Jobindex – søger for Bramidan
Bramidan
 

Kørende Teamleder til Serviceafdeling - Trekantområdet

Motiveres du af at skabe gode kundeoplevelser sammen med dit eget hold af dygtige medarbejdere? Har du forstand på hydraulik og automation? Trives du med kundekontakt med ansvar for egne kundeforløb?

Ansvarsområde

Som kørende Teamleder får du ansvar for 7 erfarne Serviceteknikere, som dækker service på vores ballepressere og komprimatorer vest for Storebælt, der hovedsageligt står hos detailvirksomheder, større industrivirksomheder, lager- og logistikvirksomheder samt genbrugspladser. Foruden din Teamlederrolle er du en vigtig del af driften, hvor du kører ud hjemmefra i egen servicebil – en VW Transporter, som er fuldt udstyret med den nyeste teknologi og DSG-gear.

Dine primære opgaver vil være:

  • 50-75 % af din tid vil gå med reparationsopgaver (akutte og planlagte) samt service- og installationsopgaver hos vores kunder
  • Udarbejde tilbudskalkulationer og assistere Projektledere på installationer
  • Samarbejde med vores Servicekoordinator på finplanlægning af opgaver
  • Sikring af at sikkerhedsprocedurer overholdes
  • Faglig support, koordinering og opfølgning på opgaver til egne Serviceteknikere
  • Ledelse af teamet, herunder ferieplanlægning, afholdelse af udviklingssamtaler 1:1 samtaler m.m.
  • Deltage og bidrage i ugentlige teamledermøder

Fælles for opgaverne er, at du som en naturlig del af din arbejdsdag tager ansvar og er i tæt kontakt med vores kunder. Faktisk er du ejer på hele kundeforløbet – lige fra ordren tikker ind til indtastning af reservedele og videresendelse af opgaven til fakturering på Servicekontoret. Vi har sørget for en effektiv arbejdsgang, hvor det meste klares fra bilen via vores ERP-system, som du tilgår fra din iPad.

Bliv en del af et læringsorienteret ledelsesteam og velfungerende medarbejdergruppe

Da du indgår i driften, er det vigtigt, at du er teknisk velfunderet og trives i en hverdag med tæt kundekontakt med fokus på effektiv service og kompetent rådgivning. Som Teamleder går du forrest ift. at skabe gode kundeoplevelser, hvor du tilgår alle opgaver med en professionalisme og omstillingsparathed, som gør, at vi hurtigt kan skabe en løsning for kunden.

Du træder ind i et velfungerende team med høj faglighed og stor hjælpsomhed. Derfor prioriterer vi en tillidsvækkende og rummelig Teamleder, som er drevet af at videreudvikle rammerne for et struktureret, effektivt og læringsorienteret samarbejde, hvor du agerer faglig sparringspartner for dine medarbejdere ligesom du favner, motiverer og udvikler dit team til at levere effektivt og serviceminded support til vores kunder. Ligeledes bliver du en del af et fælles ledelsesteam med 2 øvrige Teamledere og International Service Manager.

For at få succes i stillingen forestiller vi os, at du:

  • Har erfaring fra en lign. rolle af teknisk og ledelsesmæssig karakter f.eks. Overmontør eller Formand
  • Er uddannet inden for automatik-, auto-, entreprenør- eller landbrugsmaskiner el.lign.
  • Har stærke kompetencer inden for automation, hydraulik og fejlfinding – gerne også projektledelse
  • Trives i en travl hverdag med akutte opgaver og mange telefonopkald
  • Taler og skriver dansk og engelsk – også gerne tysk
  • Bor i Trekantområdet af hensyn til opgavernes geografiske placering

Bramidan tilbyder

En spændende stilling i en dynamisk, resultatorienteret og velfungerende virksomhed i vækst. Bramidan hviler på faglighed, viden og et solidt værdigrundlag. Vi har en stærk medarbejderkultur, som er karakteriseret af åbenhed, godt sammenhold og ønsket om at bidrage til fælles succes. Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Mulighed for at indgå i vores fredagsfri-ordning. Vi har stort fokus på digitalisering og effektive arbejdsgange, og derfor tilbyder vi også hjemmekontor udstyret med alt det nødvendige IT-udstyr. Vi sørger for grundig oplæring, som vil ske både på fabrikken og på samkørsel med en Servicetekniker. Derudover har vi et stærkt supportnetværk, og du kan altid ringe til vores supporter, som sidder klar til at hjælpe.

Interesseret?

Ansøgningsfrist er den 26. januar 2021. Vi arbejder dog målrettet på at finde den rette kandidat, hvorfor vi afholder samtaler løbende så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte International Service Manager Lars H. Jørgensen på tlf. 25 32 32 66.

Kontaktperson

Jeppe Secher
IT-Rekrutteringskonsulent
Jeppe Secher
Telefon
+45 7245 9106
Jobindex – Find din jobglæde