H.C. Petersen & Co's Eftf. A/S

Kvalitetsbevidst og udviklingsorienteret produkt-/servicechef med hele Norden som arbejdsplads

H.C. Petersen & Co's Eftf. A/S Grindsted

Indrykket 

Med reference til direktionen bliver du ansvarlig for vores produkt- og servicesupport til forhandlere af alle vores brands i hele Norden, der bl.a. omfatter Deutz-Fahr, Krone, Zetor, Pronar, Iseki og MultiOne. Din fornemmeste opgave er at sikre alle slutkunder den bedst mulige service. Det gør du ved proaktivt samarbejde med hele vores nordiske organisation og de lokale forhandlere/servicepartnere.

Du bliver medlem af vores ledergruppe og kommer til at arbejde i en nordisk koncern, hvor service, kvalitet og tæt personlig kontakt er i højsædet. Det betyder, at du vil få udviklingsorienterede opgaver på tværs af organisationen, samtidig med at du sikrer og deltager i den daglige drift i serviceafdelingen og supporterer vores sælgere på produktviden.

Vi har mange ønsker til vores nye produkt-/servicechef, for service er en af grundpillerne i vores strategi

  • Du har lysten til at arbejde sammen med kolleger og forhandlere om at give vores kunder den bedst mulige oplevelse af at være kunde hos HCP.
  • Du har solid erfaring fra en stilling som værkfører, service-, kvalitetschef eller lignende.
  • Har du erfaring fra en mindre eller mellemstor virksomhed inden for maskiner og landbrug, vil det være en fordel, men ikke et ufravigeligt krav.
  • Uddannelsesmæssigt forestiller vi os, at du har en baggrund som mekaniker, landbrugsmekaniker, servicetekniker eller lignende – gerne suppleret med en højere teknisk uddannelse.
  • Som person er du målrettet, struktureret, proaktiv, ambitiøs og kommunikativ stærk.
  • Du ser forandringer og udvikling som en spændende del af hverdagen, hvor du går forrest uden at tabe teamet bag dig. Du brænder for at implementere og fastholde vores vision om førsteklasses service.
  • Du har stor forståelse for det daglige arbejde, som serviceteknikerne udfører hos kunderne.
  • Du er i stand til selv at rådgive kolleger og servicepartnere ud fra dine faglige og tekniske kompetencer, der løbende opdateres via kurser hos vores leverandører.
  • Du planlægger og deltager selv aktivt i et løbende uddannelsesprogram for vores servicepartnere/ forhandlere
  • Du skal optimere informationsstrømmene, så vi får maksimal information fra kunder og forhandlere om deres serviceoplevelser, samtidigt med at de får maksimal support fra os. Målet er at optimere vores servicekvalitet og kundernes tilfredshed med vores produkter.
  • Du har let ved at sætte dig ind i forskellige it-systemer og er allerede rutineret bruger af Office-pakken.
  • Du læser og kommunikerer ubesværet på engelsk.

Det praktiske

Du bliver ansat i HCP og dit udgangspunkt bliver Krogager v. Grindsted – men hele Norden er din arbejdsplads. Din lønpakke forhandles ud fra dine faglige, menneskelige og erfaringsmæssige kompetencer.

Vi behandler ansøgningerne løbende – så send derfor gerne din motiverede ansøgning allerede i dag bilagt dit CV og relevante dokumenter. Ansøgningen sendes via ansøgningsknappen "Søg jobbet online" nedenfor.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til reservedelschef Henning Kristensen på mobil +45 4032 7735 eller økonomidirektør Sten Fähnø Thomsen på mobil +45 4052 4705.


HCP er en dansk familievirksomhed, som blev etableret i 1870. Vi importerer og distribuerer professionelle maskiner til landbruget og hele den grønne sektor i Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Vores maskiner sælges primært gennem professionelle forhandlere, som yder kompetent service og leverer originale reservedele. Med et lokalt net af forhandlere og stærk central backup er det vores ambition at levere kvalitetsmaskiner med høj driftssikkerhed og opnå maksimal kundetilfredshed.