FA09

Beslutningsdygtig og engageret driftschef

FA09 Glostrup

Indrykket 

Vi er en professionel administrationsorganisation i konstant udvikling. I tæt relation med vores medlemsorganisationer og samarbejdspartnere arbejder vi sammen hver dag for at gøre en forskel for vores beboere, bestyrelser og kollegaer. Vi søger en erfaren driftschef, der vil være med i det stærke kollegaskab i driftschef-teamet og i vores arbejdsdag præget af høj arbejdsglæde og et stort drive.

Ledelse og relationsarbejde

Som driftschef bliver du en del af FA09’s driftsafdeling med fem fagligt dygtige og engagerede driftschefer, en driftskonsulent og en afdelingschef. En stor del af din dagligdag vil gå med at lede, udvikle og motivere erfarne ejendomsmestre og ejendomsfunktionærer. Du vil blive ansvarlig for, at drift og vedligeholdelse af boligerne fungerer optimalt, samt fremtidssikring af afdelingernes boliger. Din portefølje af afdelinger er placeret i Storkøbenhavnsområdet.

Du vil i hverdagen indgå i tæt dialog og samspil med beboere og beboerdemokratiet. For at få succes i stillingen skal du være god til at kommunikere og begå dig politisk på alle niveauer i en organisation. I hverdagen tilrettelægger du dine opgaver selvstændigt, hvilket bl.a. indeholder:

  • samarbejde med beboerdemokratiet om den daglige drift og gennemførelse af de beboerdemokratiske beslutninger, herunder sagsbehandling og beboervejledning omkring drift og byggetekniske forhold
  • ledelse af boligorganisationernes ansatte, herunder planlægning og prioritering af driftsopgaver, samt kompetenceudvikling af medarbejderne
  • gennemføre forbedringsarbejder og medvirke ved helhedsplaner, samt forestå 1- og 5-års eftersyn
  • driftsadministration, herunder udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner og tekniske vejledninger for boligafdelingerne
  • overordnet budgetansvar og opfølgning, prisindhentning og ledelse af mindre byggeopgaver

En kommunikativ stærk leder

At opbygge tillidsfulde relationer og at samarbejde for at komme i mål skal for dig være en naturlig og vigtig del af opgaveløsningen. Vi lægger derudover vægt på, at du har:

  • erfaring med ledelse/distanceledelse – også gerne af medarbejdere med ledelsesansvar
  • erfaring med at lede forandringer godt i mål og er en stærk kommunikator
  • erfaring med budget-, økonomi- og kvalitetsstyring – at være talstærk og have økonomisk forståelse
  • god forretningsforståelse og stor handlekraft
  • evnen til at håndtere krydspres af forskellige perspektiver
  • evnen til at bygge bro mellem kunder/medlemmer og forretning, og til at navigere i en både politisk, social og økonomisk kontekst

Du skal være indstillet på, at der er aftenmøder tilknyttet stillingen. Det er et krav, at du har kørekort til personbil og kan stille bil til rådighed.

Bliv en afgørende spiller i vores team

Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med en familiær og ambitiøs kultur, hvor alles bidrag tæller. Som vores nye kollega vil du bl.a. få:

  • et fagligt stærkt kollegaskab med høj trivsel, som vægter at have det sjovt i hverdagen
  • en hverdag med fart over feltet og mulighed for indflydelse
  • en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med fleksibel arbejdstid
  • løn og ansættelsesvilkår som fastlægges efter kvalifikationer ifølge Overenskomsten for Inspektører mellem Faglig Puls og BL
  • god frokostordning, sundhedsforsikring og massageordning

Bliv desuden klogere på FA09 og hvad du kan blive en del af, ved at se denne 1,5 minutters video om os.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør, Kasper Nørballe på tlf. 4346 0962.

Søg stillingen via nedenstående knap. Deadline for ansøgninger er d. 7. juni 2020. Vi afholder samtaler løbende, da vi ønsker at få vores nye kollega med på holdet så hurtigt som muligt.