Jørgensens Hotel

Hotel- og konferencechef

Jørgensens Hotel Horsens

Indrykket 

Jørgensens Hotel er et moderne hotel med en lang historie. 59 værelser, møde- og konferencefaciliteter, selskabslokaler, restaurant og bar samt udendørs terrasser beliggende på hovedstrøget i Horsens. Hotellet i Det Lichtenbergske Palæ fra 1744 har i flere hundrede år været det naturlige samlingssted for byens borgere og tilrejsende. Det ønsker vi fortsat at være.

Tag med på en spændende rejse på et af Danmarks mest prestigefyldte og historiske hoteller. Vi tilbyder dig at blive del af Team Jørgensens.

Som hotel- og konferencechef har du det fulde ansvar for hotel og konference i overensstemmelse med hotellets retningslinjer og værdier. Du bliver en fast del af lederteamet og refererer direkte til direktøren. Du er en person, der altid går foran med et godt eksempel overfor dine kollegaer og deltager aktivt og naturligt i den daglige drift.

Du deltager aktivt i byens og områdets netværk og har en salgsmæssig adfærd samt en udpræget forretningsforståelse.

Stillingens ansvarsområder og opgaver er bl.a.:

  • Ansvar for hotellets drift og personale herunder reception, teknik og rengøring samt kommunikation med hotellets forskellige leverandører.
  • Ansvar for konference og selskaber herunder kundekontakt, tilbudsgivning, prisfastsættelse, fakturering, booking af konferencer og selskaber, samt koordinering og afvikling af disse i tæt samarbejde med det øvrige driftspersonale på hotellet.
  • At sikre et positivt og progressivt samarbejde med hotellets ledergruppe og direktion.
  • At sikre et højt og personligt serviceniveau.
  • At sikre et godt og motiverende arbejdsmiljø.
  • Udarbejdelse af korrekte og optimerede vagtplaner for respektive afdelinger og er fortrolig med branchens overenskomster.
  • Ansvar for solid oplæring, træning og udvikling af personale.
  • Ansvar for brand- og sikkerhed samt løbende kontakt til relevante myndigheder.
  • At sikre effektive arbejdsgange og -processer.
  • Ansvarlig for hotellets gæstetilfredshed – herunder kommunikation, opfølgning og besvarelse af henvendelser fra vores gæster.

Profil:

  • Du har et positivt sind og udstråling og er en lederprofil med respekt, empati og ambitiøse forventninger til kollegaer og medarbejdere.
  • Besidder en solid erfaring fra en lignende stilling.
  • Kendskab til Opera Hotel System og Sales & Catering er en fordel, men intet krav.
  • Serviceminded, struktureret og smilende er karakteristisk for din personlighed ved siden af en resultat- og forretningsorienteret tilgang til hoteldrift.
  • Du kan formulere dig på dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Forståelse for revenue management samt kendskab til samarbejde med Online Travel Agents.

Virksomheden tilbyder:

  • En udfordrende fremtid hvor du får mulighed for at være med i en spændende proces på et af Danmarks mest prestigefyldte og historiske hoteller, der netop er genåbnet efter en gennemgribende restaurering
  • En uformel tone i et effektivt og fokuseret miljø.
  • Sundt arbejdsmiljø hvor respekt for gæsterne og kollegaer er i centrum.
  • Vægt på ”Frihed under ansvar” med løbende opfølgning og afstemning på gensidige krav og forventninger.
  • Teamet bag Jørgensens Hotel driver også Dragsholm Slot, hvorfor du vil indtræde i en veletableret organisation og administration.
  • Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt.

Spørgsmål og ansøgning:

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive til os på info@byens-hotel.dk. Spørgsmål bliver besvaret i uge 32. Der kan ikke rettes telefonisk henvendelse på stillingen.

Ansøgninger behandles løbende. Tiltrædelse seneste 1. oktober. Benyt venligst nedenstående link til ansøgningen.