
  • Erfaring med drift og supportprocesser – og gerne erfaring med ITIL
  • God teknisk indsigt
  • +5 års erfaring med projektledelse af mindre projekter
  • Erfaring med at skabe et godt samarbejde med såvel kunder, 3. parts leverandører og andre samarbejdspartnere
  • Et kommercielt mindset
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund

Du har en struktureret og pragmatisk tilgang til opgaveløsning og sætter en ære i at opnå de bedste løsninger for kunderne og Danoffice IT i et tæt samarbejde med dine kolleger.

Arbejdstid og -sted

Dit primære arbejdssted er på vores kontor i Allerød. Stillingen er fuldtid, og din arbejdstid vil hovedsageligt være mandag til torsdag mellem kl. 8:30-16:30 og fredag mellem kl. 8:30-16:00.

Du vil rapportere direkte til vores Drifts- og Hostingdirektør.

Kontakt og ansøgning

Skriftlig ansøgning og vedhæftet CV sendes til Drifts- og Hostingdirektør Stig Munkedal på mail smu@danofficeit.com.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Stig Munkedal på mail smu@danofficeit.com.

Ved at indsende din ansøgning, giver du dit samtykke til, at vi gemmer og behandler dine oplysninger. Vi behandler dine oplysninger med fortrolighed og følger reglerne for behandling og opbevaring af personoplysninger.

Vi beder dig om venligst at undgå at sende fortrolige oplysninger med i ansøgningen såsom CPR-nr. og lign.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Danoffice IT

Danoffice IT er en af Danmarks største IT-forhandlere med egne specialister og konsulenter inden for alt fra servere, storage, netværk, PC'er, printere, hosting og service – markedsførende løsninger, der skaber synergier i hele virksomheden.

Vores løsninger er tilgængelige globalt, og vi hjælper i dag over 1.000 kunder i mere end 180 lande. Danoffice IT beskæftiger over 140 medarbejdere med kontorer i både Allerød, Svendborg, Schweiz og USA.